Mitä minussa on, kun ihmiset aina matkivat minua?
Tein mitä vain, niin ihmiset alkavat tehdä samaa. Minua on jäljitelty aina, lapsesta asti.
Kommentit (34)
Kaipaat ilmeisestikkin kehumisia itsestäsi.Seuraavaksi ruikutat , kun kaikki kadehtii sinua .Et ole mitenkään sen kummempi , kun muutkaan , nostat vaan itsesi jalustalle.
Moni ihminen on luonteeltaan niin sanottu perässähiihtäjä, joka haluaisi tehdä ja kokeilla asioita mutta ei uskalla olla se ensimmäinen. Sinun piireissäsi on tällasia ihmisiä ilmeisen paljon ja sinä puolestasi olet se edelläkävijä, jonka vanavedessä on turvallista seurata. Kyseessä ei tällöin ole varsinaisesti matkiminen vaan esimerkistä rohkaistuminen.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on oma tyyli ja näytät ulospäin coolilta ja itsevarmalta. Olet myös varmaan hyvännäköinen.
Juuri tällaisia viestejä me sometyrkyt haluamme. Muut mielipiteet saa sensuroida. Jos joku on eri mieltä, laitamme iltajuoruun uutisen siitä, kuinka nokkelasti me hiljensimme erimieltä olevan
Vierailija kirjoitti:
Kaipaat ilmeisestikkin kehumisia itsestäsi.Seuraavaksi ruikutat , kun kaikki kadehtii sinua .Et ole mitenkään sen kummempi , kun muutkaan , nostat vaan itsesi jalustalle.
Not True
Sincc
Ilmeisesti Trumankaan ei ollut muita kummempi ..
Olet ehkä hankala ja itsevarma luonteeltasi. Sellaisia yleensä matkitaan. Huout johtaja-asennetta ympärillesi.
Yhtäkkiä tuli monta ihan liian ystävällistä kommenttia. Teidänkaltaisia ihmisiä tämä maailma tarvitsee.
Ajatus siitä että minä olisin joillekin esikuva on todella kaunis ja liikuttava♡ Olen aina miettinyt mikä ylipäätään on elämäni tarkoitus ja jos se oikeasti on olla muille esikuva, niin haluan kehittyä entistä paremmaksi ihmiseksi (sitä olen kyllä yrittänyt tehdäkin viimeisimpien vuosien aikana).
Ap
Minä helposti matkin vastapuolen puhetyyliä ihan huomaamatta. Tajusin asian vasta kun puhuin huonoa suomea puhuvan ulkomaalaisen kanssa ja sönkötin takaisin yhtä huonoa suomea. Olen kyllä pyrkinyt tavasta eroon, mutta se vaan tulee jostain.
Vaikka olet paranoidi niin ei se tarkoita etteivätkö ne vaanisi sinua
Et kyllä avaa asiaa yhtään.
Matkii missä? Pukeutumisessa, käytöksessä, Isoissa vai pienissä asioissa?
Ja ketkä kaikki?
On ihmisiä jotka kokeilevat etulinjassa tulevia asioita: innostuvat uusista harrastuksista; haluavat heti kokeilla uutta muotia; kiinnostuvat tv-sarjassa välähtävästä kaapista taustalla. Tämmöiset ihmiset ovat niitä jotka omaksuvat muotisuuntaukset hieman etuajassa. Se, että muutkin ihmiset seuraavat samoja asioita, on täysin normaalia, mutta he tekevät sen hieman viiveellä.
Uskon että tämä on suurin syy sille että koet ihmiset matkivan sinua. Oikeasti te kaikki seuraatte samoja muotivirtauksia, mutta sinä vain olet vähän edellä.
Ala-asteellani oli kaveri jonka äiti hankki hänelle kaikki uusimmat vempaimet, lelut ja vaatteet. Häntä ärsytti usein kun muut "matkivat" häntä kun joku luokkatoveri sai samanlaisen trendikellon tms. Oikeasti sama trendikello oli maailmanlaajuisesti suosittu, hän vaan oli saanut semmoisen äidiltään nopeammin kuin me muut.
Vierailija kirjoitti:
Kehut on toki aina kivoja, olen aina kehunut mielelläni muita (aidosti) ja saanut niitä itsekin, mutta en ole kehuista koskaan ylpistynyt. Ehkä mulla on vain liiankin realistinen minäkuva, tiedän miltä näytän ja siihen kuvaan ei ole koskaan vaikuttanut se, mitä joku muu sanoo.
Tuohon kadehtimiseen täytyy todeta, että en nauti yhtään ajatuksesta, että joku olisi mulle kateellinen. Itse asiassa vain kerran elämässäni olen aistinut, että joku oli mulle kateellinen. Se kertoo jotain siitä, miten muut naiset minuun suhtautuvat. Naiset pitävät minusta yhtä paljon kuin miehet, kohtelu molemmilta sukupuolilta on ollut samanlaista.
En halua nostaa itseäni jalustalle, mutta sen myönnän, että haluan olla mahdollisimman hyvä ihminen, josta ihmiset saavat positiivista energiaa ja jolta voi pyytää apua hädän hetkellä. En ole ihmisvihaaja, vaikka viihdynkin yksin. Ihmiskontaktit ovat tärkeitä minulle, kunhan ne pysyvät maltillisina.
Ap
Samaistun sinuun. Minullakin oli pitkään nuorempana tunne, että moni lähipiirin kavereista alkoi tehdä asioita, joita tein alkaen pukeutumisesta aina sisustukseen, matkoihin, harrastuksiin, kesätyöpaikkoihin, muuttamiseen Suomessa ja ulkomailla etc. Pitkään se minua vähän häiritsi, toisaalta imarteli, koska mietin, että olen nähtävästi onnistunut tietyissä jutuissa! Myöhemmin se alkoi vaivaamaan niin paljon, että huomaamattani ( tietoisesti?) otin etäisyyttä ko. henkilöihin. Nykyään, kun kuullaan ( harvoin) toisistamme, tuntuu, että alkaa taas utelut elämästäni. Olen nykyään ehkä liiankin tarkka yksityisyydestäni. Eihän se Toisaalta minulta pois ole, jos muut tekevät samoin mutta Jostakin syystä olen varovainen..
Vierailija kirjoitti:
Et kyllä avaa asiaa yhtään.
Matkii missä? Pukeutumisessa, käytöksessä, Isoissa vai pienissä asioissa?Ja ketkä kaikki?
Kaikessa. Kädentöissä, pukeutumisessa. Olen kyllä taiteellisesti aika lahjakas ja minulla on visuaalista silmää. Usein naiset kysyvät vinkkejä ulkonäköasioissa, kun ihastelevat jotain minussa.
Ap
Sinussa on sitä jotain, olet ehkä edelläkävijä. :)