Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottaa, että pellava rypistyy helposti. Onkohan näin?

Vierailija
12.04.2014 |

Tekisi mieli tilata sellaisia Pia`s design pellavavaatteita. Kuvissa tosi nättejä, mutta muistaakseni pellava rypistyy helposti.. Sitten ne vaatteet olisi kuiteskin rumia käytössä. Onko teillä kokemusta pellavavaatteista?? Rypistyykö vai pelkäänkö turhaan?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No rypistyyhän se.Jos tyylisi on tyylikäs ja rento niin sitten pellava on hieno mutta jos vähänkään hompsuinen niin pellava ryppyisenä vaan korostaa sitä.Itse koen että minulle ei sovi juurikin tuon takia.

Vierailija
2/8 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pellava rypistyy helposti, olet aivan oikeassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti rypistyy. Pellava on aina ryppyinen.

Vierailija
4/8 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi. Tosi hienon näköisiä kuvissa, mutta en kestäisi ryppyisiä vaatteita päälläni. Tosi kalliita on kyllä siihen nähden, että käytössä ovat rumia :( AP

Vierailija
5/8 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pellava on kallista kangasta.

Vierailija
6/8 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pellava on aina ryppyistä!

Vierailija
7/8 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pellavan kuuluu rypistyä... Pellavavaatteita kun pesee, linkous pienillä kierroksilla, ettei tule linkousryppyjä. Linkousryppyjä on ikävä silittää. Itse pidän paljon pellavavaatteista. Silitän ne aina, ovat silloin ryhdikkäämmän näköisiä. Käyttörypyt eivät haittaa, kun ne kuuluuvat pellavan ominaisuuteen. Pellavaa ei saa kuivattaa kuivausrummussa ja en käytä niihin huuhteluainetta.

Kesällä aivan ihana materiaali. Harmi vaan kun ovat minun kukkarolle niin hintavia. :(

Vierailija
8/8 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mankeloitu pellava on ihanaa, ja tuntuu siltä ettei rypisty niin helposti. Epäkäytännöllistä vaan mankeloida napillisia ja vetoketjullisia vaatteita, housunlahkeet sentään vetoketjuun saakka onnistuvat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi