Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rakastuin wt-mieheen - mikä avuksi?

Vierailija
29.03.2014 |

Mies on todella komea, fiksu, älykäs, huumorintajuinen etc., viihdyn hänen seurassaan, mutta hän on ammatiltaan personal trainer? Ammattikoulun suorittanut, siinä kaikki.

Itse opiskelen kauppatieteitä viimeistä vuotta. Tuntuu, että ollaan ihan eri maailmoista, mutten silti voisi ajatellakaan jättäväni häntä! Mitä hittoa teen? Yritänkö unohtaa koko äijän vai onko se samanlainen sosiaalinen tausta nyt kuitenkaan tärkeintä? :/

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiton paska provo

Vierailija
2/18 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluta siitä tomppelista ylemmän tason mies (YTM), vain hyvä nainen pystyy siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 17:18"]

Hiton paska provo

[/quote]

:D Tää ei oikeesti ole provo! Mä ihan oikeasti oon rakastunut tohon ja meidän perheessä nämä asiat vaan merkitsee! Mikäs siinä nyt on niin porvoosta? ap

Vierailija
4/18 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, nyt kun luen ton mun alotuksen, ymmärrän, että vaikuttaa provolta. Mutta tää nyt ei ole sitä vaan todellinen tilanne. ap

Vierailija
5/18 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

erasmustomppeli vauhdissa :-).

Vierailija
6/18 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 17:24"][quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 17:18"]

Hiton paska provo

[/quote]

:D Tää ei oikeesti ole provo! Mä ihan oikeasti oon rakastunut tohon ja meidän perheessä nämä asiat vaan merkitsee! Mikäs siinä nyt on niin porvoosta? ap

[/quote]

Olisit vielä laittanut, että on Seppo roskakuski ja ite opiskelet lääkiksessä/oikiksessa

Vierailija
7/18 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha. No ratkastaan tää sitten keskenään. En vaan kehtaa edes kertoa vanhemmille tästä seurustelusta, kun ekat kysymykset on aina "Ai mikä mies? Mitäs alaa opiskelee? Vai onko jo työelämässä, millä alalla ja mikä titteli?".

Tää provonhuutelu vaan kertoo, että te ette voi tajuta tällasen voivan olla oikea ongelma. ap

Vierailija
8/18 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos eläisit vaihteeksi omaa elämää.  Jos sinun vanhemmillasi on jotain sinun "wt- miestäsi" vastaan, mitäs se sinua liikuttaa?

Vierailija
9/18 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista sitten kysyä tyttökavereilta ensimmäisen seksikerran jälkeen onko kikkelin suonikkuus ja väritys oikeanlainen vai pitäisikö heittää Ö-mappiin koko ukko.

Vierailija
10/18 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se on komea, älykäs, kiva ja timmi, niin mikä on ongelma esiintyä sen seurassa? Ei kaikki halua todistella älyään kouluttautumalla mahdollisimman korkeaan asemaan. Jos haaveena on olla personal trainer ja sen kautta ammatikseen auttaa ihmisiä terveyden tavoittelussa, niin ei siihen korkeakoulua tarvita. Silloin ihminen valitsee "vain" ammattiopiston. En minäkään omaan haaveammattiini korkeakoulusta olisi valmistunut. Jotain itseni kannalta vähemmän kiinnostavaa tekisin nyt.

Vierailija
11/18 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos aidosti välität hänestä niin pidä hänestä kiinni! Minunkin mieheni on aivan äärettömän WT (eikä pelkästään koulutuksensa puolesta kuten esimerkikisi minä), mutta silti kaikki positiiviset piirteet vetävät tässä puoleensa.

Vierailija
12/18 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä mies, hän ansaitsee parempaa.

Tämä wt-touhu on kyllä mennyt överiksi kun jopa amiksen käynyt on wt.

Vierailija
13/18 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 17:51"]

No jos se on komea, älykäs, kiva ja timmi, niin mikä on ongelma esiintyä sen seurassa? Ei kaikki halua todistella älyään kouluttautumalla mahdollisimman korkeaan asemaan. Jos haaveena on olla personal trainer ja sen kautta ammatikseen auttaa ihmisiä terveyden tavoittelussa, niin ei siihen korkeakoulua tarvita. Silloin ihminen valitsee "vain" ammattiopiston. En minäkään omaan haaveammattiini korkeakoulusta olisi valmistunut. Jotain itseni kannalta vähemmän kiinnostavaa tekisin nyt.

[/quote]

Olet kyllä ihan oikeassa. Minut on kai kotona aivopesty tähän ajatteluun, pakko olla korkea koulutus, jotta on ylipäätään oikein mitään ihmisenä. Ei nyt suoraan tietenkään näin sanottu, mutta ei mulla itselläni ollut mitään mahdollisuutta ajatellakaan, että seuraisin unelmiani, vaan kyllä on pitänyt löytyä yliopistosta se "oma juttu".

Siksi tää onkin niin vaikeaa, tosi provo otsikko, mutta se on se totuus mun VANHEMPIENI silmissä. Että tämä mies ei ole "riittävän hyvä" mulle. Mutta kai kuuntelen sydäntäni nyt.... ei vaan oikein osaa mies olla ystävieni kanssa, häntä ei kiinnosta heidän juttunsa ja kavereistani huomaa, että "alentuvat" mieheni tasoisiin juttuihin...

