Instagramissa itseään esittelevät naiset. Funktio?
Kertokaa mulle, mikä saa naisen esiintymään instassa lähes alasti.
Sitten miehet kommentoivat kuorossa, kuinka kaunis ja sek***äs olet yms.
Miksi naiset tekevät tätä?
Olen itse kaunis nainen ja minusta saisi varmasti hyviä kuvia. Olenkin leikitellyt ajatuksella että laittaisin itsestäni instaan vähäpukeisia kuvia.
Mutta kun miesten kommentit ovat niin vastenmielisiä! Kokisin itseni niin halvaksi.
Kommentit (112)
Huomio. Huomio. Yli kakskymppisillä miesten saalistusta, valitse tuhansista rikkain. Komeudella ei väliä. Tällä rahalla lomalle ottamaan lisää kuvia. Shokkiero ja seuraava kiertoon. Arvaa keneen rakastuu seuraavaksi? Aivan, vhä yhtä rikkaaseen. Lomille peppukuvia tekemäänm. Shokkiero ja taas mennään.
Ei se ole pelkästään ne miehen kommentit. Itsekin olen kaunis ja minä tuntisin itseni halvaksi ym. pelkästään paljastavia kuvia itsestäni laittamalla. Varmasti tässä vaikuttaa sekin, että arvostan itsensä sivistämistä, opiskelua, vaivannäköä työtä tekemällä. Älykkyyttä ja viisautta. Inhoan sitä, jos huomaan, että ulkonäköni vuoksi meinaan saada erityiskohtelua: en ota sitä edes vastaan.
Lisäksi mulla toki on matalat pisteet narsismin jatkumolla. En tarvitse muiden huomiota.
Jotenkin vähä-älyisiltä etten sanoisi suorastaan sairaalta nuo tyypit vaikuttaa.
Tulevat sukupolvet tulevat vielä äimistelemään tätä meininkiä, ihan sairasta aikaa elämme.
Jotkut etsii ehkä sugar daddyja ja sen vuoksi pitää olla herutusta esillä
Vierailija kirjoitti:
Tulevat sukupolvet tulevat vielä äimistelemään tätä meininkiä, ihan sairasta aikaa elämme.
Mä pidän vaikkapa lasten ristiretkeä tai ensimmäistä maailmansotaa paljon sairaampana. Paljastavien instagram-kuvien julkaiseminen ei itse asiassa yllä edes "sairaimmat ilmiöt kautta aikojen" -listalleni lainkaan.
Saa seuraajia, saa sponsoreita, saa rahaa. Aika yksinkertaista lopulta.
Onttoahan se on. Ja vähän kuin esineellistäisi itse itsensä.
Jotkut vaan haluaa sitä miesten ihailua ja kehuakin vaan niillä kuvilla.
Vierailija kirjoitti:
Nämä nuoremmat sukupolvethan tätä juuri tekevät, luuletko että se tulee muuttumaan kun näistä kieroon kasvaneista sukupolvista tulee vanhempia? Korkeintaan vaan pahenee touhu. Ainoa tapa lopettaa koko tämä feikkihulluus on lopettaa kaikki somepaska eritoten "influenseeeeer"kulttuuri. Pärjättiin mainiosti 2000-luvulla ilman mitään horoinstoja ja liittännäisiä, miksi emme voisi palata takaisin siihen aikaan, nettiäkin tulisi käytettyä taas viisaammin.
Nykyään kannattaa laittaa onlyfanssiin tissi/persevideoita niin niistä miehet maksaa 👍
Mulla eräs kaveri laittaa instaan tällaisia "mallikuvia" ja sitten hän lukee näitä Penttien ja Jarmojen liekki-kommentteja. Ehkä nostaa itsetuntoansa? Säälin häntä että joutuu tuollaiseen alentumaan mutta kukin tyylillään.
Eli yhteenvetona voisi sanoa, että just se kuvien laittaminen on typerää, mutta niiden katseleminen ja niille läähättäminen, jopa niistä maksaminen ei ole typerää?
En tiedä. Siitä saa rahaa ja huomiota? Joillekin se on oikea ammatti.
Mitä se on teiltä pois jos joku elää niin? Älkää menkö katsomaan jos niin ärsyttää.
Mieti miksi se ärsyttää sinua? Onko se sun mielestä helppoa rahaa? En usko olevan helppoa kun pitää tuutata nettiin kaikki elämästä ja feikkikuvia vaikka ei huvittais, pitää osata asetella ja ostaa uusia vaatteita/tavaroita, koti hienona ja kroppa kunnossa, etsiä kuvauspaikkoja, törkyviestejä inboksi täynnä ja kohta joku tarttuu "väärään" sponsoriin ja saat viha-armeijan päällesi.
Samahan se on kun jotkut tutuista julkaisee näitä käsiteltyjä/filtteröityjä kuvia itsestään fb ja ig ja saa niihin kehuja kaunis, upea, seksikäs jne. Mutta siis eihän ne näytä oikeasti tuolta kuin tuon filtterin kanssa niin mikä järki.
Antaa kyllä hölmön kuvan näihin kuviin kommentoivistakin.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa tapa lopettaa koko tämä feikkihulluus on lopettaa kaikki somepaska eritoten "influenseeeeer"kulttuuri. Pärjättiin mainiosti 2000-luvulla ilman mitään horoinstoja ja liittännäisiä, miksi emme voisi palata takaisin siihen aikaan, nettiäkin tulisi käytettyä taas viisaammin.
Ei se tule loppumaan ikinä, turhaan napiset. Samanlaisessa rintamassa on vastustettu esimm. kirjoja, televisiota, rockmusiikkia, kännyköitä, nettiä, youtubetusta jne.
Entä kun ihan tavalliset keski-ikäiset naisetkin ovat menossa tähän, että läväytetään instaan kuva omasta naamasta jonkun hymiön kera päivästä toiseen. "Perjantaita" ja siihen huulet törölleen. Työkuvioista tuttu järkevänä pitämäni nainenkin lähtenyt tällaiseen.
Raha, mallia näyttävät nämä luntturat siepit, auitolehmät, maisat ja muut. Sitten ihmetellään kun naisten ulkonäköä aina arvostellaan.
Isa naisista on ensinnäkin äärettömän tyhmiä (sieppi, aitolehmä, Maisa jne.) ja luonteeltaan löysiä. Tulee mieleen surkimukset entisaikojen lehdissä, jallu, Kalle, ratto jne. Samaa tasoa nämä naiset.
Joku toinen kokee toisella tavalla.
No niin, asia käsitelty. Jatka elämää.