Millaiset oli sun surkeimmat treffit?
Itse kävin kerran treffeillä ja käveltiin ravintolaan syömään. Siinä höpöteltiin kävellessä ja tää mies kysyi miksi olen sinkku ja olenko kauankin ollut. Vastasin, että edellinen suhteeni kesti 6 vuotta ja viimeisen vuoden olen keskittynyt töihin ja pelaamiseen ja miettinyt mitä tahdon elämältäni. Mies oli hetken hiljaa ja kysyi sitten, että olenko edes miehistä kiinnostunut. Eipä tuohon oikein muuta voinut sanoa kuin että "en, kun ihan muuten vain lähdin sun kanssa ulos, kun ei ollut parempaakaan tekemistä." Treffit loppui siihen ja tää mies esti mut joka paikassa. 😂 itse soitin kavereille ja kysyin missä bileet ja kotona olin 9 aamulla.
Kommentit (2388)
Vierailija kirjoitti:
Menin kerran lyhyellä varoitusajalla kaverin esiliinaksi tinder-treffeille noin parikymppisenä kun kaveri tiesi etukäteen, että mieskin on kaverinsa kanssa liikkeellä. No, vähän outoa, mutta lähdin silti, kun ystävääni jännitti. No, kun sitten saavuttiin sovittuun baariin niin varsinkin deitti ja tämän kaveri olivat jo tukevassa nousuhumassa. Eka tunti meni ihan kivasti, kunnes kävi selväksi, että kaverini tinder-deitti oli kiinnostuneempi minusta ja tämän kaveri puolestaan ystävästäni. Asiat menivät tästä nopeasti huonompaan suuntaan ja kaverin deitti alkoi käyttäytyä kuin känniääliö. Hänelle ei enää tarjoiltu, mutta mulla oli pöydässä melkein täysi tuoppi, jonka hän otti ihan pokkana itselleen. Käskin antaa juoman takaisin, mutta kun ei suostunut, yritin ottaa sen kädestä. Ei päästänyt irti ja tätä seurasi tosi absurdi vääntö tuopista. Havahduin itsekin että mitähän v***** täällä tapahtuu. Hermot meni, joten heitin juoman tyypin päälle ja sanoin että siinä on. Toistaiseksi ensimmäinen ja viimeinen kerta, kun haaskan juoman tuolla tavalla. Ja tää tyyppi vielä sanoi mulle, että vaikutin kivalta, mutta nyt kyllä meni maku! Hah hah. Unohti ehkä kenen kanssa olikaan treffeillä. Outo kokemus kaiken kaikkiaan. Lähdettiin ystävän kanssa menemään sarvi otsassa kun oltiin kuunneltu kännisten juttuja aivan liian kauan, mutta nykyään monta vuotta myöhemmin nauretaan kokemukselle yhdessä!
Voi apua 🙈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies sai seksiä mutta haukkui mun alapään karvat... Ihan siistit normaalit oli.
Kai nykyään pitäs olla kalkkunan pää
Muistan tuon varmaan aina
Tosta tuli mieleen, kun deittailin mukavan oloista rempseää miestä, kunnes oli aika ottaa suhteessa seuraava askel. Tuntui oikealle siirtyä ns. seuraavalle tasolle, mies ei ollut painostanut kertaakaan tai edes kysellyt pitäiskö jo antaa, eikä mitään punaisia varoituslippuja ilmestynyt.
Saunottiin siinä rennosti hyvän päivän päätteeksi mun möksällä sitten eräs kaunis kesäilta, kunnes yks kaks mies tokaisee, että pitäisikö sinun sheivata karvoitustani, koska karvoistani pystyisi tekemään letin! Sopersin siinä sitten, että "heheh joo vähän nyt rehottaa kun en ollut oikein valmistunut heh joo äääh.." Mielessäni ihmettelin tuota äijän täysin neutraalisti ohimennessään sanomaa asiaa, olin nimittäin siistinyt juuri iltaa varten alapään. Heti kun miehen silmä vältti, eli hän meni jo pukuhuoneeseen, niin oikeasti kokeilin saako niitä karvoja todella letitettyä, että onko ne nyt todella niin pitkät! Eihän niitä tietenkään saanut letitettyä.
