Mitä aiot vielä tehdä ennen kuin rajoitukset alueellasi kiristyy?
Asun Turussa ja torstaista alkaen kaikki hauska täällä on taas kielletty. Täytyy siis käyttää nämä kaksi jäljellä olevaa päivää hyödyksi. Olin aikonut viettää tänään rauhallista koti-iltaa, mutta päätin sittenkin mennä kohta uimahalliin nauttimaan porealtaasta ja saunasta ja sen jälkeen kavereiden kanssa leffaan. Huomisesta en vielä tiedä, mutta en taatusti jää kotiin nysväämään niin kauan kun vaihtoehtoja riittää.
Miten te muut palstalaiset aiotte hyödyntää viimeiset päivät nykyisillä rajoituksilla?
Kommentit (10)
Mennä mökille Saimaalle , ostaa kylmälaukun täyteen limsaa ,munkkeja ja viiniä . Juustoja . Keksiä . Sillä pärjää eka viikon .
Menen yleiseen saunaan nauttimaan kunnon löylyistä, jos se on vielä huomenna auki. Tänään en pysty, koska olen töissä iltavuorossa.
Lähen Leville, siellä ei välitetä koronasta.
Tänään mulla on kamppailulajin harjoitukset, huomenna varmaan leffaan jos mitään parempaa ei tule mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Pitäis huvila laittaa ja kiertää vähän muaalimaa.
Auto pitäis ensimmäisenä ostaa.
Rajoitukset tuli voimaan jo eilen. Olisin käynyt tällä viikolla viimeisessä jumpassa ennen joulutaukoa, mutta kunta pisti liikuntasalit kiinni jo nyt.
Pitäis huvila laittaa ja kiertää vähän muaalimaa.