Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten muuttaa itseään sellaiseksi, että vieraat ihmiset pitäisivät?

Vierailija
01.12.2020 |

Haluaisin olla sellainen, että vieraat ihmiset suhtautuisivat minuun positiivisesti ja pitäisivät minusta. Lisäksi haluaisin saada joskus seurustelukumppanin. Millaiseksi minun tulisi muuttua?

Nyt olen hoikka, mutta yleisesti ottaen ankean näköinen/ruma (rumat kasvonpiirteet). Ei ole tatuointeja tai lävistyksiä, väritys on luonnollinen. Pukeudun äärimmäisen neutraaleihin vaatteisiin ja olen asiallinen ja hyväntahtoinen sekä luotettava.

Ihmiset yleisesti ottaen inhoavat ja halveksivat minua tuntemattomasta syystä, mutta epäilen syyksi lähinnä rumuuttani. Lisäksi seurustelukumppanin löytäminen on ollut erittäin vaikeaa. Läheiset vanhat ystäväni suhtautuvat ihan kivasti, mutta muut suhtautuvat negatiivisesti tai jopa avoimen halveksivasti.

T. Nainen 35+

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hemmettiä. Ole se kuka olet ja vähät välität muiden mielipiteistä. 

Mulle jokainen päivän kohtaaminen on tärkeä ja saatan jäädä yksin sitä murehtimaan sekä saatan muistaa kaiken saamani inhottavan kohtelun vuosikausia jopa. Tunnen syyllisyyttä sellaisesta, jos en onnistu ilahduttamaan muita ihmisiä. Koen olevani epäonnistunut, jos ihmiset ovat tylyjä seurassani.

T. Ap

Aika itsekäs ajattelutapa toisaalta. Joku voi olla töykeä, koska on juuri riidellyt perheenjäsenen kanssa, on huolia ja murheita, auto hajosi, tai muuten kaikki on mennyt päin mäntyä juuri ennen kohtaamistanne. Miksi ihmeessä ajattelet juuri itsesi olevan syypää jonkun huonoon mielialaan?

Vierailija
22/46 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi vinkki minulla on, vaikka mielestäni kelvatakseen ei kenenkään tarvitse muuttaa itseään.

Hymyile. Hymyile silmiä myöten. Se tekee kenestä tahansa viehättävän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketään ei pidä epätoivoisista ihmisistä, eli lopeta epätoivoinen ihmisten kalastelu lahjoilla ja kehuilla ja hanki jotain oikeaa sanottavaa.

Haluaisin jotenkin nöyristellä sitä ihastustani niin paljon, että hän säälistä sittenkin suostuisi tapaamaan minut. Ja näin olen oikeasti miettinyt.

T. Ap

Sinä siis itse et lähtökohtaisesti usko, että kukaan tapaisi sinua muuta kuin säälistä? Haluatko tulla tavatuksi säälistä vai siksi että olet oma itsesi? Sinun on pakko muuttaa omaa näkemystäsi itsestäsi, ennen sitä ulkopuolisten karsastus ei muutu. Ja tämän sanon kokemuksesta... Itsesäälissä vellominen on tuttua ja turvallista, mutta muutos lähtee aina sisältäpäin, ja se on sen arvoista.

Vierailija
24/46 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle jokainen päivän kohtaaminen on tärkeä ja saatan jäädä yksin sitä murehtimaan sekä saatan muistaa kaiken saamani inhottavan kohtelun vuosikausia jopa. Tunnen syyllisyyttä sellaisesta, jos en onnistu ilahduttamaan muita ihmisiä. Koen olevani epäonnistunut, jos ihmiset ovat tylyjä seurassani.

T. Ap

Ja sitten kuitenkin kyseenalaistat, kun joku kehoittaa sinua pääsemään luulotaudista yli. Niimpä niin. Taidat olla sokea omille toimillesi.

Vierailija
25/46 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin kannattaa huolehtia oma mielenterveys ja itsetunto kohdalleen. Käydä juttelemassa vaikka jonkun kanssa pari kertaa. Sanon tämän ihan ystävyydellä sen takia, että jos sinusta tuntuu että vieraat ihmiset suhtautuvat oletuksenomaisesti sinuun aina "vihamielisesti ja halveksuen" niin se voi olla oire jostain häiriöstä - joka voidaan hoitaa kuntoon. Joskus jopa vain keskustelemalla.

