Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Instagramissa itseään esittelevät naiset. Funktio?

Vierailija
02.12.2020 |

Kertokaa mulle, mikä saa naisen esiintymään instassa lähes alasti.
Sitten miehet kommentoivat kuorossa, kuinka kaunis ja sek***äs olet yms.

Miksi naiset tekevät tätä?

Olen itse kaunis nainen ja minusta saisi varmasti hyviä kuvia. Olenkin leikitellyt ajatuksella että laittaisin itsestäni instaan vähäpukeisia kuvia.

Mutta kun miesten kommentit ovat niin vastenmielisiä! Kokisin itseni niin halvaksi.

Kommentit (112)

Vierailija
21/112 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarpeeksi saa seuraajia ja erityisesti kommentoivia seuraajia, niin kyllä siitä rahaa saa. Jos ei nyt palkkatyötä voi jättää, niin kuitenkin merkittävän lisän tuloihin, varsinkin nuoren ihmisen mittakaavassa ne satasetkin tuntuvat isoilta summilta. Ja varmaan kuvien muokkaukseenkin jää vähän koukkuun, kun on mahdollista poistaa kaikki omat virheet ja muokata itsestään juuri sellainen kuin tahtoo.

Vierailija
22/112 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja niitä miehiä jotka kommentoivat! Aikamoisia järjen jättiläisiä :DD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/112 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä kun ihan tavalliset keski-ikäiset naisetkin ovat menossa tähän, että läväytetään instaan kuva omasta naamasta jonkun hymiön kera päivästä toiseen. "Perjantaita" ja siihen huulet törölleen. Työkuvioista tuttu järkevänä pitämäni nainenkin lähtenyt tällaiseen.

Omalla kohdallani voin sanoa, että mulle ihan sama, julkaiseeko joku oman naaman kuvia vai ei. En koe, että maailma kaipaa mun moraalista kannanottoa siihen.

Mutta kait tässä voi muistuttaa myös siitä, että ei se omien kuvien tuottaminen maalaamalla tai valokuvaamalla ole mitenkään uusi ilmiö.

Vierailija
24/112 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöjen miesteekkareiden kommentointi muuttaa voimaantumisen jotenkin aivan päälaelleen. Pitäisikö teknisiin yliopistoihin saada naiskiintiöt?

Vierailija
25/112 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot itsekin tuossa aloituksessa, että olet kaunis nainen ja olet leikitellyt ajatuksella julkaista itsestäsi vähäpukeisia kuvia. Vastauksen kysymykseesi löydät varmaan osittain siis omasta päästäsi. Miksi koet tarvetta "leikitellä ajatuksella"?

Vierailija
26/112 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin viihdytän itseäni katselemalla niitä kuvia ja lukemalla miesten kommentteja. Suosittelen, se on hyvää viihdettä :)

Anteeksi vain mutta kyllä jotkut ihmiset vaan on niin yksinkertaisia :D

Tarkoitan naisia jotka laittaa kuvia ja miehet jotka niitä kommentoi.

Vierailija
27/112 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen sitä rahan vuoksi.

Vierailija
28/112 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän ne naiset ovat tehneet jo vuosituhansia.

Rahan takia.

Sincc

Vierailija
29/112 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot itsekin tuossa aloituksessa, että olet kaunis nainen ja olet leikitellyt ajatuksella julkaista itsestäsi vähäpukeisia kuvia. Vastauksen kysymykseesi löydät varmaan osittain siis omasta päästäsi. Miksi koet tarvetta "leikitellä ajatuksella"?

Kyllä, nimenomaan leikitellyt, koska minulla olisi ainekset kohdillaan eli kateudesta ei ole kyse.

Mutta kun en vaan pysty! Sen verran itsekunnioitusta ja itsetuntoa minulta löytyy.

Ap

Vierailija
30/112 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoa tapa lopettaa koko tämä feikkihulluus on lopettaa kaikki somepaska eritoten "influenseeeeer"kulttuuri. Pärjättiin mainiosti 2000-luvulla ilman mitään horoinstoja ja liittännäisiä, miksi emme voisi palata takaisin siihen aikaan, nettiäkin tulisi käytettyä taas viisaammin. 

Ei se tule loppumaan ikinä, turhaan napiset. Samanlaisessa rintamassa on vastustettu esimm. kirjoja, televisiota, rockmusiikkia, kännyköitä, nettiä, youtubetusta jne.

Ei näitä voi kyllä verrata. Itseään palvova, oman napansa ympärillä pyörivän yksilön toiminta vs kirjat, rock, televisio? Mikä joukosta on täysin turha.

