Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En enää jaksa tätä! Lapsella joka ilta maha kipeä eikä voi mennä kouluun

Vierailija
01.12.2020 |

Suoraan sanottuna v*tuttaa kun lapsen pitää ripuloida joka ilta. Sitten se on täällä "tiellä" ja hoivattavana kun yritän tehdä töitä. Koulustakin jäänyt jo varmaan ihan hirveästi jälkeen kun ei varmaan kuukauteen oo sinnekään saanut mennä kun on oireinen...

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattasko käyttää lääkärissä sitä lasta jos kuukauden on ripuloinut?

Vierailija
2/21 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset vie lasta lääkäriin? Joku syyhän ripuliinkin on? Oletko vähän tyhmä vai laiska?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaapa lapsellakin ottaa päästä, kun on kk ollut kipeä ja vanhempi vaan sinkkuroi "oot mun tiellä". Vie penska lääkäriin.

Vierailija
4/21 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot varmaan lääkärissä käyttänyt?

Vierailija
5/21 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänen aika vie se lapsi lääkäriin. Kuuuaksui on pitkä aika moista. Tiedä, mikä on.

Vierailija
6/21 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mä en kestä. Sano rakas aloittaja että olet trolli? Kiltti.. lapsella on selvästi paha olla, vie se lääkäriin heti. Jos on keliakiaa niin tuo on ihan tosi vakavaa.

Vierailija
7/21 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siellä koulussa on tapahtunut? Mitå pelkää? Sykosomaaattisete oireet?

Mtä syö?

Vierailija
8/21 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei aamulla ole paska housussa, niin kouluun vaan.

Vierailija
9/21 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ehtinyt käyttämään. On niin paljon töitä ja aamulla voi aina vähän paremmin. Voitaisiin kokeilla laktoositonta varmaan. Ap

Vierailija
10/21 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsella voi olla stressivatsa. Jännittääkö kouluun menoa, onko muita huolia? Onko koulussa kiusaamista, onko hänellä kavereita?

Tuskin lapsi sinun kiusaksesi ripuloi.

Vierailija
11/21 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jää koulusta pois, joku tekee sossuilmoituksen ja vyyhti on valmis.

Vierailija
12/21 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tällaiset k...päät lisääntyy. Olet hirveä ihminen.

Vierailija
13/21 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jää koulusta pois, joku tekee sossuilmoituksen ja vyyhti on valmis.

Se olisi tuolle ressulle parasta mitä voisi tapahtua. Lapsella on paha olla ja vanhempi vähättelee koko asiaa :(

Vierailija
14/21 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ehtinyt käyttämään. On niin paljon töitä ja aamulla voi aina vähän paremmin. Voitaisiin kokeilla laktoositonta varmaan. Ap

Ettekä kokeile mitään enne lääkärikäyntiä! Lääkäriin heti huomenna. Jos ei saa aikaa niin päivystykseen. Lapsi on selvästi sairas

Vierailija
15/21 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesi on sairas tai hän voi stressata kouluunmenoa vaikka kiusaamisen takia.

Vierailija
16/21 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko joku suolistosairaus: lääkäriin.

Tai kiusataan koulussa: opettaja, kuraattori.

Vierailija
17/21 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei okei, oli trolli. Onneksi. Mutta tuo tarina taustalla ei ollut. Se olin minä nuorena. Sairastuin tosi vakavasti ja ripuloin pian enää verta. Sitten mut vietiin lääkäriin. Keliakia ja ohutsuolen nukka kokonaan tuhoutunut.

Ihmettelen miten koulussakaan ei huomattu syytin itseäni kun sairastuin. Tuosta diagnoosista on tänää 10v.

Ap

Vierailija
18/21 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei okei, oli trolli. Onneksi. Mutta tuo tarina taustalla ei ollut. Se olin minä nuorena. Sairastuin tosi vakavasti ja ripuloin pian enää verta. Sitten mut vietiin lääkäriin. Keliakia ja ohutsuolen nukka kokonaan tuhoutunut.

Ihmettelen miten koulussakaan ei huomattu syytin itseäni kun sairastuin. Tuosta diagnoosista on tänää 10v.

Ap

Ou mai.. äsken kun tuohtuneena sulle kirjoittelin ja nyt tuli tosi kurja olo sun puolesta. Pystyn täysin nyt ymmärtämään miltä susta on tuntunut. Ihan hirveää. Onneks oot nyt kunnossa

Vierailija
19/21 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, ei kannata näköjään sokeasti uskoa kaikkea mitä täällä sanotaan. Anteeksi. Oon pahoillani sanoistani!

Vierailija
20/21 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lapsena samassa tilanteessa kuin ap:n lapsi. Kroonista sairauttani ”hoidettiin” luontaistuotteilla. Sain hoitavan lääkityksen vasta kun muutin omilleni ja uskalsin paljastaa lääkärille, että minulla on tällainen sairaus. Siihen asti suojelin vanhempiani ja salailin tilaani, ettei vanhemmille aiheudu ongelmia. Tilanne nyt, kun aikaa on kulunut kymmeniä vuosia? En ole puheväleissä vanhempieni kanssa. Ymmärrys siitä, ettei terveyteni kiinnostanut heitä pätkääkään, koska oikean hoidon saaminen olisi vaatinut heiltä omasta mukavuudesta tinkimistä, romahdutti identiteettini perustan ja synnytti syvän surun ja katkeruuden. Tällä haluan vain sanoa, että vanhempien valinnoilla on kauaskantoisia seurauksia. Työkiireet vai lapsen sairauden hoito? Kumpi on tärkeämpää?