Miksi naiset haluavat matkustella?
Itse en.
Kaikki naiset joita on ollut, ovat halunneet matkustella ja lomailla jossain muualla kuin Suomessa. Itse en.
Löydänkö ikinä naista, joka EI halua matkustella :D
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Varmaan ikänsä peräkammarissa ja komerossa viettäneenä, on vaikea ymmärtää normaaleiden ihmisten matkustelunhalua.
Niijust, sähän oot normaali.
Kyllä niitä sellaisiakin naisia on, jotka eivät halua matkustella. Ihmettelen kyllä kysymyksen asettelua - eihän matkustelu mikään naisten harrastus ole. Kyllä miehetkin paljon matkustelevat, ja monet miehet matkustelevat jopa yksinään.
Matkustelu on hauskaa, kiinnostavaa, siitä saa vaihtelua elämään, on kiva nähdä uusia paikkoja... Siinähän ne syyt.
Matkustamme molemmat työn puolesta ja kaikki lomat (paitsi tänävuonna).
Minulla on enemmän aikaa ja joustavuutta työssäni joten reissaan välillä yksin tai ystäväni kanssa. Silloin matkat on erilaisia kuin mieheni kanssa. Rakastan puutarhoja, museoita, kirkkoja, vaeltamista, merellä oloa jne. Mieheni kanssa käymme erilaisissa museoissa, shoppailemme, vietämme aikaa rannalla leväten, tutustumme ruokakulttuuriin eri tavoin, kierrämme viinitiloja tai viskitislaamoja jne. Vähän erilaista siis.
Vaikka kotona on täydelliset fasiliteetit olemme täällä kuitenkin 24/7 (molemmat kotitoimistolla ) joten lomat haluamme viettää muualla. Onneksi nyt tälle kesälle oli paljon tekemistä tässä omassa uudessa talossa.
En jaksaisi miestä joka vain haluaisi jurottaa kotona eikä hyväksyisi sitten minunkaan reissujani.
Olen matkustanut, koska olen halunnut oppia uuden kielen eli olen ollut kielikursseilla.
Olen matkustanut, koska läheinen asuu ulkomailla.
Olen matkustanut yksin, koska olen halunnut oppia pärjäämään yksin.
Ei ole ollut mitään pakettimatkoja tai all-inclusive tai goahippimeininkiä.
Kyllä meillä mieskin haluaa matkustella. On mukavaa nähdä uusia asioita, kokea uusia juttuja, syödä hyvin, lomailla, ottaa rennosti. Normaalisti reissataan 2-3x vuodessa ulkomailla. Yksi päiväkoti-ikäinen kulkee mukana.
Minä en välitä siitä matkustamisesta mutta rakastan erilaisia maisemia ja luontoa. Minua ei kiinnosta nähtävyydet/ihmisten rakennelmat, ruoka tai kulttuuri vaan mm. kasvillisuus, vesistö, vuoret, saaret ja eläimet. En ole koskaan välimerta pidemmälle päässyt, mutta jonain päivänä haluaisin kokea jonkun trooppisen saaren tai viidakon.
Molemmat meillä haluaa matkustella, minä ehkä enemmän ja siksi teen osan matkoista yksin. Ei siihen ole sen kummempaa syytä kuin halu nähdä maailmaa. Olen lapsesta asti haaveillut matkustamisesta mutta vasta 2000-luvulla siitä on tullut todella helppoa ja sen verran edullista, että on voinut tehdä useita matkoja vuodessa.
Jos olisin rakastunut korviani myöten mieheen, joka ei matkustele, niin en usko että hänen matkailemattomuutensa olisi ollut ylittämätön este. Harmi se olisi ollut, koska nautin siitä kun saan matkustaa kumppanini kanssa ja tietysti lomista haluaisi viettää suurimman osan yhdessä. Olennaisinta olisi kuitenkin ollut, että hänelle olisi ollut täysin ok, että matkustelen yksin ihan niin paljon kuin haluan.
Meillä mies on ihan yhtä innokas reissaaja kuin minäkin. Kyllä työn ja kodinhoidon vastapainoksi on kiva lähteä uusiin paikkoihin ja passattavaksi.
* on kiinnostavaa nähdä omin silmin historiallisia nähtävyyksiä, joita kouluaikoina opiskeltiin
* tulee hyvä mieli, kun selviytyy vieraalla kielellä vieraassa paikassa
* oppii arvostamaan niitä "itsestäänselvyytenä" pidettyjä asioita, jotka ovat omassa maassa paremmin
*oppii uusia asioita, myös omasta itsestään
* Aurinko ja lämpö!!!!!!!
Näyttää valehtelulta kun kukaan muka ei matkusta miehiä katsomaan
Minä en erityisemmin kaipaa matkustamista - päinvastoin koen sen ennemminkin rasittavana.
Onhan matkat kyllä olleet ihan mukaviakin, mutta mukavaa on myös ollut aina palata kotiin ❤️.
Pidän enemmän tavallisesta arjesta ja panostan siihen, että arki on rauhallista ja että siitä voi oikeasti nauttia.
En odota lomia, matkoja, viikonloppua jne, vaan pyrin siihen, että elämäni ylipäätään on sellaista, etten tarvitse siitä lomaa.
T. Arkihiiri
Vierailija kirjoitti:
Ai sekö siellä on taustalla? Pelko, että matkoilla nainen ihastuu komeisiin miehiin/sekstailee heidän kanssaan? Jos sitä itse haluaisin, niin en kai minä olisi parisuhteeseen sitoutunut? En kyllä sitä harrastanut sinkkunakaan. Usko tai älä, meidän naisten koko elämä ei pyöri teidän miesten ympärillä.
Onhan meitä, vähemmistöä toki olemme kummassakin sukupuolessa. Itse olen matkustanut viimeksi 1980-luvulla (pikkulapsena, vanhempien mukaan raahaamana) enkä aio enää matkustaa loppuelämässäni. Ei vaan kiinnosta ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Matkailu avartaa!
Tämä on vanha klisee, jollla ei näytä olevan oikein pohjaa todellisuudessa. On hyvin sivistyneitä ja avarakatseisia ihmisiä jotka ei matkustele, ja totaalisen umpimielisiä paljon reissaavia tyyppejä. Ja kaikkea näiden väliltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai sekö siellä on taustalla? Pelko, että matkoilla nainen ihastuu komeisiin miehiin/sekstailee heidän kanssaan? Jos sitä itse haluaisin, niin en kai minä olisi parisuhteeseen sitoutunut? En kyllä sitä harrastanut sinkkunakaan. Usko tai älä, meidän naisten koko elämä ei pyöri teidän miesten ympärillä.
No miksi yleensä matkusti minne vain ainakin muutama ryntää halaamaan paikallista miestä?
Kotona on aina nenän edessä joku homma, joka pitäisi tehdä. Itse tykkään olla lomalla hotellissa, ei tarvitse siivota eikä käydä kaupassa tai laittaa ruokaa. Toki, jos joku, yleensä miehet, asuu jo valmiiksi täysihoidossa kuin hotellissa konsanaan, niin muualle ei ole tarve lähteä.
Kyllä meillä mieskin haluaa matkustella. Nyt ei toki voi matkustella koronan takia, mutta aiemmin sitä rajoitti rahan puute. Siis eletään omakotitalossa, on kaksi autoa ja ihan ok-tulot, mutta joka vuotisiin ulkomaanmatkoihin ei todellakaan ole varaa. Kyllä meidän pitää säästää rahaa, että on varaa lähteä.