Hitto ärsyttää, jos kesken kokouksen "noustaan vähän verryttelemään".
Mulla on todella runsaat kuukautiset ja pystyn juuri ja juuri istumaan tunnin paikoillani jossain kokouksessa. Jos nousen, holahtaa niin paljon, että on viisainta mennä suoraan vessaan vaihtamaan sidettä.
Mutta ei. Meilläpä oli kokous, jossa vetäjä 45 minuutin kohdalla pyysi kaikkia nousemaan ylös, vähän hyppimään ja kyykkyyn, niin veri kiertää loppukokouksen.
No, minun oli ihan pakko päästä vessaan vaihtamaan sidettä tuon jumpan jälkeen. Olin jo menossa, niin vetäjä sanoi, että äläs nyt enää hei mene, vartti enää, sen jaksaa kyllä. Olin päättäväinen (koska tiesin, että jos istun takaisin, vaatteet ovat veressä ja samoin tuolikin) ja menin vain.
Tulin takaisin ihan parissa minuutissa ja kokous loppui siitä kymmenen minuutin päästä. Tiedän, että se vaikutti typerältä, mutta oikeasti ärsytti.
Runsaisiin kuukautisiin olen yrittänyt kaikenlaista. Kuukuppi ei pysy, lääkkeet eivät auta. Kunhan lapset on tehty, poistan kohdun.
Kommentit (36)
Mua vaan muuten v#*+%^^aa nuo leikit, jotka vie aikaa kokouksesta. Sympatiat ap:lle. :)
No sanot vaikka että välilevy rikeeraa ja sulla on ihan muut, fyssarin määräämät jumppaliikkeet. Vaikka tilivelvollinen et kenellekään olekaan.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 18:38"]
Ei sun ole pakko nousta verryttelemään, vaikka puhuja käskisi. Istut vain tyynesti. Jos puhuja patistaa sinua, sanot vain päättäväisesti, että mä skippaan tällä kertaa tämän.
[/quote]
Ja vaikuttaisin vielä typerämmältä?
ap
[/quote]Tällaista kommentointia ei yleensä kuule teini-iän ohittaneilta. Kaikella kunnioituksella: kasva aikuiseksi.
Miksi ihmeessä puljaat rättien ja kuppien kanssa??? Ne ei ole sopivia jos on runsaat menkat. Paras vaihtoehto suurin tampax ja vaihto usein. Ei tule sotkuja ja hulahduksia. En voisi kuvitellakaan pitäväni muuta kuin tamponia. Ja mulla siis erittäin runsaat menkat.
No sano seuraavan kerran, että piipahdat vessassa sillä välin kun muut hyppivät.
Laita tamponi ja side niin mä teen.työpäivän aikana vaihdan tamponin toi side ikäänkuin varmuudeks.
Sano että hyppimisestä ei makseta palkkaa joten skippaan/käyn vessassa
Minä saattaisin ihan suoraan pokkana sanoa, sorry en voi kun muuten kuukautiset tulee läpi. Sillä saa takuulla porukan hiljaiseksi eikä seuraavalla kerralla ehdotella.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 18:43"]
Ei sun ole pakko nousta verryttelemään, vaikka puhuja käskisi. Istut vain tyynesti. Jos puhuja patistaa sinua, sanot vain päättäväisesti, että mä skippaan tällä kertaa tämän.
[/quote]
ap
[/quote]Tällaista kommentointia ei yleensä kuule teini-iän ohittaneilta. Kaikella kunnioituksella: kasva aikuiseksi.
[/quote]
En ymmärrä, miten kommentointini näytti silmiisi jotenkin keskenkasvuiselta. Tarkoitin sitä, että mielestäni on typerämpää istua nököttää omalla paikallaan mielenosoituksellisesti, kun kaikki muut jumppaavat. Saisin ihan typerän ihmisen maineen. Se, että menen vessaan, vaikka kielletään, voi vaikuttaa typerältä, mutta moni saattaa kuitenkin ajatella, että minulla oli oikeasti tarve päästä vessaan.
Jos en kertoisi mitään syytä sille, etten jumppaa, vaikuttaisin vain tosi typerältä.
ap
Niin ja p.s. en voi käyttää tamponeja.
Niin sanot, että "sori mut mul on just nää massiiviset kuukautiset ja pierettäääkin koko ajan."
[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 18:58"]
Minä saattaisin ihan suoraan pokkana sanoa, sorry en voi kun muuten kuukautiset tulee läpi. Sillä saa takuulla porukan hiljaiseksi eikä seuraavalla kerralla ehdotella.
[/quote]
Mä en tähän pystyisi ikinä. Siksi hyppelen vessaan, vaikka kuka kieltäisi.
ap
Jos ilkeä kuukautisista sanoa, voihan sitä sanoa, että mulla on virtsankarkailuongelma ja hyppiessä tulee varmasti housuun.
Tampponi ja side symbioosia käytän minäkin parina ekana vuotopäivänä
Jospa vaikka sanoisit, että valitettavasti et voi terveydellisistä syistä tällä kertaa osallistua. Et nolaa muita etkä itseäsi.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 18:59"]
[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 18:43"]
[/quote]
ap
[/quote]
En ymmärrä, miten kommentointini näytti silmiisi jotenkin keskenkasvuiselta. Tarkoitin sitä, että mielestäni on typerämpää istua nököttää omalla paikallaan mielenosoituksellisesti, kun kaikki muut jumppaavat. Saisin ihan typerän ihmisen maineen. Se, että menen vessaan, vaikka kielletään, voi vaikuttaa typerältä, mutta moni saattaa kuitenkin ajatella, että minulla oli oikeasti tarve päästä vessaan.
Jos en kertoisi mitään syytä sille, etten jumppaa, vaikuttaisin vain tosi typerältä.
ap
Niin ja p.s. en voi käyttää tamponeja.
[/quote]Lapselliselta vaikuttaa se, että et mitenkään voi erottua ryhmästä, että et olisi erilainen. Et voi tehdä muulla tavalla kuin kaikki muut, vaikka sinulla on siihen todellinen syy. Aikuinen toteaa, että nyt ei pysty, ja odottaa kaikessa rauhassa kunnes muut ovat hyppineet valmiiksi. Turha siitä on suurta draamaa repiä.
[/quote]
ap