Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aina kun jätän miehen esim ravintelissa vähäksi aikaa yksin niin eikö jo ole joku haaskalintu miehen kimpussa

Vierailija
01.12.2020 |

Varmasti jos käytäisiin sieniä etsimässä ja menisin kakkimaan niin eikö jo joku haaskalintu ilmestyisi jostain puskasta kuolavaluen miestä ihailemaan

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama vika mutta onneksi haaskalinnut ovat niin hienovaraisia että odottavat että vaimo on poistunut näköetäisyydeltä :D

Vierailija
2/11 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä sun mies näyttää ulkoisesti? Mun mies sellainen kiltti silmälasipäinen nallekarhu, pitkä ja ruskeasilmäinen. Samaa ilmiötä olen huomannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ette käy erityisen korkeatasoisissa paikoissa, joten sitä saa mitä tilaa jossakin lähiräkälän tiskillä. Kaikki niin kännissä, että on ihan sama kenelle örisee. 

Vierailija
4/11 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko sillä mitään väliä? Eihän sun paikkaa kukaan sellainen voi viedä, ja tulee miehellisikin hyvä mieli, kun tuntee itsensä halutuksi. Kyllä kai sä nyt sellaisen ilon omalle rakkaallesi suot?

Vierailija
5/11 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että ap:n mies pitää silmäpeliä ja ihan innokkaasti juttelee takaisin, siksi ap:ta harmittaa tilanne

Vierailija
6/11 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvelen että ap tarkoittaa ravintelilla jotain pubia/yökerhoa tms. juottolaa, ei siis ruokaravintolaa?

Kuinka moni oikeasti käy puolisonsa kanssa juomassa jossain baarissa? Eikös sitä yleensä käydä illanvietossa ihan omassa pienessä kaveriporukassa tai työporukalla tms?

Vierailija
7/11 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistätkö hässäkäksi?

Vierailija
8/11 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän komeaa miestä yritetään joka paikassa. Mitä sitten? Ei se minulta ole pois, mies hoitaa tilanteet hienovaraisesti ketään nolaamatta.

Vierailija
9/11 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää piilottaa se johonkin koloon, josta muut ei sitä löydä. 

Vierailija
10/11 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ollut hässäkkää viime aikoina?

Vierailija
11/11 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mullekin kävi. Lopulta se ukko lähti mua 5v vanhemman matkaan.