Seurustelen ihanan miehen kanssa, mutta en pidä seksistä
Olen siis 24 vuotias nainen ja kumppaneita on ollut noin kolmisenkymmentä. Rakastan seksiä kun ei tarvitse ajatella tunteita ja voi vain yksinkertaisesti panna, mutta...
Olen löytänyt ihanan miehen jonka kanssa olen seurustellut kaksi vuotta. Hän on 23.
En voi nauttia seksistä koska tunteet ovat niin kovasti esillä, liikaa lässytystä. Emme ole tämän takia harrastaneet seksiä 4 kk. Mieheni ei ole kylläkään ujohko, päinvastoin, kokeilunhaluinen ja dominoiva, mistä pidänkin.
Mutta kun harrastamme seksiä, minua kuvottaa se tunteiden esille tuonti ja "rakastelu" tunnelma. Haluaisin vain pelkkää seksiä.
Mieheni on alkanut kysellä onko jokin vialla, kun olen torjunut hänen lähestymisyrityksiään jo neljän kuukauden ajan.
Onko muilla samanlaisia kokemuksia?
Kommentit (5)
Onko koskaan tullut mieleen kertoa miehelle tuntemuksistasi? Että haluaisit vain nussia etkä kaipaa mainitsemaasi "lässytystä".
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 00:51"]Onko koskaan tullut mieleen kertoa miehelle tuntemuksistasi? Että haluaisit vain nussia etkä kaipaa mainitsemaasi "lässytystä".
[/quote]
Vihjasin hänelle kerran että nautin enemmän yhden illan jutuista koska tunteilla ei ollut merkitystä. Että haluaisin naida enkä rakastella, mutta hän veti herneen nenään -ap
Kuka nyt seksitä pitäisi! Olet harvinaisen normaali ;)
Jätä se