äänestän kokoomusta ihan periaatteesta, ottaa päähän sossupummit
Hohhoijaa,ja aina vaan pitäisi iloita verojen noususta ja itketään kun suurituloiset eivät maksa tarpeeksi veroja muka
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 20:04"]
Nro 3, mene töihin, älä valita opintotuista. Itse mieluummin olen tämä "rikas" kovalla työnteolla, en ole provo.
[/quote]
Miten sinne töihin mennään jos kukaan ei palkkaa?
Voinko tulla sun työpaikallesi ja sanoa sulle, että väistäs vähän siitä, mä alan nyt tekemään sun duunisi ja tästä lähtien palkkasi tulee mun sitten tilille?
Teen sulle mafiatyyliin tarjouksen, josta et voi kieltäytyä?
[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 20:14"]
Onpas täällä punaista porukkaa. Milloin se menee teille jakeluun, että Kokoomusta voi äänestää myös muoden arvojen pohjalta, kuin rahan. Äänestän Kokoomusta koska kannatan vastuullista, arvoista huolta pitävää yhteiskuntaa jossa keskiössä on perhe. Tiesittekö että Kokoomuslaisissa on myös mm. psykologian ja nuorten mielenterveystyön asiantuntijoita.
t. Sairaanhoitaja
[/quote]
Tiesitkö, ettei kaikilla suomalaisilla ole sitä perhettä, joka kantaisi vastuuta vaikkapa syrjäytyneestä nuoresta yhteiskunnan sijaan?
Siviilissä voi kannattaa vaikka mitä 50-lukulaisia arvoja, mutta ei niitä nyt hittolainen politiikkaan pidä tuoda mukaan! Nytkin Kokoomus pressan johdolla kuvittelee, että yhteiskunta "hyysää", kun se huolehtii yksinäisistä ja syrjäytyneistä, joilla ei ole ketään.
Ottaako sinua päähän pulskalla julkisella sektorilla löhöilevät kokoomuslaiset viranhaltija-sossupummit?
[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 20:14"]
Onpas täällä punaista porukkaa. Milloin se menee teille jakeluun, että Kokoomusta voi äänestää myös muoden arvojen pohjalta, kuin rahan. Äänestän Kokoomusta koska kannatan vastuullista, arvoista huolta pitävää yhteiskuntaa jossa keskiössä on perhe. Tiesittekö että Kokoomuslaisissa on myös mm. psykologian ja nuorten mielenterveystyön asiantuntijoita.
t. Sairaanhoitaja
[/quote]
Ns. hyödyllisiä idiootteja olette, ette muuta. Julkisen sektorin duunareita, jotka haluatte samaistua eliittiin. Säälittävää.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 19:42"]
Hohhoijaa,ja aina vaan pitäisi iloita verojen noususta ja itketään kun suurituloiset eivät maksa tarpeeksi veroja muka
[/quote]
Niin, kokoomushan se juuri on järjestänyt talouden tähän tilaan, että ei ole töitä missään enää. .
Minä olen äänestänyt Kokoomusta kohta 15 vuotta, mutta en äänestä enää. Minuun vetoaa tämä Kokoomuksen arvovapaa politiikka, tällä tarkoitan sitä, että siellä on vähiten tätä historiallista aatetaakkaa yms. Pidän Kokoomuksessa myös siitä, että tuetaan yrittämistä ja yrittäjyyttä. He ovat myös ymmärtäneet kuluttajavetoisen markkinatalouden voiman. Ostovoima ja silleen. Tämä nykyinen leikkauspolitiikkakin tuntuu minusta ihan järkevältä, joskin karulta. Kaikkien on säästettävä ja tähän nykysysteemiin ei yksinkertaisesti ole enää varaa. Itse olisin ehkä painottanut joitain leikkauksia toisin, mutta ymmärrän sen että pakko on jotain tehdä.
No, joka tapauksessa. Minun Kokoomuksen äänestämiseni loppui KOKOOMUSNUORIIN!!! Kiitti vitusti te ajatusten Tonavat, teidän takia olen vailla poliittista kotia. Joku helvetin Ville Rydman yms. Sylettää saatana moinen empatiakykyttömyys ja lyhytnäköisyys. Toki minun ei tarvitse ketään heistä äänestää, mutta kiitos edustajavaaleissa käytetyn suhteellisen vaalitavan, saattaa minun antamani ääni vaikuttaa siihen, että joku näistä kusipäistä nousee eduskuntaan/kunnanvaltuustoon/europarlamenttiin. Ja sitä minun omatuntoni ei kestä.
Olkoonkin niin, että raha puhuu. Joo. Mutta ihmisyyttä mitataan sillä kuinka muista pidetään huoli eikä sillä että arvotetaan ihmisiä jonkin niin irrelevantin välineen kautta kuin raha. Jos arvotetaan varakkaita ihmisiä, niin ei siinä mitään ihmisiä arvosteta vaan rahaa.
Perkele.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 20:15"]
[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 19:58"]Totuushan on se, että mikään puolue ei aja suuren keskiluokan etua. Joko ollaan liikaa suuryritysten asialla muut yrittäjät unohtaen tai sitten aivan liian vasemmalla.
[/quote]
Älä suotta vaivu epätoivoon onhan meillä persut! :)
[/quote]
Persuista nyt ei ota ollenkaan selvää, mitä ne oikein ajaa. Liian sekalainen seurakunta. Muutama fiksu oikeistolaisemmin ajatteleva ja sitten lisäksi suuri lauma melko vasemmalla olevia populistijuntteja.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 20:07"]Niin, paitsi että se ongelma ei ole sossupummit. Eihän ne mitään päätöksiä ole tehneet. Ongelma on ne päättäjät ja Kokoomus on ollut hallituksessa lähes taukoamatta sitten NLn kaatumisen. Joten jos haluat syyttää jota kuta niin syytä kokoomusta.
[/quote]
Sossupummeillakin on äänioikeus ja Suomen kansa se on kokoomuksen isoimmaksi puolueeksi äänestänyt. Pienituloisia ja (alempaa) keskiluokkaa on takuuvarmasti niin suureksi äityneen puolueen piirissä, ei Suomessa rikkaita niin paljoa ole. Tästä tyhmyydestä saamme nyt kärsiä.