Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiiva ja hirveä ruiskupuikko, miten voitte käyttää?

Vierailija
12.04.2014 |

En ole ennen käyttänyt näitä puikkoja joilla pitäisi muka ruiskuttaa rasvaa sisälle. Pahvinen ja terävä puikon pää repii sisuksia enkä saa millään työnnettyä sitä kunnolla sisään. Rasvakin tulee melkein heti ulos kun en saa sitä tarpeeksi syvälle. Ihanko oikeasti saatte sen työnnettyä sisälle? VITUTTAA. Pitääkö lähteä hakemaan jotain suun kautta otettavaa? Vai toimiiko hoito jos rasvaa ei saa tarpeeksi syvälle?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään nokemuksia noista suun kautta otettavista kapseleista? Onko tullut mitään sivuoireita?

Ap

Vierailija
2/10 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suun kautta otettavat parempia.Ei haittavaikutuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan käteviä olivat mullakin suun kautta otettavat. Ei turhaa räpeltämistä.

Vierailija
4/10 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suun kautta otettavia kannattaa käyttää. Helppoa ja siistiä ja toimii.

Vierailija
5/10 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Heti huomenna apteekkiin. :)

Ap

Vierailija
6/10 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla puolisoa tai seurustelukumppania? Pyydä häntä auttamaan. Mun piti kanssa kerran levittää vaginan alueelle hoitovoidetta ja eihän siitä mitään tullut. Oli pakko pyytää mies apuun. Hän sitten tunnollisesti joka ilta levitteli sitä voidetta. :)

Vierailija
7/10 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne suun kautta otettavat toimii tehokkaasti. Mutta vielä tehokkaampi on sellainen emättimeen työnnettävä suppo. Sitä viikon kuuri, se on paras - tosin en tiedä saako muuten kuin reseptillä. Se paransi mulla toistuvat hiivat eikä ole tullut takaisin.

Ne suunkautta otettavat on siitä ongelmallisia, että flukonatsolihan on antibioottia. Eli se parantaa hiivan ensin, mutta lisää samalla bakteerien ja sienten kasvumahdollisuuksia elimistössä ja sitten se hiiva pääsee taas kasvamaan... Mulla ainakin apu oli vain väliaikainen.

Myös se auttaa, että karsit sokerin ja valkoisen vehnäjauhon minimiin. Kerta - pari viikossa vaan joku sokerinen herkku tai pulla tms.

Vierailija
8/10 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mids kyllä on, mutta sähläämiseksi sekin kai menee. Puikon pään reunat on niin terävät että tekee pahaa työntää syvälle. Minulla on ekaa kertaa hiivaoireita, joten aikaisempaa kokemusta lääkkeistä ei ole.

Ap

Vierailija
9/10 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ikävä tuommoinen raapiva puikko! Ite joskus käyttänyt sitä punavalkoisessa paketissa olevaa, siinä oli muistaakseni muovinen ja vaikkei sekään mukavalta tuntunut, niin ei raapinut ainakaan.

Rasvoihin ja kapseleihin kyllästyneenä oon syönyt nykyisin 1-2 kertaa vuodessa toistuvaan hiivaan sitä flukonatsolia kapselina. Kyllä ne on sillä ohi menneet, mutta jumalattoman kallis se kapseli on..! :( Sais varmaan reseptinä halvemmalla, mutta kuka hitto jaksaa aina lähteä lääkäriin hiivan vuoksi.

Vierailija
10/10 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten joku jo mainitsikin makean vähentäminen ruokavaliossa auttaa. Puolukkaa (sellaisenaan ilman sokeria) runsaasti vaikka kuuriluontoisesti kun oireet ilmenevät tai vaikka jatkuvasti jos tykkää. Alapäätä voi pestä piimällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi