Aikuinen poika oli soittanut yöllä kolme kertaa, nyt en saa kiinni
Hirvittävä huoli. Nuo pojan soitot oli tullut ihan parin minuutin välein. Nyt puhelut ohjautuu vastaajaan. Ei ole ennen vaikuttanut mitenkään itsetuhoiselta tai mitään joten toivottavasti siitä ei ole kyse
Kommentit (63)
Poika on kunnossa! Oli yöllä ollut murheita mutta nyt kuulema alkaa elämä voittamaan. Kyllä poika pelästytti kunnolla..
Vierailija kirjoitti:
Poika on kunnossa! Oli yöllä ollut murheita mutta nyt kuulema alkaa elämä voittamaan. Kyllä poika pelästytti kunnolla..
Ihanaa!
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin suloista kun soitti ap:lle murheistaan. Ap oot varmasti hyvä äiti kun sun poika tuon uskalsi tehdä :)
Vierailija kirjoitti:
Jyt sit jutulle pojan kanssa. Mitä murehdittu
Mitä se meille kuuluu?
Mä en tajua miksi puhelin pitää olla yöllä äänettömällä, mulla ei oo ikinä. Silti siihen ei kukaan soita. Mutta siihen voisivat mun lapseni soittaa jos tarvitsisivat minua. Yöllä tarvitaan vain hädässä ja haluan olla silloin saatvilla.
Ei koskaan öisin pois päältä. Lapseni ovat 34 ja 30v.
Vierailija kirjoitti:
Terveyshuolia, fyysisiä. Nyt onneksi tosiaan jo parempaan päin. Väsyneeltä kyllä vaikutti mutta ei se mikään ihme ole. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajua miksi puhelin pitää olla yöllä äänettömällä, mulla ei oo ikinä. Silti siihen ei kukaan soita. Mutta siihen voisivat mun lapseni soittaa jos tarvitsisivat minua. Yöllä tarvitaan vain hädässä ja haluan olla silloin saatvilla.
Minulla on puhelin äänettömällä koska siihen tulee viestejä. Sinua jos ei kukaan kaipaa niin hyvähän se on pitää äänettömällä.
Vierailija kirjoitti:
Sä oletkin niin hyvä äiti :))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä siinä voi tehdä? Odotat että soittaa uudestaan.
Tulen hulluksi kun odotan ja samalla ahdistaa kun soitan ja ei vastaa
Pyydä, että poliisi käy tarkistamassa, vaikka jos itsetuhoinen, niin myöhäistähän se jo on. Kirjoittele paskapalstalle kun se näyttää olevan tärkeämpi.
porvoon tarinoita taas, tai sitten ihan oikeasti käsittämättömän kädetön
Hyvä että kaikki hyvin <3 ja hyvä suhde, kun voi äitistä ottaa tukea ja äitikin heti huolestui.
Ja te jotka ette muka älyä miksi tehdä aihe tänne, niin ootteko ikinä kuulleet vertaistuesta? Ei aina haeta suoraa apua.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että kaikki hyvin <3 ja hyvä suhde, kun voi äitistä ottaa tukea ja äitikin heti huolestui.
Ja te jotka ette muka älyä miksi tehdä aihe tänne, niin ootteko ikinä kuulleet vertaistuesta? Ei aina haeta suoraa apua.
Näin. Ap:han oli hakenut/haki apua koko ajan toisaalla ja purki omia huoliaan täällä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveyshuolia, fyysisiä. Nyt onneksi tosiaan jo parempaan päin. Väsyneeltä kyllä vaikutti mutta ei se mikään ihme ole. Ap
Haha jos soittaa paniikissa äidille keskellä yötä, apua oksettaa mitä teen..
:DDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on puhelin äänettömällä koska siihen tulee viestejä. Sinua jos ei kukaan kaipaa niin hyvähän se on pitää äänettömällä.
Minä pidän kanssa aina yöllä puhelimessa äänet päällä. Jos joku soittaa /viestittelee yöllä niin hänellä yleensä on oikeasti kiireistä asiaa.
Sitten ollut pari sellaista kaveria jotka lähettää wa viestiä milloin vaan. No heidän keskustelut olen mykistänyt. Eli heille vastaan sitten kun huomaan. Jos käyttäytyisivät kuten 95% aikuisista niin heitäkään ei tarvitsisi mykistää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha jos soittaa paniikissa äidille keskellä yötä, apua oksettaa mitä teen..
:DDD
Kyllä mulle ainakin saa soittaa, vaikka sitten juurikin oksetuksen takia.. olen pahoillani jos sulla ei ole ollut elämässä aikuisia joihin oot voinut turvata
Tsemppiä ap!