Tuo yksi lausahdus oli niin tympeä, että muistan sen ulkoa yhä näin 15 vuotta myöhemmin. Harmittaa näin jälkikäteen, kun tuli niin pommina tuo sen lause, etten osannut sanoa vastaan mitään nasevaa.
Olisit kysynyt saatko kokeilla pystytkö letittämään herran kulkuset.
Vierailija kirjoitti:
Ei varsinaisesti treffit mutta tapasin baarissa mukavan miehen olin aika kännissä mutta oltiin menossa harrastamaan seksiä vessaan.
Kun hän riisui mua ja huomasi että mulla on kyljessä tatuointi, pieni ruusu hän lähti äkkiä pois ja sanoi että ei halua harrastaa seksiä naisen kanssa jolla on tatuointi😂
Taisi olla pastori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varsinaisesti treffit mutta tapasin baarissa mukavan miehen olin aika kännissä mutta oltiin menossa harrastamaan seksiä vessaan.
Kun hän riisui mua ja huomasi että mulla on kyljessä tatuointi, pieni ruusu hän lähti äkkiä pois ja sanoi että ei halua harrastaa seksiä naisen kanssa jolla on tatuointi😂Taisi olla pastori.
Kuule ruusu ei oo leikin asia.
Vierailija kirjoitti:
... Sitten löytyykin esim deittiprofiiili joka vain on "unohtunut" poistaa. ...
Muutenhan tuo vaikutti aika ikävältä tarinalta, mutta mua aina kiinnostaa, että miten nää deittiprofiilit löytyy jos itse on poistunut deittipalvelusta?
Vierailija kirjoitti:
Vanhanaikainenko? kirjoitti:
Miksi tullaan ensi treffeille likaisella tukalla ja ilman mitään meikkiä?Vaatteet vanhoja ja kuvista tullut vähintään 10kg lisää ja lisäleuka?
Mulla ollut tänä syksynä kolme em. Naista Tinder treffeillä. Ei paljon innosta, kun toistakaan ei tunnu kiinnostavan. Itse yritän olla siistissä naista kiinnostavassa kunnossa saapuessani ensi treffeille.
Tuntuu naisilla olevan nykyään "ihan sama" - asenne, vaikka olisivat miehestä kiinnostuneita.
M42v
Muuten puhut asiaa, mutta vähän harmittaa tuo "naiset nykyään" -asenne. Itse esim laittaudun aina treffeille ja suurin osa miehistä joita olen tavannut ovat tulleet treffeille enemmän tai vähemmän homssuisena. En silti yleistä että kaikki miehet..
Peseytyminen kuuluu hygieniaan, meikkaaminen ei. Miksei setä itse meikkaa treffeille?
Mies kävi kymmenen minuutin välein tupakalla, itse en polta ja mankui kaveriksi sinne partsille. Ulkona oli noin 25 astetta pakkasta joten ei tosiaan huvittanut värjötellä siellä tupakansavuun tukehtumassa.. miehen lupaama ruoka oli vedenkeittimellä valmistetut nuudelit jotka puolitti, siis pisti sen pienen nuudelipusin kahteen pekkaan ja sipsit. Yhtäkkiä mies kävi vetämässä polvimittaisen, mustan toppatakkini päälle ja käveli ympäriinsä ihmeellisesti huitoen ja nauraen " vit tu mikä rotsi, oon ku joku varis!" Sanoin loukkaantuneena että "Ihan normaali takki se on" ja koetin ottaa omaisuuttani takaisin. Miehen taas kerran mentyä tupakalle, tein raukkamaisen ratkaisun ja häivyin ilmoittamatta. Hissistä sitten laitoin tekstarin "Tämä juttu ei toimi, anteeksi". Mies ei koskaan vastannut.
Nykyään en edes menisi eka treffeillä tuntemattoman jannun luo, että sitä on ollut sinisilmäinen nuorempana!
Kun mies maksatti mulla puolet ravintolalaskusta eikä ollut edes
kuin alle 20 egee per nuppi.
