Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi menette yhteen sellaisen ihmisen kanssa josta ette oikeasti välitä? (Kysymys on erityisesti miehille)

Vierailija
01.12.2020 |

Välillä tuntuu, että miehet vain haluavat jonkun tai ovat suhteessa jostain ihmeellisestä vastuuntunnosta. Nainen luulee, että mies rakastaa. Ei mies rakasta, vaan on jostain syystä, jota en ymmärrä, yhdessä naisen kanssa. Ja joo: liikaa kokemuksia varatuista miehistä, jotka yrittävät jotain.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/36 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies ajattelee, että mikä tahansa nainen on parempi kuin mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, monille miehille on saavutus kun saavat edes jonkun naisen ja säännöllisen seksielämän.

Vierailija
4/36 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pil lun saanti on tärkeintä, muu ei ole.

Vierailija
5/36 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan seksiä ja statusasia, että joku nainen on suhteeseen huolinut. Sehän ei tarkoita, että muut naiset lakkaisi kiinnostamasta.

Vierailija
6/36 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin masentavaa...

Vierailija
7/36 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo. On näitä naisiakin, jotka ovat perustaneet perheen miehen kanssa, joka ei alun perin kiinnostanut.

Vierailija
8/36 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niiden oma menetys lopulta, mutta kyllä naisetkin tajuaa jos haluavat... Ehkä ne ei halua tajuta? Ehkä ne uskottelee itselleen jotain?

Vierailija
9/36 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin seuraa ja huomiota. Lisäksi miehellä oli tosi kivoja kavereita. N32

Vierailija
10/36 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiin ei tarvitse tunteita tai välittämistä ja helpompi vakisuhde on kuin etsiä irtoseksiä. Ainakin kun ikää tulee eikä jaksa rampata baareissa.

Pelkkä panosuhdekin kelpaisi mutta se ei kelpaa naisille.

Vierailija
11/36 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne naiset joita kohtaan tuntisi jotakin vetoa, eivät lämpene meikäläiselle.

Yksin oleminenkaan ei ole mukava olotila, joten sitä on sitten vain tyydyttävä siihen jonka kanssa on mahdollista edes olla.

Vedän puoleenoi jostain syystä vain ongelmatapauksia. Hyvän näköisiä naisia, mutta kuupassa viiraa, on alkoholi/huumeongelmaa, epävakaata käytöstä ym. häröä, jota aikansa kyllä kestää hyvien kyytien tullessa pakkauksen mukana, mutta pidempään jatkuessaan alkaa rassaamaan jatkuvana säätämisenä ja sähläyksenä.

Haluaisin tasapainoisen, alkoholia kohtuudella käyttävän naisen, mutta mistä niitä löytää?

Harrastuksia ei pahemmin ole, netissä nyhjäämisen lisäksi ja ne jotka löytyvät kapakoista ovat em. tapauksia.

Vierailija
12/36 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset menee suhteeseen rakkaudesta, miehet panetuksesta.

Poikkeuksia toki löytyy, mutta tuo on lähtökohta.

Vierailija
13/36 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin nuorena yhdessä sellaisen tyytymistasoisen miehen kanssa, koska tällä miehellä oli paljon kavereita. Aika moni muukin suhde sen jälkeen perustui vastaavaan eli miehen kautta sain elämääni niitä asioita (suhteen ulkopuolisia) joita ilman suhdetta ei ollut. Olin siis parisuhteessa vaikka pelkkä kaveruus olisi ollut sopivampi muoto kun aitoja tunteita ei ollut.

Pidemmän päälle aivan hlvetin raskasta ja kaikinpuolin huono idea ja tätä nykyä ajattelen että tavallaan myin itseni näissä suhteissa kun kuvittelin olevan ekstrovertimpi kuin todellisuudessa olin.

Vierailija
14/36 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmissa sukupuolissa on ihmisiä, jotka ovat mielummin parisuhteessa kuin sinkkuna, vaikkei rakkautta olisikaan. Seksi, lapset, taloudellinen turva, yhteisön paine jne...

Vierailija
15/36 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, monille miehille on saavutus kun saavat edes jonkun naisen ja säännöllisen seksielämän.

Ei ole. Oma ukko pihtasi ja antoi vasta viidensillä treffeillä. Olin jo päättänyt silloin että lähden menemään, jos tänään ei tapahdu mitään.

Vierailija
16/36 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Oma ukko pihtasi ja antoi vasta viidensillä treffeillä. Olin jo päättänyt silloin että lähden menemään, jos tänään ei tapahdu mitään.

Harrastit siis mikropainostusta. 

Miltä sinusta tuntuu olla käytännössä väkisinmakaaja? Onko kovinkin pollea olo? Aika nolo naiseksi jos ei muuten saa kuin väkisin tai painostamalla. 

Vierailija
17/36 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua yllättää nää vastaukset, ja aloituskin, koska olen kuvitellut naisten enemmän olevan "pakko seurustella"-ihmisiä.

Ainakin omassa tuttavapiirissä on aina ollut näin.

Vierailija
18/36 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua yllättää nää vastaukset, ja aloituskin, koska olen kuvitellut naisten enemmän olevan "pakko seurustella"-ihmisiä.

Naisilla ehka statuskysymys ja miehillä vakipano? Näin yleistäen.

Ja kai se riippuu iästäkin.

Vierailija
19/36 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi, ei. Ajattele eroja: nainen voi lähteä olemaan yksin, miehellä on laastari alta kahden viikon ellei valmiina. Saattaen vaihdettavia, kuten junanvaunut.

Vierailija
20/36 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne naiset joita kohtaan tuntisi jotakin vetoa, eivät lämpene meikäläiselle.

Yksin oleminenkaan ei ole mukava olotila, joten sitä on sitten vain tyydyttävä siihen jonka kanssa on mahdollista edes olla.

Vedän puoleenoi jostain syystä vain ongelmatapauksia. Hyvän näköisiä naisia, mutta kuupassa viiraa, on alkoholi/huumeongelmaa, epävakaata käytöstä ym. häröä, jota aikansa kyllä kestää hyvien kyytien tullessa pakkauksen mukana, mutta pidempään jatkuessaan alkaa rassaamaan jatkuvana säätämisenä ja sähläyksenä.

Haluaisin tasapainoisen, alkoholia kohtuudella käyttävän naisen, mutta mistä niitä löytää?

Harrastuksia ei pahemmin ole, netissä nyhjäämisen lisäksi ja ne jotka löytyvät kapakoista ovat em. tapauksia.

Sinä vastaat ihan itse kysymykseesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi