Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jaksaa dietillä tätä vessassa juoksemista?

Vierailija
11.04.2014 |

Juon 2-3 litraa vettä plus kahvia kupin. Koko ajan saa juosta vessassa, ärsyttää kun töissäkik koko ajan vessassa... Aamulla join litran tyhjään mahaan ja voi v....kun sitten elimistö onkin koko aamupäivän tyhjennellyt sitä vettä kropasta! Hermot menee ja mulla iso ylipaino, joten menee kuukausia tässä juoksemisessa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mitä ihmettä varten litkit sitä vettä ämpärikaupalla? Tokihan se tulee ulos mikä menee sisäänkin.

Vierailija
2/10 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mieti että kun käyt vessassa niin joka kerta sinne pönttöön putoo vähän painoa. :D 

Joojoo, ei se oikeesti niin ole mutta itse ainakin mietin ihan innoissani näin kun käyn isolla hädällä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 12:19"]No, mitä ihmettä varten litkit sitä vettä ämpärikaupalla? Tokihan se tulee ulos mikä menee sisäänkin.

[/quote]

Koska olen dietillä! Ja silloin kuuluu juoda paljon vettä, 2-3 litraa päivässä.

Vierailija
4/10 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 13:55"]

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 12:19"]No, mitä ihmettä varten litkit sitä vettä ämpärikaupalla? Tokihan se tulee ulos mikä menee sisäänkin.

[/quote]

Koska olen dietillä! Ja silloin kuuluu juoda paljon vettä, 2-3 litraa päivässä.

[/quote]

Höpö höpö, eikä kuulu juoda. Vedenjuonnilla voi tietysti pitää yllä sitä tapaa että pistää koko ajan suuhunsa jotain saamatta kaloreita, mutta se ei laihduta. Se ainoastaan siilaa koko ajan vettä munuaisten kautta pönttöön. Riittää että juot sen verran kuin janottaa ja helteellä/kuumeessa/treenatessa enemmän. Älytön vedenjuonti on naistenlehtien laihdutustiedettä. 

Vierailija
5/10 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä tartte kerralla juoda :P

Juot pikkuhiljaa päivän mittaan. Aamulla iso lasi, välipalalla iso lasi, lounaalla vähän enemmän jne...

Vierailija
6/10 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski lähtee kun syöt vähemmän, ei sillä että juot enemmän. Näin on totuus tästä asiasta. Toki kaloreita kuluu muutama kun JUOKSET sinne vessaan. Se etu juomisessa voi olla. Pane nilkkapainot jalkoihin niin vessajuoksu koituu todellakin laihtumisen eduksi. 

Vierailija
7/10 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi esim Jutan superdietissä on juotavan veden määrä 3 dl? Mä treenaan kuntosalilla 2 kertaa viikossa ja muuta aerobista 2 kertaa.

Vierailija
8/10 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis 3 litraa, ei desiä. ap

Vierailija
9/10 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos juot kerralla paljon vettä, vatsalaukku vaan venyy ja se lisää näläntunnetta ja vaikeuttaa laihtumista.

Vierailija
10/10 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutta ei ole mikään todellinen asiantuntija. On ihan sama juotko vettä 3 l vai tarpeen mukaan. KOlme litraa ei ole terveydelle vaarallista, mutta pissattaa. Ainakaan et kuole nestehukkaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi