Tyttären yo mekko, mitä mieltä olette?
http://www.asos.com/River-Island/River-Island-One-Shoulder-Dress/Prod/pgeproduct.aspx?iid=3115176
Tyttäreni oli tilannut viime viikolla kevään lakkiaisiinsa kyseisen mekon kysymättä minun mielipidettä. Tyttö on 164 cm, joten mekko on luultavasti (toivottavasti ) pidempi.
Itse pidän mekkoa epäsopivana yo juhlaan ja tämän myös hienovaraisesti ilmaisin tytölle. Itse olisin halunnut tytölle valkoisen mekon ja hillitymmän mekon (konservatiivien suku), mutta tuskin hänen päätään saan käännettyä..
Mitä mieltä olette? Onko ok yo mekoksi?
Kommentit (75)
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 14:55"]
Ei taivaan tähden mitään silikoniolkaimia. Tytölläsi onkin varmasti olkaimettomat rintsikat kiikarissa jossei jo kaapissa.
[/quote]Juu ehdottomasti olkaimettomat. Silikoniset on tosi mauttomat ja ei tosiaan näkymättömät.
Nykyään tuntuu, että nuoret eivät ymmärrä päivä- ja iltajuhlien pukeutumiseroja. Päivällä pitäisi peittää olkapäät ja helman tulisi olla noin polviin asti. Illalla voi sitten laittaa bilemekon. Ap: mekko sopii iltajuhliin.
Todella kiva väri eikä yhtään pissismäinen, erottuu varmasti edukseen :)
Eihän tuo mekko ole punainen vaan oranssi!
Minun äitini tilasi minulle salaa Jenkeistä tämmöisen ihan överin näköisen mekon 10 vuotta sitten yo-juhliin, tuo vyötäröosuus oli vaan hopeinen + kristallinen tuon kultaisen sijasta, ja valkoinen (korkeakiilto!)kangas oli luonnossa paljon kiiltävämpää kuin kuvan mekossa.
Kaikki sanoi että ohhoh tuohan on kuin joku hää- tai kihlalaismekko kun laitoin juhliin. Olisin itse halunnut kotelomekkomaisemman eikä noin överijuhlavaa, ja erotuin kuin iso hattara koulun yhteisestä ylioppilaskuvasta kun letti kähärrettiin vielä todella isoksi pehkoksi niin että rantabeibi Pamela Andersonikin olisi ollut kateellinen! Eli tuo AP:n mekko on mielestäni sopiva eikä räikeän biletyylinen kuten minun kiusallinen mekko oli.
Ja terveiset niille jotka tunnistavat minut tuosta mekosta :-)
Ei paha minustakaan. Itselleni ei sopisi,, mutta nuorelle ja hoikalle voi sopia hienostikin. Väri on ehkä vähän haastava.
Mun mielestä on kyllä ruma mekko. Ei yhtään tyylikäs tai muutenkaan iskevä. Miksi tuhlata rahaa johonkin halpis rääsyihin kun voisi panostaa ja ostaa jonkin kauniin klassisen mekon.
laitan nyt tähän samaan oman kysymykseni :) eli itse etsin juuri yl mekkoa ja haluaisin tietää mielipiteitä kyseisistä mekoista kiitos jo valmiiksi :) ps. Jos linkit eivät toimi olen pahoillani
Väri hyvä, toivottavasti tyttäresi ei ole kalman kalpea. Lyhyt tuo minusta on, viittä vaille istuessa saattaa pikkuhousut näkyä, ja jalat ovat todella esillä jos vielä +5cm korolliset kengät. Muuten leikkaus ja nuo sivuhelmat kivat. Minusta kokopitkä on kunnon juhlamekko, arvokas, kestää katseet niin nuorien kuin vanhemmankin vierasväen. Saatan olla pikkuvanha. Ikää 25v.
Vierailija kirjoitti:
Ap:ko näitä viestejä alapeukuttaa, kun monessa viestissä vain 1alapeukku? Noloa, jos on ap. Turha kysyä, jos ei ole valmis kuulemaan eriäviä mielipiteitä. Mekko on mielestäni kaunis ja nuorekas. Rintavarustus pysyy piilossa ja nuorilla helma polven yläpuolellakin on sopiva. Itse kun kirjoitin 97 kaikilla oli jakkupuvut, minullakin. Tylsää ja tätimäistä.
En ole ala- tai yläpeukuttanut mitään, se on ollut joku muu
-ap
Minun lapseni on saaneet päättää pukeutumisestaan heti kun ovat osanneet puhua. En käsitä, että miksi vanhemmat ja yleensäkään kunaan pakottaa ketään mihinkään.
Miksen saa näitä linkkejä auki. Pääsen vain sivuston etusivulle, eikä mekon kuvaan.
Sopiva mekkohan toi on yo-juhliin, mutta ei musta kuitenkaan mitenkään erityisen hieno... Väri on tosiaan aika vaikea ja toi korostettu epäsymmetrisyys ei miellytä ainakaan mun silmää.