Miksi menette yhteen sellaisen ihmisen kanssa josta ette oikeasti välitä? (Kysymys on erityisesti miehille)
Välillä tuntuu, että miehet vain haluavat jonkun tai ovat suhteessa jostain ihmeellisestä vastuuntunnosta. Nainen luulee, että mies rakastaa. Ei mies rakasta, vaan on jostain syystä, jota en ymmärrä, yhdessä naisen kanssa. Ja joo: liikaa kokemuksia varatuista miehistä, jotka yrittävät jotain.
Kommentit (36)
En kehdannut kieltäytyä, kun toinen pyysi ja oli niin rakastuneen oloinen.
Vierailija kirjoitti:
Naiset menee suhteeseen rakkaudesta, miehet panetuksesta.
Poikkeuksia toki löytyy, mutta tuo on lähtökohta.
Tämä! Tämän takia parisuhteet ei kestä, kun naiset kaipais myös sitä henkistä yhteyttä ja miehiä kiinnostaa vaan se mekaaninen kassien tyhjennys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua yllättää nää vastaukset, ja aloituskin, koska olen kuvitellut naisten enemmän olevan "pakko seurustella"-ihmisiä.
Ainakin omassa tuttavapiirissä on aina ollut näin.
Naisilla ehka statuskysymys ja miehillä vakipano? Näin yleistäen.
Ja kai se riippuu iästäkin.
Ei mies lisää naisen statusta. Perusnainen pääsee ihan koska vaan suhteeseen kun vaan haluaa. Niin ei ole miesten laita.
Vierailija kirjoitti:
Pil lun saanti on tärkeintä, muu ei ole.
Näinhän se on ja silti pitää aina silmäillä jos jostein irtoaisi pildeä, ihan vaan vaihtelun vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
No joo. On näitä naisiakin, jotka ovat perustaneet perheen miehen kanssa, joka ei alun perin kiinnostanut.
Se on eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua yllättää nää vastaukset, ja aloituskin, koska olen kuvitellut naisten enemmän olevan "pakko seurustella"-ihmisiä.
Ei mies lisää naisen statusta. Perusnainen pääsee ihan koska vaan suhteeseen kun vaan haluaa. Niin ei ole miesten laita.
Nei ei kyllä tosiaankaan pääse nainen heti suhteeseen jos haluaa! Ei varsinkaan, jos BMI on yli 23 tai tissit A-kuppikoon!
Älkää menkö miesten huijaukseen ja lankaan. Jos toista aidosti kiinnostaa ja on fiksu tasapainoinen, sen näkee kilometrien päähän, verrattuna pelimiehiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joo. On näitä naisiakin, jotka ovat perustaneet perheen miehen kanssa, joka ei alun perin kiinnostanut.
Se on eri asia.
Miten?
Vierailija kirjoitti:
Ne naiset joita kohtaan tuntisi jotakin vetoa, eivät lämpene meikäläiselle.
Yksin oleminenkaan ei ole mukava olotila, joten sitä on sitten vain tyydyttävä siihen jonka kanssa on mahdollista edes olla.
Vedän puoleenoi jostain syystä vain ongelmatapauksia. Hyvän näköisiä naisia, mutta kuupassa viiraa, on alkoholi/huumeongelmaa, epävakaata käytöstä ym. häröä, jota aikansa kyllä kestää hyvien kyytien tullessa pakkauksen mukana, mutta pidempään jatkuessaan alkaa rassaamaan jatkuvana säätämisenä ja sähläyksenä.
Haluaisin tasapainoisen, alkoholia kohtuudella käyttävän naisen, mutta mistä niitä löytää?
Harrastuksia ei pahemmin ole, netissä nyhjäämisen lisäksi ja ne jotka löytyvät kapakoista ovat em. tapauksia.
” jota aikansa kyllä kestää hyvien kyytien tullessa pakkauksen mukana”
Tämän ajattelutavan takia et kiinnosta tasapainoisia. Jos olisit itse tasapainoinen et vetäisi jatkuvasti puoleesi tuollaista saati sitten suostuisi olemaan mukana.