Vierailija
31/112 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole pelkästään ne miehen kommentit. Itsekin olen kaunis ja minä tuntisin itseni halvaksi ym. pelkästään paljastavia kuvia itsestäni laittamalla. Varmasti tässä vaikuttaa sekin, että arvostan itsensä sivistämistä, opiskelua, vaivannäköä työtä tekemällä. Älykkyyttä ja viisautta. Inhoan sitä, jos huomaan, että ulkonäköni vuoksi meinaan saada erityiskohtelua: en ota sitä edes vastaan.

Lisäksi mulla toki on matalat pisteet narsismin jatkumolla. En tarvitse muiden huomiota.

Loistava kirjoitus! Juuri näin itsekin ajattelen.

Ap

Vierailija
32/112 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, nimenomaan leikitellyt, koska minulla olisi ainekset kohdillaan eli kateudesta ei ole kyse.

Mutta kun en vaan pysty! Sen verran itsekunnioitusta ja itsetuntoa minulta löytyy.

Ap

Nyt on kyllä hämärää settiä. "En pysty!" Mikä vaatii sinua tekemään, mutta et kuitenkaan pysty? Sekö, että olet kaunis? Joku muu, mikä? Tulee kyllä mieleen, että olet trolli, etkä ole ihan loppuun asti miettinyt tätä hahmoasi.

Vierailija
33/112 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö tunne itseäsi h*oraksi?

Vierailija
34/112 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs matematiikkapähkinä tämä aloitus on olevinaan?

Vierailija
35/112 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Nyt on kyllä hämärää settiä. "En pysty!" Mikä vaatii sinua tekemään, mutta et kuitenkaan pysty? Sekö, että olet kaunis? Joku muu, mikä? Tulee kyllä mieleen, että olet trolli, etkä ole ihan loppuun asti miettinyt tätä hahmoasi.

Kylläpä nyt menee hiusten halkomiseksi. En pysty, koska en halua esineellistää itseäni ja kokisin itseni halvaksi ja sivistymättömäksi.

Ap

Vierailija
36/112 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kylläpä nyt menee hiusten halkomiseksi. En pysty, koska en halua esineellistää itseäni ja kokisin itseni halvaksi ja sivistymättömäksi.

Ap

Ei mene. Edelleen kysyn, miksi sinun pitäisikään pystyä. Eikö kyse ole nyt tässä siitä, että et halua kuin että et pysty?

Vierailija
37/112 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt että haluaisin tehdä instan ja laittaa sen täyteen seksikkäitä kuvia jne. mutta en vain kehtaa! Siis en vain pääse yli siitä ajatuksesta miten häpeällistä ja noloa tuo toiminta on.

Tekisin siis tämän vain rahan takia, en kaipaa itsetunnon pönkitystä. Lisäksi tuntuu että julkisesti seksikkäät naiset saavat parempilaatuisia miehiä.

Olen itse habitukseltani instanaisen vastakohta eli pukeuden klassisen tyylikkäästi, en biletä tai juo, matkustele Dubaissa jne. En käytä somea.

Tuntuu että näillä "hyvän naisen" spekseillä ei jää mitään käteen, olisi kannattavampaa alkaa hutsuksi. Saisi kivoja lahjoja, rahaa, bisnesmahdollisuuksia, matkoja ja kaikkea muuta kivaa.

N20

Vierailija
38/112 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eihän joku tyyne tavis edes saa niistä rahaa, vain ne kehut ja liekit.

Vierailija
39/112 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän toi ihan perinteistä exhibitionismiä ole. Tai sitten prostituoidut mainostavat.

Vierailija
40/112 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt että haluaisin tehdä instan ja laittaa sen täyteen seksikkäitä kuvia jne. mutta en vain kehtaa! Siis en vain pääse yli siitä ajatuksesta miten häpeällistä ja noloa tuo toiminta on.

Tekisin siis tämän vain rahan takia, en kaipaa itsetunnon pönkitystä. Lisäksi tuntuu että julkisesti seksikkäät naiset saavat parempilaatuisia miehiä.

Olen itse habitukseltani instanaisen vastakohta eli pukeuden klassisen tyylikkäästi, en biletä tai juo, matkustele Dubaissa jne. En käytä somea.

Tuntuu että näillä "hyvän naisen" spekseillä ei jää mitään käteen, olisi kannattavampaa alkaa hutsuksi. Saisi kivoja lahjoja, rahaa, bisnesmahdollisuuksia, matkoja ja kaikkea muuta kivaa.

N20

Voi jeesus maaria mitä paskaa.