Ahdistavaa... ap

Vierailija
14/18 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahah, mielenkiintoista: Minun tuleva mieheni ei ole wt, vaan monessa asiassa fiksumpi kuin minä. Olen VTM, hän entinen roskakuski, joka on eläkkeellä fyysisistä syistä. Hän on monessa asiassa fiksumpi kuin minä. Hän osaa laittaa ruokaa paljon paremmin, tietää kaiken ajopeleistä ja teknisistä hommista, on kohtuullinen yleissivistys jne. Meillä on niin että täydennämme usein toisiamme. Sen mitä hän ei tiedä minä tiedän, sen mitä minä en tiedä hän tietää. Ja jos emme kumpikaan tiedä niin googlaamme tai kysymme täältä AV:lta ;) Minulla ei ole ajokorttia, joten käytän julkisia. Hän taasen on ajanut koko ikänsä. Jos jotain menee rikki tai pitää ruuvata, niin sen hän tekee. Ei koskaan ole tullut mieleen, että meillä on eri koulutustaso tai että olisimme jotenkin eri sivistysluokkaa :D Joten anna palaa vaan jos muuten synkkaa ;)

Vierailija
15/18 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 18:14"]

Ahah, mielenkiintoista: Minun tuleva mieheni ei ole wt, vaan monessa asiassa fiksumpi kuin minä. Olen VTM, hän entinen roskakuski, joka on eläkkeellä fyysisistä syistä. Hän on monessa asiassa fiksumpi kuin minä. Hän osaa laittaa ruokaa paljon paremmin, tietää kaiken ajopeleistä ja teknisistä hommista, on kohtuullinen yleissivistys jne. Meillä on niin että täydennämme usein toisiamme. Sen mitä hän ei tiedä minä tiedän, sen mitä minä en tiedä hän tietää. Ja jos emme kumpikaan tiedä niin googlaamme tai kysymme täältä AV:lta ;) Minulla ei ole ajokorttia, joten käytän julkisia. Hän taasen on ajanut koko ikänsä. Jos jotain menee rikki tai pitää ruuvata, niin sen hän tekee. Ei koskaan ole tullut mieleen, että meillä on eri koulutustaso tai että olisimme jotenkin eri sivistysluokkaa :D Joten anna palaa vaan jos muuten synkkaa ;)

[/quote]

Kiitos!! Ihana viesti!

Ei sitä ehkä tässä tilanteessa olematon ymmärrä, miten "iso juttu" voi olla esitellä itselleen rakas ihminen muille rakkaille, jotka saattavat tuomita juurikin white trashiksi ja katsoa vinoon samantien kun kuulevat ammatista. :( Kamalaa kun oma perhe on niin tuomitseva. Tulee tunne, että itse haluan olla KAIKKEA muuta, kasvattaa omat lapseni aivan toiseen ajatteluun. ap

Vierailija
16/18 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aivan sama tilanne. Minä olen VTM, ja mies on käynyt amiksen. Minä olen akateemisesta suvusta, mies on duunarisuvusta. Sen verran tätä tilannetta tasoitaa se, että olemme molemmat 40+, ja mies on edennyt urallaan eikä ole perusduunari, ja minä olen ihan perusakateeminen. Mies ei siis jää keskusteluissamme yhtään heikommalle, vaikka heittäisin mitkä sivistyssanat peliin

Mutta kyllä minuakin mietitytti tämän suhteen aloitus, juuri vanhempien aivopesun vuoksi. Ihan käytännössäkin huomaa meidän eromme, sillä mies saattaa kiroilla mitä minä en tee koskaan ("ei ole sivistynyttä"), että mies ei lue mitään ja minä luen paljon ("lukeminen on hyväksi"), että mies katsoo telkkaria ja minä luen ("koska se on parempi tapa käyttää aikaa"). Ehkä juuri näistä eroavaisuuksista johtuen polariteetit vetävät toisiaan puoleensa ja vetovoimamme on valtava. 

Loppuen lopuksi kuitenkin ajattelen, että rakkaus hyväksyy toisen sellaisena kuin se on. Jos en kykene hyväksymään miehen wt-piirteitä, niin sitten se ei ole rakkautta.

Vierailija
17/18 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen tätä vihamielisyyttä. Ootte vissiin itse kaikki jotain life coacheja kun noin vihamielisesti suhtaudutte AP:hen?? Ymmärrän paremmin kuin hyvin ton tilanteen, ei ole helppoa miellyttää vanhempiaan ja tämä on vain yksi esimerkki siitä! Jos te olisitte nuorempana esitelleet ja tuoneet autoasentajan kotiinne niin ei kai se teidän vanhemmille ole ongelma, mutta miksei se vois olla sitä AP:lle?

Kyllä te av-mammat ootte kateellista ja katkeraa sakkia! Ikinä täältä ei kannata mitään kysyä kun kaikki vaan jauhaa paskaa ja viisastelee tyhmänä!!

Vierailija
18/18 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP: Kysymys sinulle! Ketä varten sä elät, kenelle sinun pitää elämääsi tilittää? Jos rakastat tuota sun personal traineria ja haluat jakaa elämäsi hänen kanssaan niin sitten sen teet. Itsellehän se puoliso otetaan ja sen kanss jatketaan, suku ei siinä mukana ole enää paitsi häissä ehkä jos semmoset sukuhäät haluaa järjestää. Eiköhän siellä suvussa ja kaverien parisuhteissa sitä paitsi löydy aikamoisia pulmia jos niitä lähdetään hakemalla hakemaan? Ja oikeasti, ei kannata miettiä näitä koulutusasioita. Kuuntele ensin järkeäsi ettet ota miestä jota joudut elättämään ja kuuntele sitten sydäntäsi. Jos ei ole korkeaa koulutusta ei välttämättä merkkaa sitä että miestä joutuisi elättämään, toisin päin saattaa myös olla mahdollista... Ap, ja muutkin: minä VTM aion sen eläkeläisen entisen roskakuskin kanssa avioon tässä lähiaikoina, enkä keltään kysele ;) Ja onnea elämääsi, Ap!