Mitenköhän yleistä tuo käytös lopulta on?
Arvelen, että moni mies ja nainen (kuten itsekin) haaveilee hyvästä parisuhteesta ja lähtee epävarmana kokeilemaan onneaan jonkun kanssa, joka ei kyllä tunnu täysin oikealta, muttei täysin väärältäkään. Toivoen, että rakkaus siitä kasvaa kun joillekin kuulemma käy niin. No minä kyllä rakastan miestä kaverinani, mutta romanttisia tunteita ei ole muodostunut. Tosin omassa tapauksessa tuntuu hieman erikoiselta ajatus jos mies kovasti unhriutuisi asiasta. Mielestäni se on ollut aistittavissa koko ajan. Olen itsekin kerran ihastunut todella voimakkaasti mieheen, josta aistin, ettei hänen ihastuksensa kestänyt yhtä pitkään vaan alkoi hiipua. Mielestäni ap on epärehellinen itselleen väittäessään, että mies onnistui esittämään uskottavasti että tunsi ap:ta kohtaan voimakkaasti. Kyllä sinä koko ajan tiesit miten asiat on, mutta kun mies ei ollut varma miten teidän pitäisi edetä niin et itsekään ottanut vastuuta. Siitä ettet ryhtyisi suhteeseen, jossa miehen tunteet sinua kohtaan eivät ole yhtä suuria ja yhtä varmoja. Ihan itse silti valitsit alkaa suhteeseen etkä missään vaiheessa (mieluiten ihastumisvaiheessa) todennut miten asiat ovat ja lopettanut suhdetta omasta puolestasi. Sen vielä ymmärtäisi jos olisit itsekin nuori ja epävarma. Toisella kerralla pitäisi jo valita itse toisin kun mies on epävarma ja jos et halua miestä joka ei välttämättä ole varma. Jos valitsit taas kerran silti alkaa suhteeseen niin kyllä se on omaa harkittu riskinotto joka taas kusi reisille.
Vierailija kirjoitti:
Ne naiset joita kohtaan tuntisi jotakin vetoa, eivät lämpene meikäläiselle.
Yksin oleminenkaan ei ole mukava olotila, joten sitä on sitten vain tyydyttävä siihen jonka kanssa on mahdollista edes olla.
Vedän puoleenoi jostain syystä vain ongelmatapauksia. Hyvän näköisiä naisia, mutta kuupassa viiraa, on alkoholi/huumeongelmaa, epävakaata käytöstä ym. häröä, jota aikansa kyllä kestää hyvien kyytien tullessa pakkauksen mukana, mutta pidempään jatkuessaan alkaa rassaamaan jatkuvana säätämisenä ja sähläyksenä.
Haluaisin tasapainoisen, alkoholia kohtuudella käyttävän naisen, mutta mistä niitä löytää?
Harrastuksia ei pahemmin ole, netissä nyhjäämisen lisäksi ja ne jotka löytyvät kapakoista ovat em. tapauksia.
Ala harrastaa. Nuoret voi löytää kapakasta normaalin ihmisen, mutta vanhemmille se onkin vaikeaa.
Onhan netistäkin löytynyt normaaleja ihmisiä.
Minulla on miespuolinen kaveri, joka on sanonut olevansa nykyisen naisen kanssa vain seksin takia ja koska ei halua olla yksin. Tai siis eivät ole virallisesti yhdessä, koska tuo mies ei halua sitoutua. Tämä mies on päättänyt olla itselleen armollinen asiassa. En tiedä, miten saisi sanotuksi, että tuossa asiassa ”itselleen armollisena olemista” käytetään väärin, kun tuo nainen kuitenkin toivoisi oikeaa suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai luonteesta.
Isä kuoli, äiti jäi leskeksi ja suurin ongelma tuntui olevan uuden miehen löytäminen. Sellainen hän oli tietääkseni nuorenakin.
Miehet haluaa ensisijaisesti perheen, ei unelmien naista.
Näinhän se on, jotkut eivät tajunneet aloitusta trollaukseksi.