Miksi naiset haluavat matkustella?
Itse en.
Kaikki naiset joita on ollut, ovat halunneet matkustella ja lomailla jossain muualla kuin Suomessa. Itse en.
Löydänkö ikinä naista, joka EI halua matkustella :D
Kommentit (45)
Eihän nyt korona-aikana edes voi matkustaa minnekään vaikka haluaisi. Yritän lykätä lomiani siihen, että korona on ohi. Loma ilman aurinkoa ei tunnu lomalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttää valehtelulta kun kukaan muka ei matkusta miehiä katsomaan
Ai sekö siellä on taustalla? Pelko, että matkoilla nainen ihastuu komeisiin miehiin/sekstailee heidän kanssaan? Jos sitä itse haluaisin, niin en kai minä olisi parisuhteeseen sitoutunut? En kyllä sitä harrastanut sinkkunakaan. Usko tai älä, meidän naisten koko elämä ei pyöri teidän miesten ympärillä.
No miksi yleensä matkusti minne vain ainakin muutama ryntää halaamaan paikallista miestä?
No miksi tämä on sinulle ongelma, että JOTKUT suomalaiset naiset haluavat seurustella muunmaaisten miesten kanssa? Seurustele sinä sellaisen naisen kanssa, joka haluaa seurustella SINUN kanssasi. Naiset ovat yksilöitä, jos et tiennyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai sekö siellä on taustalla? Pelko, että matkoilla nainen ihastuu komeisiin miehiin/sekstailee heidän kanssaan? Jos sitä itse haluaisin, niin en kai minä olisi parisuhteeseen sitoutunut? En kyllä sitä harrastanut sinkkunakaan. Usko tai älä, meidän naisten koko elämä ei pyöri teidän miesten ympärillä.
No miksi yleensä matkusti minne vain ainakin muutama ryntää halaamaan paikallista miestä?
No miksi tämä on sinulle ongelma, että JOTKUT suomalaiset naiset haluavat seurustella muunmaaisten miesten kanssa? Seurustele sinä sellaisen naisen kanssa, joka haluaa seurustella SINUN kanssasi. Naiset ovat yksilöitä, jos et tiennyt.
Ei minua haittaa,että seurustelevat. On typerää väittää ettei deittailu olisi suuressa osassa lomaintoa.
Varmaan eksoottinen kulli kiinnostaa. 🤔
Tämä. Jostain syystä vielä nuoret naiset haluavat larpata jotain boheemia cityihmistä. Yksi tyttönen haki videocv:lä töitä ja oli antanut ymmärtää videolla, että asuu Helsingin Punavuoressa, vaikka oikeasti asu Turun huonomaineisimmassa lähiössä. Miksi nuoret naiset haluavat larpata jotain mitä eivät ole? Takana ovat ne ajat, kun nuorilla naisilla oli korkea kynnys muuttaa pikkukylistä eteläisen Suomen kaupunkeihin.
Vierailija kirjoitti:
Miten tämän nyt kauniisti sanoisi... Hienot maisemat, historialliset nähtävyydet ja uudet kaupungit vaan ovat niin paljon kiinnostavampia kuin miehet.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Jostain syystä vielä nuoret naiset haluavat larpata jotain boheemia cityihmistä. Yksi tyttönen haki videocv:lä töitä ja oli antanut ymmärtää videolla, että asuu Helsingin Punavuoressa, vaikka oikeasti asu Turun huonomaineisimmassa lähiössä. Miksi nuoret naiset haluavat larpata jotain mitä eivät ole? Takana ovat ne ajat, kun nuorilla naisilla oli korkea kynnys muuttaa pikkukylistä eteläisen Suomen kaupunkeihin.
Milloinkohan tällaiset ajat ovat mahdollisesti olleet? Myönnetään kyllä, että kivikaudella olisi muutto ollut varmasti melko hankalaa, mutta et ehkä tarkoita ihan sitä aikakautta?
Vierailija kirjoitti:
Mitä katsomista miehissä olisi?
Matkustan alakouluikäisten lasteni kanssa, koska haluan näyttää heille maailmaa, tehdä heidän kanssaan kivoja asioita, joita jää muistoja, ja haluan samalla itsekin nähdä uusia paikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämän nyt kauniisti sanoisi... Hienot maisemat, historialliset nähtävyydet ja uudet kaupungit vaan ovat niin paljon kiinnostavampia kuin miehet.
Näihin kyllä tutustuu parhaiten jos on joku paikallinen "poikaystävä"
Vierailija kirjoitti:
Voin hyvin jutella/tanssia/flirttailla jonkun paikallisen miehen kanssa tai jopa miesturistin johon tutustun reissullani. Mutta ikinä siinä ei ole mitään seksuaalista enkä koskaan katsele ympärilleni "sillä silmällä". Olen sikäli kummallinen että tarvitsen rakastumisen mennäkseni sänkyyn kenenkään kanssa, sitä ei tapahdu illassa tai edes viikoissa.
Pari vuotta sitten olin aikuisten tytärteni kanssa maailman toisella puolen lomailemassa ja tapaamassa sukulaisia ja tokihan tytöt pyörittivät paikallisia poikia:) Mutta jostain syystä kukaan ei ollut yötä pois vaan pojat olivat tervetulleita meidän porukkaan ihan päiväseltään. Joku otti kädestä kiinni tai antoi iltasuukon mutta siihen se jäi.
