Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuinen poika oli soittanut yöllä kolme kertaa, nyt en saa kiinni

Vierailija
02.12.2020 |

Hirvittävä huoli. Nuo pojan soitot oli tullut ihan parin minuutin välein. Nyt puhelut ohjautuu vastaajaan. Ei ole ennen vaikuttanut mitenkään itsetuhoiselta tai mitään joten toivottavasti siitä ei ole kyse

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jyt sit jutulle pojan kanssa. Mitä murehdittu

Terveyshuolia, fyysisiä. Nyt onneksi tosiaan jo parempaan päin. Väsyneeltä kyllä vaikutti mutta ei se mikään ihme ole. Ap

Haha jos soittaa paniikissa äidille keskellä yötä, apua oksettaa mitä teen..

:DDD

Kyllä mulle ainakin saa soittaa, vaikka sitten juurikin oksetuksen takia.. olen pahoillani jos sulla ei ole ollut elämässä aikuisia joihin oot voinut turvata

On ollut mutta en ole koskaan vaivannut

Vierailija
62/63 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekö se tosiaan niin että kun rippikoulu on käyty niin sen jälkeen vanhempia ei tarvi vaivata.

Rahaa tilille mutta pärjätkää, soittakaa viranomaisille. Ja jos ohi kuljette niin menkää ohi.

Mulla on nyt omaa aikaa, uusi hani ja uusi nuoruus.

Sä et lapseni siihen enää mahdu, sä oot jo kyllin iso. Kela, MLL, sossut ja hätänumero ovat sun auttajiasi, en minä. Mä oon hommani tehnyt.

Ei mene! Lapsi on lapsi vaikka se olis 50 vuotias. Lapsen tulee tietää että vanhemmille voi aina soittaa, oksetti tai ei.

Normaalijärkiset eivät soita kavereille yöllä. Jos soittavat niin seuraavana päivänä voi sanoa että yöpuhelut ovat vain lähipiirin hätähetkiö varten ja sinä et niihin kuulu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meneekö se tosiaan niin että kun rippikoulu on käyty niin sen jälkeen vanhempia ei tarvi vaivata.

Rahaa tilille mutta pärjätkää, soittakaa viranomaisille. Ja jos ohi kuljette niin menkää ohi.

Mulla on nyt omaa aikaa, uusi hani ja uusi nuoruus.

Sä et lapseni siihen enää mahdu, sä oot jo kyllin iso. Kela, MLL, sossut ja hätänumero ovat sun auttajiasi, en minä. Mä oon hommani tehnyt.

Ei mene! Lapsi on lapsi vaikka se olis 50 vuotias. Lapsen tulee tietää että vanhemmille voi aina soittaa, oksetti tai ei.

Normaalijärkiset eivät soita kavereille yöllä. Jos soittavat niin seuraavana päivänä voi sanoa että yöpuhelut ovat vain lähipiirin hätähetkiö varten ja sinä et niihin kuulu.

Näin, eli ap:n poika ja ap tekivät täysin oikein!