Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokoomus nylkee lapsiperheet

Vierailija
11.04.2014 |

90 -luvun lamassahan talouden todellista tilaa pimitettiin loppuun saakka ja lopulta pankit osakeanneilla putsasi piensijoittajien rahat samalla kun ”isot pojat” siirsi rahansa turvaan ja koplasivat lainojaan. Nytkin hehkutetaan kuluttajien luottamuksesta talouteen samalla kun YT:tä ja konkursseja pukkaa joka suunnassa, pankkien asuntolainakannat on laskussa jne. Sitten kun lapsiperheet, pienituloiset eläkeläiset ja työttömät on nyljetty, jää jäljelle enää vain raskaat tulonsiirrot suurituloisilta ja sellaiseen ei kokoomuspoliitikko voi ryhtyä. Katainen saattoi hyvin ottaa loparit tästä syystä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpönpöpön. Kokoomus on ainoa puolue Kristillisten ohella jotka vielä uskaltavat tehdä perhepolitiikkaa arvoilla.

Vierailija
2/3 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

23 senttiä päivässä lähtee sun kullanmurulta- oisit jättänyt sen laittamatta tähän maailmaan jos et kykene elättämään! Laiskat kotiäidit levittää persettä sossutuilla ja laittaa jokaisen vastaantulevan ihkun mamun kanssa yhden uuden kersan ettei vaan tartte töihinmenoa harkita kun mulla on toi paniikkihäiriö pahana ja jos ei se niin sitte selkä ei kestä. Tavallista veronmaksajaa hieman vituttaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten laskit 23 senttiä. Minun perheessä lapsilisä tippuu n. 25e/kk, sen lisäksi työmatkakulujen omavastuu nousee, asuntolainan koroista saa vähentää entistä vähemmän, auton (välttämätön työmatkoille ja -ajoon) bensan hinta nousee, sähkövero nousee, kiinteistövero nousee, ruuan hinta nousee jne. 

Olen töissä, en kotiäiti (olin sitä muutaman vuoden enkä saanut senttiäkään mistään, mies elätti), myös mies käy töissä. Kaikki lapsemme ovat yhteisiä. Silti mietin miten tulevaisuudessa pärjätään ja mistä tingitään. Onko enää varaa asua omakotitalossa, edes tällaisessa kohtuullisen kokoisessa, onko varaa käydä töissä (huolestuttavaa!!), onko varaa maksa lapsen yleisurheilukoulu (100e/v), onko varaa juustoon leivän päälle?