Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en siedä tekoripsinaisia

kebablihaa
01.12.2020 |

t'äytyy olla jotenkin huono itsetunto että aikuinen nainen pitää tekoripsiä

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä. Yli kymmenen vuotta nuorempi sisareni käyttää. Hänellä on ihan sama kyky tuntea ja keskustella syvästi ja lohkaista hulvattoman osuvasti kuin ennen lisäripsiä.

Mainittu eskarilainen on mun sankari <3

Vierailija
22/54 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsijatkeet tekee silmäluomet raskaan ja vanhan näköisiksi ja monilla näyttää siltä kuin silmät uppoaisi syvälle päähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkomailla naiset poistattaa nyt kiireellä silikoneja rinnoista, kun se implanttien aiheuttama lymfooma BIA-ALCL on yleistynyt. Siihen on jo aika moni nainen menehtynyt, parikymppisiäkin jopa.

Suomalaiset tuntuu vaan ottavan lisää silikoneja. Junttia?

Kuules nyt älykkö kun kauneuden tähden on kärsittävä. Sinun perässäsi ei varmastikkaan ole ikänä juossut ketään.

24/54 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut vielä 2010 joka toisella ripsenpidennyksiä.

Sun kaveripiirissä ei ehkä.

Mun oli. Oltiin silloin 30+ ikäisiä koulutettuja naisia joilla hyvät duunit.

Hinnat on tulleet alas ja nythän näitä näkee enää itähelsinkiläisillä pissiksillä. Koulutetuissa piireissä nämä on jo täysin out.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
25/54 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihqua rakkaat murupikkuiseni, omg, hei mulla on ongelma rakkaat, silmäripset meni juuri silmän sisään miten ne saa vedettyä ulos, omg! help

Vierailija
26/54 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoa lääke on se ettei räpsyttele seksikkäästi silmiä niin usein niin ei mene silmään

Vierailija
27/54 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ne rumia,mutta kukin tavallaan.

Vierailija
28/54 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tykkää tuunatuista autoista ja tuunatuista naisista.

Vierailija
29/54 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hinnat on tulleet alas ja nythän näitä näkee enää itähelsinkiläisillä pissiksillä. Koulutetuissa piireissä nämä on jo täysin out.

Hitto, mä oon ajatellut, että Kaffepulla on vähintään 50!

Vierailija
30/54 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein tekoriupsinaiset pukeutuu vielä yli 40 vuotiaana teinix farkkuihin,m revittyihin farkkuihin ja sosiaalisessa mediassa käyttävät nimeä "kissa" tai sinnepäin tai "murunen purunen"

Vierailija
31/54 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsien kestovärjäys olisi vaihtoehto. Siis omat ripset värjätään tummemmaksi viidessä minuutissa helposti. Ei mitään lisäkkeitä tai muovia, vaan väriä korostamaan omia ripsiä jos se aamuinen ripsarinlaitto rassaa kuten monet tekoripsien käyttäjät ovat ripsien syyksi kertoneet.

Minusta myös tuntuu, että kuten esim pistoshoitoihin, ripsiinkin kantaja itse sokaistuu. Kun näkee itsensä joka pv peilistä ei enää huomaa miten luonnottomat tekoripset toisten silmään ovat.

Olen kolmekymppinen helsinkiläinen ja kaveripiirissäni ripsien pidennykset olivat trendikkäät silloin 19-20vuotiaina eli sen 10v sitten miten joku jo mainitsikin. Ei tosin olleet kalliit silloinkaan, Hakaniemessä oli monta paikkaa missä laitettiin.

32/54 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wear the mask kirjoitti:

usein tekoriupsinaiset pukeutuu vielä yli 40 vuotiaana teinix farkkuihin,m revittyihin farkkuihin ja sosiaalisessa mediassa käyttävät nimeä "kissa" tai sinnepäin tai "murunen purunen"

No juuri näin. Köyhien juttu.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
33/54 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä ymmärrä, miksi muiden valinnat voi ärsyttää niin paljon. En mäkään ottaisi ikinä tekoripsiä, mutta ei se multa ole millään muotoa pois, jos joku muu haluaa. Käyn kyllä värjäyttämässa omani aina joskus, kun ovat niin vaaleat. 

Helpottuu se oma elämä, kun ei tarvitse pahastua koko ajan noin mitättömistä asioista. 

34/54 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mitään pahastuttavaa olekaan. Sellaista huvittavaa lähinnä.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
35/54 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

omg, mun irtosipset tippui mun puuroon aamulla, ja en huomannut sitä, olen varmaan nielaissut yhden. omg joudunko vatsahuuhteluun tai voiko siitä saada koronan? siis ripsistä mahassa ja olen raskaanakin, miten käy lapselle jos irtoripset valuu mahasta kohtuun?

Vierailija
36/54 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hitto, mä oon ajatellut, että Kaffepulla on vähintään 50!

Niin. Inäkin..mutta ehkä se profiilikuva ei ole sen oma😆. Mielipiteet on kuin jonkun tylsistyneen, työttömän fil. maisterin joka asuu jossain Töölöössä ja kuvittelee olevansa joku kreivitär ex miehen ostamassa kaksiossa.. 🙈

Vierailija
37/54 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti nimenomaan ne tekoripsinaiset on eniten miesten mieleen hyvin usein😂

Vierailija
38/54 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö 😂

Vierailija
39/54 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on volyymiripset ja tykkään kovasti. Ei ole myöskään koskaan ollut huono itsetunto, enemmänkin aloittajalla tuntuu sellainen olevan kun täytyy muita haukkua ;)

Vierailija
40/54 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä saanut niin paljon kehuja kuin niinä aikoina kun käytin ripsienpidennyksiä. Kehuja tuli ihan jatkuvasti. Ei ne nyt taida kovin rumat olla jos on hyvin tehty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä