Miksi koko kerrostalossa ei näy valot päällä missään muussa ikkunassa kuin omassani??
Alkoi juuri pelottamaan. Onko tämä demonien riivaama autiotalo? Ei ikinä kuulu myöskään ääniä rappukäytävässä. Nelikerroksinen talo jossa 5 rappua.
Kommentit (28)
Olisikin tuollainen rauha! Ei naapureita, ei musiikkia tai suihkun ääniä yöllä...
Olet ainoa joka siellä asuu. Et ole vain huomannut sitä ennen.
Mulla on aina valot johtuen rosvoista.
Olen myös usein ihmetellyt, kun täällä rivitalokompleksissa jokapaikka pimeänä jo keskiyöllä viikonloppunakin ja vain itse näytän olevan hereillä.
Minulla oli sama tunne keväällä ja luulin kaikkien kuolleen koronaan. No rappuun on muuttanut paljon uusia eli ehkä olin oikeassa.
Mulla sama kokemus ja asun Turun keskustassa. Naapuritaloyhtiössä on tosin joku toinen yökyöpeli joka ei myöskään näe lukea pimeässä.
Vierailija kirjoitti:
Olen myös usein ihmetellyt, kun täällä rivitalokompleksissa jokapaikka pimeänä jo keskiyöllä viikonloppunakin ja vain itse näytän olevan hereillä.
Muut eivät ole teinejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muut eivät ole teinejä?
Jep, vain teinit valvovat yli puolenyön. Kunnon aikuiset myös heräävät ennen auringonnousua lypsämään lehmiä ja kyntämään peltoa.
eihän kaljoitteluun valoja tarvita
😈
kaikki muut on kuollut koronaan jo kuukausia sitten ja sähköyhtiö on katkaissut sähköt maksamattomien laskujen vuoksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muut eivät ole teinejä?
Jep, vain teinit valvovat yli puolenyön. Kunnon aikuiset myös heräävät ennen auringonnousua lypsämään lehmiä ja kyntämään peltoa.
ja somettamaan
istuvat ikkunassa tuijottamassa sisälle kotiisi. jos pitäisivät valoja päällä, sinä näkisit heidät.
Kaikilla palaa himmeä sininen valo ja es sihahtaa pimeydessä...et vain näe niitä.
Miksi sulla on valot päällä kun katselet ikkunoista sisään, kamalaa tuhlausta. Kun lähdet ulos niin sammuta valot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muut eivät ole teinejä?
Joo, 40v teini. Ei kai nyt herranen aika vielä keski-iässä vielä niin vanhuksia olla että mennään jo kymmeneltä nukkumaan oli mikä päivä tahansa. Mutta ilmeisesti ollaan näissä taloissa.
En usko että kaikki on kuolleet yleensä edes koirat ilmoittavat kun viimeinen nakki ollaan kaapista syöty
Sähkökatkos?