Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Masennus. Onko oikeutettua jatkaa sairaslomaa näillä oireilla?

Vierailija
02.12.2020 |

Olen nyt viikon sairaslomalla, uskon, että haen lisää.
Olen voinut jo monia kuukausia huonosti ja elämässä on ollut traumaattisia kokemuksia liikaa lyhyen ajan sisään. Väkivaltaa.
Olen pettynyt ihmissuhteissa, en voi edes uskoa todeksi mitä on tapahtunut ja ristiriidat syö ihmistä.
Minua syö myös uusi työ, joka ei ole lainkaan minulle tarkoitettu. Ainakaan tällä hetkellä.
En muista, en opi, en pysty keskittymään, näkö sumenee, uuvahdan jo muutamassa tunnissa täysin jos vähänkin yritän tsempata, en kuule enkä näe. Ihan sumua koko elämä suurimmaksi osaksi.
En halua keskustella ihmisten kanssa, en tahdo leikkiä pirteää. Yritän kyllä mutta en jaksa enää mitään ihmisiä.
Melu ärsyttää, ristiriitaiset ohjeet töissä ärsyttää(olen aika uusi), en pysy tahdissa. Työkaverit turhautuvat minuun ja minä myös. Sekin ahdistaa ja masentaa.

Elämäni on nyt jotenkin aivan sekaisin.
Tuli vain fiilis, että en jaksa enää edes yrittää. Hain sairaslomaa ja siellä on onneksi paljon näyttöä masennukseen johtaneista syistä.

Haluan vain saada selkeyttä päähäni, mitään stressinsietokykyä ei nyt ole. Pelkkä töihin palaamisen ajattelu saa minut ahdistumaan, en pysty. Otan mieluummin loparit.

Toimettomaksi en kuitenkaan jää vaikka töihini en pysty. Aloitan opiskelun muutaman kk päästä, joten se ehkä tuo piristystä ja saan itsenäisesti hoitaa asioitani. Ehkä se voisi olla voimaannuttava asia elämässäni.

Tai en tiedä mutta otin paikan vastaan. Jos tästä tokenen niin ei ainakaan harmita myöhemmin etten edes tarttunut tilaisuuteen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että.on pätevät syyt jatkaa sairaslomaa. Opiskelu on sopiva tauko tässä tilanteessa.

Vierailija
2/4 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että.on pätevät syyt jatkaa sairaslomaa. Opiskelu on sopiva tauko tässä tilanteessa.

Kiitos tuesta.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta jatkoa s-lomalle! Kyse on sinun elämästäsi. Ota rauhassa aikaa toipumiselle. Tsemppiä.❤

Vierailija
4/4 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman muuta jatkoa s-lomalle! Kyse on sinun elämästäsi. Ota rauhassa aikaa toipumiselle. Tsemppiä.❤

Kiitos ❤

Ap