Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Britannia hyväksyi ensimmäisen rokotteen - vuoden alussa tiedämme tuleeko akuutteja sivuvaikutuksia

Vierailija
02.12.2020 |

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/b1c877e6-f2cb-4e10-9216-4871239ab1ed
Jos Suomeen tulee sama rokote niin sen ongelmat on jo tiedossa silloin.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että ilmaantui joku joka haluaa ekana riskeerata kansansa. Alkaakohan rokotukset Ellusta, niin saisi pitää perinteiset perhepiirin joulujuhlansa.

Vierailija
2/33 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millonkas meillä hyväskytään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Briteissä tiedetään rokotteesta tulevan massiivisia ongelmia. Silti laittavat kansansa koekaniineiksi. Eivät välitä yhtään.

Vierailija
4/33 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaah. Vuodessa ei ilmene edes mahdolliset sivuhaitat mitä rokotteesta voi seurata.. tarvittaisiin pidempiä tutkimuksia.

Vierailija
5/33 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Briteissä Koronan aktiivinen sivuvaikutus on n. 600 kuollutta per päivä.

Vierailija
6/33 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaah. Vuodessa ei ilmene edes mahdolliset sivuhaitat mitä rokotteesta voi seurata.. tarvittaisiin pidempiä tutkimuksia.

Tiedetäänkös ne kaikki koronan eri mutaatioiden sivuvaikutukset, häh?

Vierailija
7/33 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan brittejä, mutta aika hankala niistä on sanoa milloin niillä on psykoosit päällä ja mikä on normaalivire. Voi olla, ettei niitä yksinkertaisesti edes haittaa, vaikka rokotteesta jotain pientä sekoilua seuraisikin.

Vierailija
8/33 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Briteissä Koronan aktiivinen sivuvaikutus on n. 600 kuollutta per päivä.

Ei siihen sielläkään kuole kuin vanhukset. Eikä niistäkään kovin moni. Olen ihmetellyt, kun omassa suvussa on pahimmilla korona-alueilla viisi vanhusta, joista yhdellä syöpähoidot käynnissä, kaksi muuta muuten tosi huonossa kunnossa laitoksessa, eikä ne ns. terveetkään hyväkuntoisia ole. Silti niistäkään kukaan ei ole sairastunut.

Vierailija
9/33 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiväthän ne mahdolliset sivu-ja/tai jälkivaikutukset ilmene välttämättä heti. Niihin voi mennä kauan aikaa.

Vierailija
10/33 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
11/33 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Brittieissä Koronan aktiivinen sivuvaikutus on n. 600 kuollutta per päivä.

Ei siihen sielläkään kuole kuin vanhukset. Eikä niistäkään kovin moni. Olen ihmetellyt, kun omassa suvussa on pahimmilla korona-alueilla viisi vanhusta, joista yhdellä syöpähoidot käynnissä, kaksi muuta muuten tosi huonossa kunnossa laitoksessa, eikä ne ns. terveetkään hyväkuntoisia ole. Silti niistäkään kukaan ei ole sairastunut.

No ovatko edes varmuudella altistuneet koronalle. Eihän siihen sairastu ellei altistusta ole ollut. Tuurilla ovat selvinneet.

Vierailija
12/33 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Briteissä tiedetään rokotteesta tulevan massiivisia ongelmia. Silti laittavat kansansa koekaniineiksi. Eivät välitä yhtään.

Faktoja foliohatun alta?

Vierailija
13/33 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Brittieissä Koronan aktiivinen sivuvaikutus on n. 600 kuollutta per päivä.

No ovatko edes varmuudella altistuneet koronalle. Eihän siihen sairastu ellei altistusta ole ollut. Tuurilla ovat selvinneet.

No niinpä. Tosi harvallehan se nakki lopulta napsahtaa.

Vierailija
14/33 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Faktoja foliohatun alta?

Tuo perustuu siihen, että sinne on tehty jo uusi ohjelma rokotevaurioiden käsittelyyn, se vanha on sellainen, että on arvioitu ettei se riitä mitenkään siihen mitä odotetaan tuon rokotteen vaurioiden volyymiksi.

Ja tietysti pitää muistaa, että rokotevalmistajat on lailla suojattuja, myös suomessa, niiltä ei ole tulossa korvauksia.

Tuo on siis faktaa, ei mitään folioteoriaa.

Vierailija
15/33 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teho on maskin luokkaa.

Vierailija
16/33 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää täälläkin vallitseva rokotusvastaisuus. Fakta on kuitenkin se, ettei yhdestäkään rokotteesta ole tullut lähellekkään samanlaisia vaivoja, kuin jos ei olisi rokotettu. Ilmeisesti rokotteet on liian hankala aihe käsittää ja ihminen pelkää epärationaalisesti kaikkea mitä ei ymmärrä. Kaikki rokotteet ovat aina parantaneet ihmisten elämää todella paljon.

Vierailija
17/33 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kannatan rokotteita vakaviin tauteihin ja olen lapsillekin laitattanut kaikki rokotukset ohjelman mukaan. Sikaflunssarokotetta en ottanut, koska oltiin se jo lievänä flunssana sairastettu. Sama homma tämän koronaviruksen kanssa. Ei mitään järkeä ottaa rokotetta tautiin, johon kuolemisen riski on olematon. Toki jos olisin 70+ tai pahasti ylipainoinen, tilanne olisi eri.

Vierailija
18/33 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kannatan rokotteita vakaviin tauteihin ja olen lapsillekin laitattanut kaikki rokotukset ohjelman mukaan. Sikaflunssarokotetta en ottanut, koska oltiin se jo lievänä flunssana sairastettu. Sama homma tämän koronaviruksen kanssa. Ei mitään järkeä ottaa rokotetta tautiin, johon kuolemisen riski on olematon. Toki jos olisin 70+ tai pahasti ylipainoinen, tilanne olisi eri.

Kysehän ei ole yksilöstä, minästä, vaan yhteisöstä. Kun kaikki ottaa rokotteen, niin tauti häviää. Ihmetyttää tämä nykyajan oman napaan tuijottaminen ja minulla on oikeuksia, mutta ei mitään velvollisuuksia asenne.

Vierailija
19/33 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysehän ei ole yksilöstä, minästä, vaan yhteisöstä. Kun kaikki ottaa rokotteen, niin tauti häviää. Ihmetyttää tämä nykyajan oman napaan tuijottaminen ja minulla on oikeuksia, mutta ei mitään velvollisuuksia asenne.

Ja höpöhöpö. Riskiryhmät ottakoon rokotuksen, koska heidän elämäänsähän se tautikin rajoittaa. Itse en ole tehnyt mitään rajoituksia koronan aikana, koska minulle on ihan sama sairastunko vai en.

Vierailija
20/33 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama riskiryhmähän koronassa on kuin influenssassakin, joten samoille ihmisille kannattaa antaa sekin rokote.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi