Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kestovaippoja (AOI)vastasyntyneelle ?

28.07.2006 |

Millaisia kestovaippoja kannattaisi hankkia vastasyntyneelle? Olen katsonut erilaisia vaihtoehtoja , mutta nyt vielä All in one -vaipat ovat hakusessa . Vaipan täytyisi olla mahdollisimman helppo yövaihtojen takia ja miehellekin helpompaa, kun saa vaihtaa lähes samalla tavalla kuin kertakäyttöiset.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli muutama Kushies Ultra AIO-vaippa kokoa 2-4kg. Ne toimii ihan samalla tavalla kuin mitkä tahansa liberotkin, tarrat vaan kiinni ja menoksi, eli kelpasivat meidänkin iskälle joka ilmoitti yksikantaan ettei mitään " askartelua" harrasta... Meille malli oli hyvä, ja siirryimme sitten neidin kasvaessa saman merkin suurempaan kokoon. Kertaakaan ei ole näistä tullut pisut läpi vaikka iskä välillä unohtaa vaihtaa vaipat... Monesta muusta merkistä ei voi kehua samaa.

Noita ihan pieniä kokoja on käytettyinä aika vähän liikenteessä, mutta kannattaahan niitä ainakin kestovaippainfon sivuilta kysellä. Jossain suomalaisessa nettikaupassakin niitä näin, ja muutamassa sanottiin että niitä voi kysellä (eli tilataan jos on tarvista).

Suhni

Vierailija
2/6 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ostettiin käytettynä Popolino Easy Fix Super aio vaippoja, vielä ei olla päästy tositoimiin niiden kanssa mutta hyviltä ja helpoilta vaikuttavat, muutama käytettynä ostetty kushies ultrakin löytyy kaapista ja jotain muita aio vaippoja mutta nämä ovat ainakin selvästi pehmeämpiä ja jotenkin muutenkin tuntuvat parhailta,toivottavasti ovat sitten käytössäkin hyviä:)

Queen rv 38+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Popolinin all-in-onea hypistelin, ja se JÄRKYTÄVÄN paksu ja tönkkö. Voin kuvitella, miten vauva makaa selällään jalat harallaan se päällään. Onko Kushies yhtä kamalan tönkerö?

Vierailija
4/6 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eri malleja popolinillakin? Nuo mun ostamat popolinit on tosiaan pehmeimpiä mitä oon nähny, tai ehkä ne sitte on pehmenny käytössä? Eivätkä oo mitään järkky paksuja muutenkaan..yhdet kushiesit ostin uutena ja ne ainakin pehmeni paljon kun pesin muutaman kerran:)

Queen

Vierailija
5/6 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on käytetty kestoja puolitoista kuukautta. Aloitimme kestovaippojen käytön jo synnytyssairaalassa. Kokemusta on vain yhdestä AIO-vaipasta, nimittäin juuri tuosta Popolinin easy fix superista. Olin kuullut siitä paljon hyvää, ja ostin kaksi S-kokoista vaippaa. Ne ovat minusta kuitenkin aika tönkköjä ja keinokuituisuuskaan ei miellytä, joten myyn ne varmaan lähiaikoina pois.

Paljon enemmän olen tykännyt sisävaippa + kuori -yhdistelmistä. Sisävaippoja ja kuoria meillä on monenlaisia. Harsojakin olen käyttänyt jonkin verran. Jos etsin helppoa vaipparatkaisua myös taskuvaipat voisivat tulla kyseeseen. Kannattaa tutustua kestovaippainfon sivuihin www.kestovaippainfo.fi. Sieltä löydät vaippatietokannan, josta voit lueskella käyttäjäkokemuksia eri vaippamerkeistä. Kyseisellä sivustolla on myös vilkas keskustelupalsta, jossa saat varmasti vastauksia mihin tahansa kestovaippaluun liittyvässä kysymyksessä.

kukka ja poika (7 viikkoa)

Vierailija
6/6 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on todettu kaikista parhaiks taskuvaipat. Lähes kaikki on kyllä ite tehtyjä, mutta pari ostettuakin löytyy, fuzzi bunzeista on kokemusta ja ne on mun mielestä hyviä.

Imujakin on helppo tehdä itse vaikka vanhoista pyyhkeistä yms, ja imujen määrää voi sitten vaihdella tarpeen mukaan.

Meillä ei ole kuivausrumpua, joten nämä kuivuvat PALJON nopeammin kuin AIOt, imut kun kuivuvat erillään ja vaippa erillään.

Miestäsi ja helppoutta ajatellen voit täyttää taskuvaipat valmiiksi, eli sitten ei tarvitse kuin ottaa pinosta ja laittaa päälle, ihan kuin kertiksiä käyttäisi.