Se loppu siihen, mokoma elvistelijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pohjaanpalaneita kalapuikkoja ja pohjaanpalanutta kahvia 70-luvun vuokraläävässä, olohuoneen sohvapöydällä oli sätkäntekovehkeet ja olohuoneen nurkassa petaamaton sänky. Makuuhuoneesta oli tehty tietokonepyhättö. Miehellä oli epäsiisti parransänki, verkkarit ja kulahtanut t-paita jonka kainaloissa hikilaikut. Muutenkin haisi koko mies pistävältä hieltä. Tuli olo etten kiinnosta edes sen vertaa että olisi suihkussa käynyt vai ajatteliko, että lyö heti kaikki kortit pöytään ja on oma itsensä.. Juotiin kahvit ja sitten mies alkoi pelata tietokoneella, ei edes kääntynyt katsomaan kun sanoin että mä taidan mennä nyt.
” Pohjaanpalaneita kalapuikkoja ja
pohjaanpalanutta kahvia 70-luvun vuokraläävässä” 😂 Hohdokasta!
Ihan Kaurismäkeä! Vielä olisi puuttunut hätäinen seksi pimeässä, puhjennut kumi ja iloinen perhetapahtuma.
Mulle ei lesbona oo ihan hirveitä treffejä tullut vastaan. Huonoimpia on kuitenkin ollut ne, joista huomaa jo alussa, että ihminen ei livenä kiinnostakaan (kemia puuttuu). Itse olen tosin varmasti ollut monille naisille se huonoin deitti, esim silloin kun en odottanut naisen haluavan kanssani jatkoille treffien jälkeen, ja olin jättänyt tiskit likaisina altaaseen. Nolotti tuoda deitti kotiin (hänen luokseen ei voinut mennä), mutta onneksi hän ei pahastunut ja tapailtiin sitten muutaman kuukauden ajan.
Yksi toinen nainen oli niin hyvännäköinen, että ujostelin hirveästi ja puhua pulputin kaikkea hölmöä, ettei vain olisi hiljaisia hetkiä. Siitä ei tullut sitten mitään.
Ja ai niin, yhden naisen kanssa olin sopinut seksitreffit luokseni, ja tokihan herrasnaisena laitoin ruuat ja ostin viinit, ja niin edespäin. Laittamani ruoka olikin niin hyvää, että deitti söi itsensä ähkyyn, eikä jaksanutkaan sänkyhommia sen jälkeen! Olisi pitänyt laittaa vähän huonompaa sapuskaa ja jättää jälkiruoka menusta kokonaan pois :D
Vierailija kirjoitti:
Puolituttu lähellä asuva mies pyysi kylään. Oltiin nähty lähibaarissa silloin tällöin. Sovittuna aikana soitin ovikelloa ja mies tuli avaamaan. Meni saman tien (takaisin) sohvalle makamaan ja katsomaan jotain matsia telkkarista. Istuin johonkin tuoliin, tosin ei kyllä pyytänyt istumaan, mutta arvelin, ettei varmaan haittaa:) Yritin jutella, mieheltä ei mitään vastakaikua. Joi kaljaa ja töllötti matsia. Haki itselleen uuden kaljan kun entinen loppui. Ei kysynyt että haluaisinko minäkin, käyttäytyi ihan kuin olisi yksin. Ei sentään piereskellyt, mikä johtui varmaan siitä, ettei sattunut pierettämään sillä hetkellä. Vajaan puolen tunnin kuluttua lähdin. En vaivautunut sanomaan edes heippaa, eihän sellainen turhanpäiväinen jutustelu selvästikään kuulunut sen huushollin tapoihin.
Kun jutussa oli edetty toisen kaljan hakuun, odotin jo että missä viipyy se että äijä piereskelee ja röyhtäilee kuin sika. Oikein huvitti kun luin loppuun jossa totesit että ei sentään piereskellyt juuri sinä hetkenä :) Nimittäin se olisi sopinut tuohon kuvioon täysin.
Eli olisikohan sittenkin ollut kehityskelpoinen karpaasi kun ei ollut kuitenkaan 100 prosenttisen huono ;)
Maksat tai maksatte puoliksi. Aina miehen vika. Erikoista.
quote=Vierailija]Kun mies maksatti mulla puolet ravintolalaskusta eikä ollut edes
kuin alle 20 egee per nuppi.
Se loppu siihen, mokoma elvistelijä.[/quote]
Vanhat valokuvat ja 20kg tullut painoa. Sitten kuvitellaan ettei toinen huomaa. Aina oltava ajanmukainen kokovartalokuva.
