Spotify julkaisi vuoden eniten kuunnellut kappaleet - voi luoja mikä lista...
https://www.rumba.fi/uutiset/koronavuoden-kuunnelluimmat-artistit-tuttu…
TOP 10 kuunnelluimmat artistit Suomessa 2020
1. JVG
2. Pyhimys
3. Eminem
4. Cheek
5. Gettomasa
6. Behm
7. Juice Wrld
8. The Weeknd
9. Elastinen
10. Billie Eilish
TOP 10 kuunnelluimmat kappaleet 2020
1. William – Penelope (feat. Clever)
2. The Weeknd – Blinding Lights
3. Behm – Hei rakas
4. Elastinen, Jenni Vartiainen – Epäröimättä hetkeekään
5. Arttu Wiskari, Leavings-Orkesteri – Tässäkö tää oli? (feat. Leavings-Orkesteri)
6. Behm – Frida
7. Behm – Tivolit
8. Imanbek, Saint Jhn – Roses – Imanbek Remix
9. DaBaby, Roddy Ricch – Rockstar (feat. Roddy Ricch)
10. Roddy Ricch – The Box
Tätäkö suomalaiset ihan oikeasti kuuntelevat? Monotonista jenkkihiphop-larppausta ja myötähäpeää herättävät Cheek ja Elastinen edelleen listalla?? Ainut edes etäisesti OK artisti noista on Behm.
Kommentit (52)
Enpä ole yhtäkään kyseisistä artisteista Spotifysta kuunnellut.
Behmiäkään ei viitsi koko levyllistä kuunnella, biisi silloin tällöin ok.
Lähtis varmaan taju jos olisi noin huono musiikkimaku.
Mitä väliä? Jokainen kuuntelee sellaista musiikkia kuin haluaa. Ei tuo lista ainakaan minua estä edelleen kuuntelemasta hyvää musiikkia.
Ihmiset kuuntelee sitä mikä on suosittua ja sen mikä on suosittua päättää levy-yhtiöt, jotka toimii illuminatin alaisena. Eli syytä illuminatia
7 ja 8 kuuntelen itse. Tosin ne nyt pinnalla olevat hitit kys. artisteilta eivät ole mieluisia.
Kuunteleeko porukka Elastista oikeasti? Luulin että se oli sellainen vitsi kuten Fintelligens.
No hyi hitto. Kuuntelen vain klassista, sieltä löytyy kaikki mitä ihminen tarvitsee.
Teinit kuuntelee massoittain samoja räppäreitä koska pitää kuulua joukkoon. Siksi nuo nousevat noin korkealle.
Listasta näkee suomen koronatilanteen aika hyvin. Ihmisiltä todella puuttuu se maku.
Vierailija kirjoitti:
7 ja 8 kuuntelen itse. Tosin ne nyt pinnalla olevat hitit kys. artisteilta eivät ole mieluisia.
Siis ekasta listasta
Rappio vaivaa länsimaalaista yhteiskuntaa. Vielä 1600-1700-luvuilla kulttuuri kukoisti kun aateliset olivat vallassa. Ranskan vallankumouksen jälkeen vuonna 1789 kaikki meni perseelleen. Rahvas ja työnväenluokka nousi valtaan porvarien kanssa.
Tässä voi vaikka kuunnella Bachin sävellyksiä, jotka ovat hyviä, toisin kun nykyajan rap-musiikki ja muut.
Vierailija kirjoitti:
Teinit kuuntelee massoittain samoja räppäreitä koska pitää kuulua joukkoon. Siksi nuo nousevat noin korkealle.
Kyllä ne ihan oikeasti voi tykätä eikä vaan esittää tykkäävänsä. Yleensä joku tyyli alkaa kuulostaa hyvältä, kun sille altistuu tarpeeksi.
Spotify on KÖYHIÄ varten, joten toi on persaukisten lista.
Täysin tuntemattomia minulle nuo Roddy Rich ja Juice World. Kuulostavat piirroshahmojen nimiltä. Gettomasa kuulostaa puliukolta.
Vierailija kirjoitti:
Spotify on KÖYHIÄ varten, joten toi on persaukisten lista.
No kerro miten te paremmat ihmiset kuuntelette musiikkia?
Siis 20 vuoden kuluttua on joku Nostalgy2020 bileet, niin soiko siellä noi mitään sanomattomat keekit ja elastiset?
Spotifyn käyttäjäkunta ei ole edustava otos suomalaisista.