Suurin osa ihmisistä elää omassa kuplassa ja ovat kovin kiinnostuneita itsestään. Sinä olet aika neutraali heille. Se mitä voit nyt heti muuttaa on oma asenne. Ala kuvitella, että kaikki ihmiset on tosi mukavia ja jotain ihanaa tapahtuu just kohta. Kun puhelin soi, se on jotain mahtavaa! Kun saat viestin, siellä on jotain kivaa. Hymyile kun kävelet ja ihmisiä tulee vastaan, ajattele miten kivoja he ovat. Tunne tämä asia sydämessäsi.

Muista, että joillain ihmisillä on resting bitch face eli naama peruslukemalla näyttää siltä kuin he vihaisivat maailmaa ja kaikkia. Eivät he vihaa, se on heidän naamansa :)

Jos haluat tuttavia ja että sinusta pidetään, ole kiva uusille ihmisille. Kysele heistä ja vähän tarkkaile, että ovatko he sosiaalisia pulputtajia jotka haluavat heittää läppää vai viihtyvätkö vähän hiljaisempina kauempana eivätkä heti avaudu asioistaan. Suhteuta oma käytös siihen. Eli anna hiljaiselle vähän tilaa äläkä hyökkää utelemaan. Jos taas joku tykkää puhua paljon, kuuntele häntä, nyökyttele, kommentoi vähän väliin.

Kaikki ihmiset tykkäävät siitä, että he onnistuvat olemaan hauskoja. Älä pinnistä niin kovasti miellyttääksesi muita, että vitsit menevät sinulta ohi. Naura ja hymyile.

Vierailija
26/46 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, vaikeutesi johtuu alitajunnastasi. Se on ohjelmoitu väärin. Olemaan alistuva, sallimaan huono kohtelu, sallimaan poljetuksi tuleminen. Mulla on täysin sama ongelma, vielä pahempi vaan eli tuntemattomat tulee räyhäämään ilman syytä, tuntemattomat tulee nälvimään.

Alitajunta sallii tämän koska uskoo olevansa arvoton. On pitkä, vuosien tie, saada alitajunta muuttamaan uskomukset. Tietoinen mieli ei tässä määrää - tuo ei parane vaikka käskisit itseäsi muuttamaan ajatuksia.

Itsehypnoosi auttaa, subliminal äänitteet auttaa (kuukausien kuluessa, ei päivässä) ja harjoitukset auttaa. Esim Louise Hay kirja muuta ajatuksesi, muuta elämäsi.

Pitkä tie edessä. Mutta tosiaan, se mitä koet on totta, minä sen ymmärrän. Nuo toiset joilla on hyvä itsetunto ja ystävällinen kannustava alitajunta, eivät ymmärrä. Heille ei voisi koskaan sattua tällaista.

Se että tiedostat asian on jo osa ratkaisua.

Vierailija
27/46 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketään ei pidä epätoivoisista ihmisistä, eli lopeta epätoivoinen ihmisten kalastelu lahjoilla ja kehuilla ja hanki jotain oikeaa sanottavaa.

Haluaisin jotenkin nöyristellä sitä ihastustani niin paljon, että hän säälistä sittenkin suostuisi tapaamaan minut. Ja näin olen oikeasti miettinyt.

T. Ap

Ei, ei ja vielä kerran ei.

Vierailija
28/46 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymy ja itsetunto tekee yllättävän paljon. Jos on ihmisille kohtelias ja ystävällinen, ei ole mitään syytä olettaa, että tylykään käytös olisi henkilökohtaista. 

Seurustelukumppania kartoittaessa koita pitää maltti matkassa äläkä ole yli-innokas, se tasavertainen tutustuminen toimii paljon paremmin. Mua ainakin alkaa vaan ahdistaa, jos uusi tuttavuus ostelee kalliita lahjoja varhaisessa vaiheessa ja takertuu ennen kuin edes kunnolla tunnetaan. 