Oliko miehen vai naisen läävä? Harva nykyään kokkaa, parempi yrittää ja erehtyä kuin lopun elämän yrittää elää ostamalla valmista. Jostain se pitää aloittaa.
quote=Vierailija]
Vierailija kirjoitti:
Pohjaanpalaneita kalapuikkoja ja pohjaanpalanutta kahvia 70-luvun vuokraläävässä, olohuoneen sohvapöydällä oli sätkäntekovehkeet ja olohuoneen nurkassa petaamaton sänky. Makuuhuoneesta oli tehty tietokonepyhättö. Miehellä oli epäsiisti parransänki, verkkarit ja kulahtanut t-paita jonka kainaloissa hikilaikut. Muutenkin haisi koko mies pistävältä hieltä. Tuli olo etten kiinnosta edes sen vertaa että olisi suihkussa käynyt vai ajatteliko, että lyö heti kaikki kortit pöytään ja on oma itsensä.. Juotiin kahvit ja sitten mies alkoi pelata tietokoneella, ei edes kääntynyt katsomaan kun sanoin että mä taidan mennä nyt.
” Pohjaanpalaneita kalapuikkoja ja
pohjaanpalanutta kahvia 70-luvun vuokraläävässä” 😂 Hohdokasta!
Fiksu ja ok näköinen nainen haisi pahalle. En päässyt asian yli.
Joskus näin kirjoitti:
Fiksu ja ok näköinen nainen haisi pahalle. En päässyt asian yli.
Mulla kerran naisen ominaishaju oli vauvanoksennuksen ja vaniljan sekoitus. Kolmet treffit tsemppasin, kun oli mukava ja muuten ok. Siinä ei tosiaan 'kemiat' kohdannut.
Toisella kerralla naisen hengitys haisi ja räkättävä nauru häiritsi.
Nainen tuli treffeille ihan normaaleissa vaatteissa, ei meikkiä, hiukset ponnarilla, ei kivoja kenkiä tai mitään. Fjällräven reppu. Itselläni oli smart casual ja ostin ison nipun ruusuja ja Proseccoa.
No en sanonut mitään ja lähdin pois. Varmaan sinkkuus kestää tuolla henkilöllä pitkään)
Jotku ihmiset ei vaan sovellu parisuhteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Menin kerran lyhyellä varoitusajalla kaverin esiliinaksi tinder-treffeille noin parikymppisenä kun kaveri tiesi etukäteen, että mieskin on kaverinsa kanssa liikkeellä. No, vähän outoa, mutta lähdin silti, kun ystävääni jännitti. No, kun sitten saavuttiin sovittuun baariin niin varsinkin deitti ja tämän kaveri olivat jo tukevassa nousuhumassa. Eka tunti meni ihan kivasti, kunnes kävi selväksi, että kaverini tinder-deitti oli kiinnostuneempi minusta ja tämän kaveri puolestaan ystävästäni. Asiat menivät tästä nopeasti huonompaan suuntaan ja kaverin deitti alkoi käyttäytyä kuin känniääliö. Hänelle ei enää tarjoiltu, mutta mulla oli pöydässä melkein täysi tuoppi, jonka hän otti ihan pokkana itselleen. Käskin antaa juoman takaisin, mutta kun ei suostunut, yritin ottaa sen kädestä. Ei päästänyt irti ja tätä seurasi tosi absurdi vääntö tuopista. Havahduin itsekin että mitähän v***** täällä tapahtuu. Hermot meni, joten heitin juoman tyypin päälle ja sanoin että siinä on. Toistaiseksi ensimmäinen ja viimeinen kerta, kun haaskan juoman tuolla tavalla. Ja tää tyyppi vielä sanoi mulle, että vaikutin kivalta, mutta nyt kyllä meni maku! Hah hah. Unohti ehkä kenen kanssa olikaan treffeillä. Outo kokemus kaiken kaikkiaan. Lähdettiin ystävän kanssa menemään sarvi otsassa kun oltiin kuunneltu kännisten juttuja aivan liian kauan, mutta nykyään monta vuotta myöhemmin nauretaan kokemukselle yhdessä!
Niin perusWT menoa et huh huh. Kerava?