Ikävin reaktio antamaasi joululahjaan?
Siis joka vuosi tulee mieleen tässä joulun alla kun ostin kerran exälle joululahjan. Olin silloin työtön ja rahaa ei ollut käytännössä yhtään koskaan. Mies hyvissä töissä ja hänellä aina rahaa ostaa mitä haluaa. Mies oli puhunut pitkään että lompakko on rikki ja että minun luona ei ole parranajo välineitä.
Noh sillon oli tullut uusi hieno parranajokone jota mainostettiin ja keksin että ostan sen ja uuden hienon lompakon. Tyytyväisenä paketoin yli 100e lahjaa siinä ja laitoin kaappiin odottamaan.
Mies kysyi yksipäivä että oonko ostanut lahjaa, sanoin että joo ja innoissaan kehuin että tykkäät varmasti.
Joulu tuli ja annoin paketin, miehen ilmeestä näki heti että oli pettynyt, ajattelin että kohta se on iloinen kun huomaa mitä siellä on.
Mies ei avannut sitä. Kysyin miksi et avaa? Hän sanoi että ei jaksa. Yllytin sitten että avaa nyt. Hän avasi ja ilme oli tosi pettynyt, hän sanoi että mitä v**tua minä näillä teen? Ja viskasi lahjan sohvalle.
Sanoin että olet pitkään puhunut että tarviit uuden lompakon ja tänne parranajo välineet ja tuo oli kehuttu uusi partakone ja lompakkokin laadukas jne.
Mies vaan puuskahti ja antoi oman lahjan. Rihkama koru ja korvikset... Kiitin ja laitoin ne päälle. Mies meni vaan keittiöön vihaisena ja sanoi että lähtee kotiinsa. Olin ymmällään että miksi mutta en saanut vastausta. Vietin sitten loppujoulun yksin...
Myöhemmin kertoi että oli odottanut ps4 pelikonsolia joka oli silloin monta sataa euroa. Tivasi miksen ostanut sitä? En edes tiennyt että haluaa sen eikä todellakaan olisi ollut rahaa siihen. Tuokin oli kallis itselle.
Kävin palauttamassa ostamani lahjat ja muista syistä erottiinkin sitten jo pian. Eron jälkeen mies kyseli lahjaa takaisin ja suuttui kun olin palauttanut. Haukkui idiootiksi ja rumaksi.
Haluan nyt kuulla muiden huonoja kokemuksia kun olette antaneet lahjan jollekkin, millaisia vastaanottoja ollut?
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Karsea trolli.
Mikäs tästä trollin tekee?
Ap
Vierailija kirjoitti:
En muista itse antamistani reaktiota, mutta muistan kerran jouluna kun sisko oli säästänyt rahaa ja osti isälle sukat ja jonkun mukin ja aamutossut. Meidän perheessä yleensä sai vain lapset lahjoja mutta sinä jouluna sisko halusi yllättää vanhemmat(en muista mitä osti äidille). Isän ilme kun se avasi sen lahjansa ja se tuhina ja puhina sen jälkeen ja yläkertaan suuttuneena vetäytyminen sai siskon itkuun. Koskaan ei selvinnyt että miksi se siitä suuttui, ei tullut edes joulupöytään.
Voieii, se tunne ei ole kyllä kiva kun haluaa olla kiva ja luulee että saa lahjan saaja iloiseksi niin toinen vaan suuttuu.
Ap
En muista itse antamistani reaktiota, mutta muistan kerran jouluna kun sisko oli säästänyt rahaa ja osti isälle sukat ja jonkun mukin ja aamutossut. Meidän perheessä yleensä sai vain lapset lahjoja mutta sinä jouluna sisko halusi yllättää vanhemmat(en muista mitä osti äidille). Isän ilme kun se avasi sen lahjansa ja se tuhina ja puhina sen jälkeen ja yläkertaan suuttuneena vetäytyminen sai siskon itkuun. Koskaan ei selvinnyt että miksi se siitä suuttui, ei tullut edes joulupöytään.