Oletteko huomanneet, että täällä esiintyy sama tyyppi...
...millon lääkärinä, milloin suurtalouskokkina jne? Kirjoittaa aina samalla tyylillä ja antaa virheellistä tietoa. Joten ihmiset: suhtaudutaan aina kriittisesti täältä saamaamme tietoon, kuulosti se miten vakuuttavalta tahansa. Kiitos.
Kommentit (9)
Ilman muuta. Mutta tämänkin alotuksen jos tarkemmin luen, voisi hyvin olla minun kirjoittamani. Täällä on aika vallitsevana tämä melko neutraali kirjoitustyyli.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 00:51"]
...millon lääkärinä, milloin suurtalouskokkina jne? Kirjoittaa aina samalla tyylillä ja antaa virheellistä tietoa. Joten ihmiset: suhtaudutaan aina kriittisesti täältä saamaamme tietoon, kuulosti se miten vakuuttavalta tahansa. Kiitos.
[/quote]
:DDD
Just tän takia tätä palstaa niin rakastankin. Milloin meen ite HÖPLÄÄN ja milloin trollailen tylsyyttäni muille, milloin kysyn oikeita neuvoja ja saan oikeasti apua, milloin heitetään vaan rehdisti läppää.
Mun mielestä näihin "Olen ylilääkäri/astronautti/seksuaaliterapeutti/meedio/ym."-alotuksiin pitäis suhtautua samalla vakavuudella kuin näihin paskat tuli housuun -juttuihin. Mielummin vastaan vaikka hyvin kirjotetulle trollille ja mietin siinä samalla ite omia kantojani asioihin, kuin oikeasti vakavasti jotain kysyisinkin näiltä satutädeiltä.
Mietin, että voisihan se olla minäkin. Tosin en ole koskaan esiintynyt lääkärinä, taikka suurtalouskokkina. Miksi olisinkaan, kun en ole moisia töitä tehnyt. Kaikkea muuta olenkin sitten tehnyt laidasta laitaan, joten mielipiteitä ja neuvoja löytyy :)
Mä kyllä oikeasti olin se aika provoavan otsikon (myönnetään) "Myyn itseäni ja se on hauskaa - kysyttävää?" tms. takana ja totta joka sana. Joten tota ammattia ette anna sille suurtalouskokkipsykologihortonomille!
Tarkennus; täällä ilmeisesti jotkut kuvittelevat saavansa luotettavaa tietoa. tää tyyppi josta puhun, kirjoittaa viileän ammattimaisesti ja lopussa on omalla rivillä "t. lääkäri" tms. T.Ap joka juuri tajusi viettävänsä ihan liikaa aikaa täällä ja välittävänsä ihan liikaa kehen jotkut vatipäät luottavat ja kehen eivät
No se "t. Lääkäri" on niin huono, ettei aiheuta oikein muuta kuin kevyttä tuskastumista. On kyllä surkeata, jos joku ottaa hänet todesta! Korkeintaan hän on jossakin lähärinä.
Sh, oikea sellainen
On huomattu. Minä olen se tyyppi.