Meillä oli ihan muut huvit mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Jep, varsinkin, kun moni nainen on kirjoittanut Tinderin profiilikuvauksensa englanniksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonkin kokemusta aiheesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matkailu avartaa!
Tämä on vanha klisee, jollla ei näytä olevan oikein pohjaa todellisuudessa. On hyvin sivistyneitä ja avarakatseisia ihmisiä jotka ei matkustele, ja totaalisen umpimielisiä paljon reissaavia tyyppejä. Ja kaikkea näiden väliltä.
Totaalinen umpimieli kiistää matkailun karmeat vaikutukset maapallolle ja sulkee silmänsä tuhoavan turismin seurauksilta.
Hän oikeuttaa vain omalla nautinnollaan muiden kärsimyksen sekä ilmastonmuutoksen etenemisen, lajien tuhoutumisen jne. Ihminen tekee mitä haluaa, koska voi. Ihminen menee mihin vaan ilman maskia, koska voi. Ihminen änkee alennusmyynteihin, koska voi. Nähtiinhän se Levilläkin taas, koska kukaan ei kieltänyt, niin voi tehdä kaikkea vastuutonta, josta muut kärsivät.
Älykkäämmät versiot ymmärtävät jo, että ihan omilla teoilla voi vaikuttaa. Ei ole pakko tyydyttää joka halua, jos seuraamukset tiedetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin hyvin jutella/tanssia/flirttailla jonkun paikallisen miehen kanssa tai jopa miesturistin johon tutustun reissullani. Mutta ikinä siinä ei ole mitään seksuaalista enkä koskaan katsele ympärilleni "sillä silmällä". Olen sikäli kummallinen että tarvitsen rakastumisen mennäkseni sänkyyn kenenkään kanssa, sitä ei tapahdu illassa tai edes viikoissa.
Pari vuotta sitten olin aikuisten tytärteni kanssa maailman toisella puolen lomailemassa ja tapaamassa sukulaisia ja tokihan tytöt pyörittivät paikallisia poikia:) Mutta jostain syystä kukaan ei ollut yötä pois vaan pojat olivat tervetulleita meidän porukkaan ihan päiväseltään. Joku otti kädestä kiinni tai antoi iltasuukon mutta siihen se jäi.
Meillä oli ihan muut huvit mielessä.
Siinä taas äippä luulee tietävänsä mitä tyttäret puuhailee. Ei paneminen klonaikaa katso :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matkailu avartaa!
Tämä on vanha klisee, jollla ei näytä olevan oikein pohjaa todellisuudessa. On hyvin sivistyneitä ja avarakatseisia ihmisiä jotka ei matkustele, ja totaalisen umpimielisiä paljon reissaavia tyyppejä. Ja kaikkea näiden väliltä.
Totaalinen umpimieli kiistää matkailun karmeat vaikutukset maapallolle ja sulkee silmänsä tuhoavan turismin seurauksilta.
Hän oikeuttaa vain omalla nautinnollaan muiden kärsimyksen sekä ilmastonmuutoksen etenemisen, lajien tuhoutumisen jne. Ihminen tekee mitä haluaa, koska voi. Ihminen menee mihin vaan ilman maskia, koska voi. Ihminen änkee alennusmyynteihin, koska voi. Nähtiinhän se Levilläkin taas, koska kukaan ei kieltänyt, niin voi tehdä kaikkea vastuutonta, josta muut kärsivät.Älykkäämmät versiot ymmärtävät jo, että ihan omilla teoilla voi vaikuttaa. Ei ole pakko tyydyttää joka halua, jos seuraamukset tiedetään.
Parisuhteen haluaminen kuuluu samaan omien halujen tyydyttämiseen. Ap samaa kastia matkustajien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonkin kokemusta aiheesta?
On, mutta naisseurassa.
Itsekin ihemtellyt tuoa matkustusvimmaa ainakin korkeakoulutetuilla naisilla, amiksista en tiedä. 98% ilmoittaa "matkustelun" harrastukseksi.
Minäkin miehenä matkustelen mutta ei mikään pakko päästä joka vuosi mihkään, toisin kuin monilla naisilla näyttää olevan. Esim nykyiset rajoitukset ei haittaa yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kamalan vaivalloiselta. Mieluummin lähden heti kohteeseen saavuttuani itse katselemaan paikkoja. En jaksa tutustua ihmisiin, koska minusta matkoilla ihanaa on juuri se, että voi olla itsekseen tai matkakumppanin/matkakumppanien kanssa. Mutta kukin toki tavallaan.
Meillä minä en aluksi olisi millään halunnut matkustella, mutta mies sai houkuteltua mukaan. Nyt olen ihsn yhtä innokas matkustaja kuin hänkin, opin ymmärtämään että matkailu todellakin avartaa ja mitään samanlaista et voi kokea kirjoja lukemalla tai tv:tä katsomalla.
Näin jälkikäteen ajatellen olen tullut siihen tulokseen, että oma alkuaikojen matkustushaluttomuuteni olikin pohjimmiltaan pelkoa. Nyt ei pelota enää kun kokemusta on kertynyt.