G: PARASTA MIEHESSÄSI?
Kommentit (8)
Ahkera, kiltti, silti miehekäs, aina kotona perheen kanssa, loistava isä(osallistuva, kasvattaa jne) , tekee kotihommia, puhuu kauniisti minulle ja lapselle. Välittä meistä. Ihana mies :))))))))))))
Tai no kyllä se sanoi eilen että ei jaksaisi kuulla mitä Vauva-palstalla sanottiin :) Olen hoitovapaalla ja työasioita ei ole kerrottavana niin kerroin sitten että mitä täällä... :D
Se on täydellinen niin kuin vain ihminen voi olla.
Pahaa sanaa en hänen huuliltaan ole todistanut paenneen. Aivot älyttömän nopeat toimimaan ja muistikapasiteetti mieletön.
Saa toisen hyvälle tuulelle aina. Herttainen, suloinen, ihana.
Sivistynyt, mutta täysin jalat maassa tyyppi ja kuitenkin on kuin kreikkalainen jumaluus, tietää kaikesta kaiken ja tietää, mitkä sanat kehenkin vetoaa.
Namupalanen.
Itsevarma terveellä tavalla, ei leuhkien, mutta ei häpeile itseään. Upeat käytöstavat ja mitä ennakkoluulottomin mies. Syö aivan ihania ruokia ja kokkaa niitä kanssa.
(Itse c:n kirjoittanut kummastakin aineesta.... )
Äidinkielen opettajani _itki_. Kun aloitin lukiossa, oli varma, että vetäisen ällän sieltä. :p
Mutta vietin ennen kirjoituksia pari vuotta ulkomailla ja tekstini kärsi siitä tuntuvasti.
Mulla on aina pari novellia työn alla, mutta valmiiksi eivät meinaa ryökäleet tulla. Tosin juuri nyt ei ole väliksikään. Pystyn kirjoittamaan vain, jos olen alakuloinen. Tämä kesä on ollut juuri sitä, miksi sitä toivoimme. Ennen tapaamistamme oli armaani kämppis juonut maljan sille, että tästä tulisi rakkauden kesä armaalleni. Ja siitähän tuli juuri se!
Minun tekstini ei ole mitään verrattuna sydänkäpyseni hengentuotoksiin. Sisimmässä elää silti toivo, että joskus vielä julkaisen jotakin... bestseller biografia. xD
Oodin voisin kenties raapia kasaan tuosta ihanasta miehestä, joka on opettanut minua rakastamaan itseäni ja häntä. Leijuva hyvä olo, kepeä.
Muuta hyvää ei nyt löydy hänestä eikä minusta. Suhde kriisissä. =/
Hellä, ´luotettava, hyvännnäköinen ja huumori samanlaista kuin mulla.
Tullaan loistavasti toimeen, ei turhista riidellä, mies on mun paras ystävä!
osaa olla herkkä. Ja jaksaa minun iänikuista " nakuttamista" . Ja vielä, että rakastaa minua näitten vuosien jälkeen.