TORI.FI Ei voi kehua :(
Olen yrittänyt ostaa tori.fi kautta polkupyörää....
- myyjä nro.1 ei vastaa tekstiviesteihin , ei millään.
- myyjä nro. 2 vain sähköpostia haluaa, mutta ei vastaa, ei millään
- myyjä nro. 3 sähköpostiin vastasi, sovittiin hinta mutta kun olisin mennyt tuotetta hakemaan niin ei vastaa enää tekstiviesteihin eikä puhelimeen vaikka itse toivoi että näin otan häneen yhteyttä, sähköpostiinkaan ei saa vastausta
IHAN HUUHAATA koko saitti , kehuttu mutta en kyllä voi kehua tuollaista
kaupankäyntiä , surkea esitys :(
Huuto.net ja siellä on kaupat edenneet aina sujuvasti lopppuun asti.
Kommentit (7)
Joo ihme kusipäitä siellä liikkuu. Kun ei ole omalla nimellä ja viestittelee prepaidilla niin voi olla ihan törkeä. Mä väänsin jollekin heikkoälyiselle kellonaikoja, osoitettani ja ajo-ohjetta reippaasti yli 10 tekstiviestin verran eikä sitten tullut. Ei kiinnosta myydä enää siellä.
Mä ostin lapsilleni pyörät torista ja molemmat myyjät vastasivat viestiin heti + vielä toivat pyörät minulle kotiin saakka ja saman päivän aikana. Eli minä voin ainakin kehua toria tosin myyjissähän on eroa riippumatta siitä mitä kautta he tuotteitansa myyvät.
Tori.fi:ssä porukka on aika heterogeenistä - on tottuneista "huutislaisista" niihin, jotka eivät ole alkeellisemmastakaan kaupankäynnin etiketistä tietoisia. Itselläni on ne muutamat kaupat sujuneet hyvin.
Ap....
Niin se ei ole Tori.fi vika, mutta kun ei ole ylläpitoa, eikä mitään tunnistautumis pakkoa eikä muutakaan niin myyjät toki myös ostajat voi käyttäytyä miten tahtoo :(
Huuto.net siellä sentään näkee palautteista kannattaako vaivautua tekemään kauppaa, tuolla ei mitään kontrollia eikä mitään häpyä. Sikailla saa niin paljon
kuin haluaa. Tuo on niin totta tuo prepaid juttu ... niitäkin piisaa :(
Mä olen tyytyväinen.
Itseasiassa juuri tänään tehtiin kaupat yhdestä pyörästä ja haettiin äsken kotiin.
Kuva ja teksti vastasi todellisuutta. Hyvät kaupat, rehti myyjä.
Mulla on vaan hyviä kokemuksia sekä myyjänä että ostajana tori.fi -kautta. Paljon ei ole tarvetta myydä tai kovin usein ostaa, siksi en käytä huutista, kun liikaa vaivaa nopeille kaupoille. Aina on tavara vaihtanut nopeasti omistajaa ja tuotteen kunto vastannut odotuksia. Se ei siis ole sivuston vika, jos kohdallesi on sattunut tuommoisia myyjiä.
Eipä se ole tori.fi sivuston vika vaan niiden tavaroiden myyjien ja ostajien...