Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äiti käski ottamaan itseäni niskasta kiinni

Vierailija
11.04.2014 |

Ja menemään töihin :)

Hohhoijaa!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, aiotko mennä?

Vierailija
2/14 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti tekis saman jos uskaltais. Tänään aattelin laittaa hakemuksia. Otetaax kisa, kumpi saa eka duunii? Vai päädytääx molemmat kortistoon? No tosin, mul on kyllä yliopistopaikka ja kandikin melkein valmis, mutta ei kiinnosta tää ala ni mä heittäydyn sit työttömäks jos en ees kaupan kassalle pääse. Ja näistä päätöksistä kiitos Suomen vitun hienolle hallitukselle. Ei tässä maassa tee mieli ees yrittää mitään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi aktiivista työnhakua takana, olen käynyt koulutustani täydentäviä kursseja ja hakenut töitä jopa 600km päästä! Ei ole tärpännyt, hakemuksia olen lähettänyt jokaiseen mahdolliseen paikkaan.

Olen ylikouluttautunut.

Eli äitini mielestä laiskuri.

Vierailija
4/14 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps. Ap on ekonomi koulutukseltaan

Vierailija
5/14 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä kamalia mutseja. Miten vältätte siirtämästä perintä omiin lapsiinne?

Vierailija
6/14 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en ajatellut ees hakea koulutustani vastaavia töitä. Voin ihan hyvin "alentua paskaduuneihin", toisin sanoen tehdä ihan mitä vaan työtä, mielummin kuin lukea alaa josta en pidä. Kiitos tämän korkeakoulu-uudistuksen en edes halua tuosta tutkintoa, koska sitten en ole enää "ensikertalainen" seuraavassa nuorten yhteishaussa. ÄÄÄääää pännii tää maa!!

-3

Vierailija
7/14 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 19:51"]On teillä kamalia mutseja. Miten vältätte siirtämästä perintä omiin lapsiinne?

[/quote]

Jaa-a, lapset ovat vielä sen verran pieniä ettei tätä vielä tule ajateltua. Mutta kyllä hirvittää.

Vierailija
8/14 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 19:52"]No mä en ajatellut ees hakea koulutustani vastaavia töitä. Voin ihan hyvin "alentua paskaduuneihin", toisin sanoen tehdä ihan mitä vaan työtä, mielummin kuin lukea alaa josta en pidä. Kiitos tämän korkeakoulu-uudistuksen en edes halua tuosta tutkintoa, koska sitten en ole enää "ensikertalainen" seuraavassa nuorten yhteishaussa. ÄÄÄääää pännii tää maa!!

-3

[/quote]

En päässyt edes kaupan kassalle :)

Ap

Vierailija
9/14 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meil on sit sama ala. Tosin en oo noin pitkällä mun opinnoissa, vasta tuleva KTK. 

Mutta ap, HALUAISITKO kuitenkin työskennellä tuolla omalla alallasi? Vai alkaako motivaatio mennä mitä enemmän tulee hauissa turpiin?

Terveisin taas-se-kolmonen.

Vierailija
10/14 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten se on se ylikouluttautuneisuus. Mä taidan salata tän mun kandeuteni. Onpa hienoa kun saa alaspäin vääristellä CV:tänsä. Sit heitän työhakemukseen vähän kirjotusvirheitä tai hoono soomi ni ehkä hyväl tsägällä Sollilta irtoo joku tuuraajan paikka! -3

Vierailija
11/14 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 19:54"]Meil on sit sama ala. Tosin en oo noin pitkällä mun opinnoissa, vasta tuleva KTK. 

Mutta ap, HALUAISITKO kuitenkin työskennellä tuolla omalla alallasi? Vai alkaako motivaatio mennä mitä enemmän tulee hauissa turpiin?

Terveisin taas-se-kolmonen.

[/quote]

Haluaisin! Olen myös yritänyt etsiä väliaikaista työtä ennen "oikeaa työpaikkaa", mutta eivät ota.

Eniten masentaa se kun ei vastata mitään.

Ap

Vierailija
12/14 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekonomi on kokenut aikamoisen inflaation kyllä.

Vierailija
13/14 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, eikö sulla sitten opiskeluaikana ehtinyt suhteita/verkostoa (mua vituttaa koko verkostoitumissanakin) kertyä niin, että voisit kysellä vähän tuttujen tutuilta ja väijyä mitä vaan paikkaa? Helppo joo sanoa. Kun ei töitä ole niin ei ole. Täällä on monet tutut kandit (ja maisteritkin) itkeneet lähipiirissä samaa, että ei niin ei. Joten etpä oo yksin. Varmaan jotain ihanaa operaattorin tai vastaavan b2b-puhelinmyyntiä tai siis ASIAKASKONTAKTOINTIA vois päästä tekemään:):):):) sekös mieltä lämmittää... vaikea muita työpaikkailmotuksia melkein löytääkään...

Vierailija
14/14 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olen verkostoitunut mutta eipä se auttanut. Opiskeluaikaisesta työpaikastakin irtisanoivat. Ei siinä mitään, ymmärrän että työpaikat ovat kiven alka mutta ärsyttää tuo äitini asenne.

Ap