Joko teillä on pata porisemassa kun mies tulee kohta raskaan päivän jälkeen kotiin
Kommentit (20)
No, meillä on toisin päin. Minä olen kotona nautisekelemassa ja kauniimpi puolisko töissä. Tänään vuorossa jotain nopeaa ja helppoa, varmaan kampasimpukkapastaa teen.
Vierailija kirjoitti:
No, meillä on toisin päin. Minä olen kotona nautisekelemassa ja kauniimpi puolisko töissä. Tänään vuorossa jotain nopeaa ja helppoa, varmaan kampasimpukkapastaa teen.
Tuli vaan mieleen, kuinkahan ruma olet.
Sukkien parsiminen vielä pahasti kesken. Enkä löydä isännän toista tohvelia. Nyt tulee kyllä satikutia. Voihan pirskatti sentään!
Kidneypavut on keitetty. Tänään syödään papuja, kuullotettua sipulia ja kirsikkatomaatteja kuoriperunoiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli vaan mieleen, kuinkahan ruma olet.
Jaa-a. Ei peilit ainakaan ole vielä särkyneet, kun niihin on katsonut. Se nyt ei tietty vielä paljoa kerro se.
Vierailija kirjoitti:
Millaisella kastikkeella?
Kebabit ja pizzat tarjouksessa 6,5ekkua tilataan niitä. Varmaan rullat ja Frutti di maret.
Läskisoosi on porisemassa, vähän yökynttilän sydäntä :)
Sitä mitä kaapeista löytyy, oon aika luova ja mies onneksi syö mitä vaan.
Jos itse vaan lojuu kotona ja toinen on päivän töissä, niin miksi ihmeessä en kokkaisi valmiiksi?
Itsestäni olisi ihana tulla työpäivän päälle valmiiseen pöytään. Inhottavaa alkaa nälkäisenä tekemään ruokaa, varsinkin jos toinen on vaan lojunut pelaamassa koko päivän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisella kastikkeella?
Tollasella kookoskermapohjasella.
https://meanwhileinlongfield.com/2013/04/02/kampasimpukkapasta/
Tuolla se terassilla töitä tekee ja asennosta päätellen ei tule vielä tuntikausiin kotiin. Käy hakemassa kahvia ja tein mä tohon äsken pari voileipää. Ne nappaa siitä yhtä automaattisesti.
Ruokaa mietitään sitten kasin jälkeen. Ehkä olen kauppaan päässyt, jos en... niin sitten woltitetaan.
Vierailija kirjoitti:
Kebabit ja pizzat tarjouksessa 6,5ekkua tilataan niitä. Varmaan rullat ja Frutti di maret.
Tuleeko kebabit Ranskoilla?
Vierailija kirjoitti:
Kidneypavut on keitetty. Tänään syödään papuja, kuullotettua sipulia ja kirsikkatomaatteja kuoriperunoiden kanssa.
Pelkkä tämän lukeminenkin pistää pierettämään.
Kiljupannu on porisemassa koska mies on etätöissä
Mikä pata? Tuolla se on naapurihuoneessa Teams-palaverissa.
Makaronilaatikko uunissa ja pimppa märkänä.
Nämä on niin luokattoman huonoja, niin huonoja. Mutta käytän tilaisuutta hyväkseni ihmettelemällä, että syödäänkö kodeissa tosiaan päivällinen jo 16-17 aikoihin?
Ei ole, kun ei ole miestäkään. Kissani ruokin seuraavan kerran illalla, niille tarjoan kanaa ja munuaisvikaiselle omaa dieettiruokaansa.
Naurista