Vierailija
29/46 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saat sen mistä luovut. Jos yrität olla mahdollisimman ärsyttämätön, olet sellainen, että sinusta ei saa mitään otetta ja herätät lähinnä ihmetystä, jopa ärsytystä ja halveksuntaa. Jos sen sijaan vedät jotain linjaa (jota kukaan muu ei sinulle voi kertoa, vaan sinun pitää itse se itsellesi keksiä), tulet näkyväksi ja osa ihmisistä pitää sinusta paljonkin. Mutta kaikkia et voi koskaan miellyttää! Se on aikuiseksi kasvamista, että uskaltaa sanoa mielipiteensä, vaikka kaikki eivät ole samaa mieltä. Ja sekin kuuluu aikuisuuteen, että sietää sen, että joku voi joskus harmistua sinuun. Oletko kasvanut aikuiseksi tässä suhteessa?

Mitenkö tämä näkyväksi tuleminen onnistuu? Moni tarvitsee terapiaa, jos on ihan tuolaisessa pisteessä kuin ap on.

Kyllä tuo tosiaan terapian tarpeessa on. Se päänupoi ensin kuntoon ja sitten elämään ihmisten sijaan muita mielenkiinnon kohteita. Harrastuksia ym kiinnostavilla ihmisillä on kiinnostavia juttuja.

Vierailija
30/46 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itmeisrsti et ole mukava, hauska, kiinnostava ihminen. Uudet vaatteet ei auta jos sisältö on ankea.

Auttaisko jokin terapia?

Vierailija
31/46 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Ja sitten kuitenkin kyseenalaistat, kun joku kehoittaa sinua pääsemään luulotaudista yli. Niimpä niin. Taidat olla sokea omille toimillesi.

Mutta ei minulla luulotautia ole. Silloin, kun olen seurustellut, vieraiden ihmisten suhtautuminen on ollut melko samantekevää, sillä on kuitenkin ollut välittävä kumppani. Sinkkuna olen altiimpi vieraiden ihmisten suhtautumisen vaikutukselle ja tuolloin jopa kaupanmyyjän suhtautuminen saattaa muuttaa mielialani päivän osalta täysin.

T. Ap

Vierailija
32/46 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyile, pukeudu siististi ja meikkaa kevyesti. Yritä olla positiivinen. Ulkonäkö on listan viimeinen asia ellet ole siirtymä, mutta tosi monet ihmiset ovat huomaamattaan todella rasittavia henkisesti koska ovat aina niin negatiivisia. Yritä nauttia elämästä ja keskity siihen hyvääb eikä huonoon.

Vierailija
33/46 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat vieraiden ihmisten pitävän sinusta? Mitä väliä vierailla ihmisillä?

Vierailija
34/46 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itmeisrsti et ole mukava, hauska, kiinnostava ihminen. Uudet vaatteet ei auta jos sisältö on ankea.

Auttaisko jokin terapia?

Olen periaatteessa ollut ihan hauska ja mukava läheisten tuttujen seurassa, mutta alan olla melko katkeroitunut, sillä olen kokenut niin paljon kaikenlaista negatiivista viime vuosina ja ihmiset ovat suhtautuneet todella ikävästi.

Nykyään hieman pelkään jo ihmisiä ja lähtökohtaisesti on sellainen olo, että yritän olla varuillani, sillä useimmat ovat pahantahtoisia ja jotenkin halveksivat ja katsovat vihaisesti tai inhoten. Ennen olin ystävällinen, hymyilevä, avoin, tosin ei siitäkään käytännössä kukaan pitänyt ja tunsin, että olen muka itse todella puhelias, vaikka oikeastihan olen keskimääräistä ihmistä ujompi ja introvertti.

