Aina kun jätän miehen esim ravintelissa vähäksi aikaa yksin niin eikö jo ole joku haaskalintu miehen kimpussa
Varmasti jos käytäisiin sieniä etsimässä ja menisin kakkimaan niin eikö jo joku haaskalintu ilmestyisi jostain puskasta kuolavaluen miestä ihailemaan
Kommentit (11)
Miltä sun mies näyttää ulkoisesti? Mun mies sellainen kiltti silmälasipäinen nallekarhu, pitkä ja ruskeasilmäinen. Samaa ilmiötä olen huomannut.
Ilmeisesti ette käy erityisen korkeatasoisissa paikoissa, joten sitä saa mitä tilaa jossakin lähiräkälän tiskillä. Kaikki niin kännissä, että on ihan sama kenelle örisee.
No onko sillä mitään väliä? Eihän sun paikkaa kukaan sellainen voi viedä, ja tulee miehellisikin hyvä mieli, kun tuntee itsensä halutuksi. Kyllä kai sä nyt sellaisen ilon omalle rakkaallesi suot?
Veikkaan, että ap:n mies pitää silmäpeliä ja ihan innokkaasti juttelee takaisin, siksi ap:ta harmittaa tilanne
Arvelen että ap tarkoittaa ravintelilla jotain pubia/yökerhoa tms. juottolaa, ei siis ruokaravintolaa?
Kuinka moni oikeasti käy puolisonsa kanssa juomassa jossain baarissa? Eikös sitä yleensä käydä illanvietossa ihan omassa pienessä kaveriporukassa tai työporukalla tms?
Kyllähän komeaa miestä yritetään joka paikassa. Mitä sitten? Ei se minulta ole pois, mies hoitaa tilanteet hienovaraisesti ketään nolaamatta.
Sun pitää piilottaa se johonkin koloon, josta muut ei sitä löydä.
Onko ollut hässäkkää viime aikoina?
Niin mullekin kävi. Lopulta se ukko lähti mua 5v vanhemman matkaan.
Mulla on sama vika mutta onneksi haaskalinnut ovat niin hienovaraisia että odottavat että vaimo on poistunut näköetäisyydeltä :D