Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen herkkä nainen, kuinka saada miehet kiinnostumaan?

Vierailija
02.12.2020 |

Nyt jään seinäruusuksi ja ekstronaisten varjoon.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder

Vierailija
2/14 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkä vaiko hullu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin. En enää huutele asiasta. Herkkyys ja äly on joillekin tissiperselaitaruokaamiehille mahdoton yhtälö.

Onneksi homosapienssit on muuttumassa evoluution myötä.

Vierailija
4/14 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/14 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua panemaan on jonottamassa 100000 heppua. Ei muutaku onnea!

Vierailija
6/14 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaksu naisellisuus sekä sisäisesti että ulkoisesti, ja muista myös asettaa rajat, ettei herkkyyttäsi käytetä hyväksi.

Vierailija
7/14 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jotenkin aina laittanut herkkyyteni piiloon ja yrittänyt antaa itsestäni hyvin vahvaa kuvaa. Nyt on ollut vaikeita aikoja ja on tullut tilanteita, joissa multa on toi ulkokuori pettänyt ja olen näyttänyt tunteeni. Olen esim. itkenyt, kun en pystynyt sitä silloin estämään.

Tuo oman herkkyyden ja haavoittuvaisuuden näyttäminen on minusta muuttanut ihmisten suhtautumista, he ovat olleet sen jälkeen minulle todella paljon ystävällisempiä.

Minut on jotenkin opetettu, että herkkyyttä ja haavoittuvaisuutta ei saa näyttää, mutta se ei taida pitää paikkaansa.

Vierailija
8/14 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon kiinnostuneita miehiä pitäisi olla?

Minäkin olin nuorena rauhallinen ja hyvin tavallinen ajattelevainen nainen, muttavain yhden miehen kiinnostus riitti, isompaa määrää en kaivannut. Olemme olleet mieheni kanssa naimisissa 20 vuotta. Hän on myös rauhallinen ja tavallinen mies.

Vierailija
9/14 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole itse aloitteellinen ja lähesty kiinnostavaa miestä. Etene nopealla aikataululla s*ksiin, viettele mies. Tämän jälkeen jatko on puhtaasti käsissäsi.

Vierailija
10/14 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herkkä vaiko hullu?

Tätä minäkin mietin. Ap taitaa olla se jälkimmäinen ja siksi miehet eivät ole suurina massoina kiinnostuneita. Ap:n pitäisi löytää joku yhtä hullu äijä, itsensä kaltainen puusta pudonnut pöljä.

Vierailija
11/14 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on Sincc !

Vierailija
12/14 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki kaveriksi räväkkä-Jaana. Hän opettaa sinut jännänaiseksi, joita miehet eivät voi vastustaa.

Vierailija
13/14 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole itse aloitteellinen ja lähesty kiinnostavaa miestä. Etene nopealla aikataululla s*ksiin, viettele mies. Tämän jälkeen jatko on puhtaasti käsissäsi.

Tai sitten ei. Ei miehiä saa enää vain seksillä pidettyä itsellään, sillä he haluavat enemmän. Ainakin fiksut miehet. Fiksut miehet haluavat vierelleen ihanan naisen, jonka kanssa on hyvä olla ystävä, johon voi luottaa ja jonka kanssa voi jutella.

Eivät he halua mitään epätoivoista hörhöä riesakseen, hörhöä, joka on valmis avaamaan reitensä kaikille heti ja jolla ei ole mitään muuta kuin se reikä.

Vierailija
14/14 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen aloitus. Ap, varjossa on viileetä, ei tukka syty tuleen eikä sydän mene karrelle.

Jatkakaa.

Kyllä sinäkin sen jonkin saat, mitä ansaitsetkin saada.

Miehen pitää olla ihminen, ei pelkkä munakas.

👻