T. Ap

Vierailija
35/46 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, saatat olla myös vähän pelottava. Jos lähestyt "liian innokkaasti" ja vakavasti sinusta saattaa tulla sellainen vaikutelma, että olet pelottava ja vaarallinen. Sellainen omistushaluinen, mustasukkainen jne tyyppi, joka tekee kamaluuksia jos suhde meneekin pieleen ja toinen haluaa erota. Naiset erityisesti luottavat vaistoonsa ja jos se sanoo, että tässä ihmisessä on jotain feikkiä ja outoa niin he laittavat välit poikki. Ja jos yrität teeskennellä jotain muuta mitä olet, ja jos itsetuntosi on niin vähäinen että kaupan kassa saa mielesi mustaksi päiväkausiksi niin sinä olet vähän "outo". Mutta ei huolta, se voidaan korjata. Voit tehdä itsetutkiskelua ja pohtia miten oppia rakastamaan itseään sekä ehdottomasti hae keskusteluapua, sillä etenet nopeammin jonkun terapeutin avulla.

Kysyisin vielä, että osaatko nauraa itsellesi? Nauratko asioille? Onko sinulla huumorintajua?

Ihmisen ei tarvitse olla hirvittävän mielenkiintoinen ja vauhdikas tyyppi joka hyppii benjihyppyjä kerrostalojen katoilta kahden lemmikkiapinan kanssa. Saat olla tylsä ja harrastaa ristikoita, ja olla samalla mukava tyyppi. Mukava tyyppi on kiva muille ja kertoo hauskoja juttuja / nauraa muiden jutuille. Mukava tyyppi kohtelee kaikkia samalla tavalla.

Mistä päästäänkin seuraavaan kohtaan; kohteletko vain ihastuksiasi "fanittamalla"? Se on kamalaa, ja se voi olla syy siihen miksi ihmiset katoavat läheltäsi.

Vierailija
36/46 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"useimmat ovat pahantahtoisia ja jotenkin halveksivat ja katsovat vihaisesti tai inhoten"

Tämä on oikeasti mt-oire, jonka takia kannattaa käydä lääkärissä juttelemassa. Jos tällaista ajattelee kaikista ihan vieraista ihmisistä, jotain on vialla. Se on joskus tosi vaikea itse tajuta ja sitten yrittää korjata asiaa kuten sinäkin nyt yrität. Saatat olla masentunut, stressaantunut jne ja oireilet sen takia. Sinulla voi olla orastava skitsofrenia tms sairaus, joka voidaan korjata lääkkeillä. Siinä ei ole mitään noloa eikä kamalaa! Sinulla on kertomasi mukaan mennyt huonosti viime aikoina ja sellainenkin voi aiheuttaa sitten oireilua, joka ajallaan poistuu. Mutta ongelmat voivat myös kasautua tai alat hakea vääränlaista apua, joten käy ensin lääkärissä.

Vierailija
37/46 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa puolestasi. Ansaitsisit vähän ystävällisempää kohtelua. Kalliit yllättävät lahjat tosin voivat saada ihmiset ahdistuneiksi, koska heille tulee olo, että eivät ole ansainneet lahjaa tai hankala olo voi tulla siitäkin, että heillä ei ole antaa sinulle vastalahjaa. Ihmiset ovat yllättävän huonoja käsittelemään tunteitaan, joten se hämmennys voi näyttäytyä sinulle tylyytenä.

Itse saatan olla vahingossa tylynoloinen, jos olen vaikka ajatuksissani, väsynyt tai mielen päällä pyörii vaikka tuhat hoidettavaa asiaa. Jos tuollaisena hetkenä kohtaan vaikka ystävällisen naapurini niin saatan naama peruslukemilla tervehtiä häntä lyhyesti ja jatkaa matkaa. Jos naapuri olisi juttutuulella niin hän saattaa kokea että olen tyly, koska en jää vaihtamaan kuulumisia, mutta se, että en jää rupattelemaan, ei liity naapuriini mitenkään vaan omaan sisäiseen olotilaani.

Vierailija
38/46 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän on pakko olla trolli

Vierailija
39/46 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sä olet liian asiallinen. Sellaisiin virallisen kuiviin ihmisiin on vaikea luoda kontaktia. Enemmän pilkettä silmäkulmaan. :)

Vierailija
40/46 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele olemaan ja näyttäytymään enemmän positiivisena kuin negatiivisena ihmisenä ja naisena . Eli suhtaudut ihmisiin siten, että näet heissäkin mieluummin jotain positiivista kuin negatiivista. Valoisa ihminen tuo hyvää oloa myös muille ja myös hyötyy itsekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan