Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Morsiusneidolla (lapsi) kukkakimppu vai ei?

Vierailija
11.04.2014 |

Oon vähän pihalla näistä käytännöistä noiden morsiuslasten kohdalla. Meidän häissä mieheni kummityttö on morsiusneitona, ja kävelee meidän perässä alttarille. Kuuluuko hänellä olla oma kukkakimppu vai ei, jos ajatuksena on, että hän pitää alttarilla minun kimppuani? Vai onko morsiusneidolla oma kimppu, ja hän seisoo alttarilla ns. "koristeena" vailla varsinaista rooliin kuuluvaa tehtävää ja kaaso pitää morsiamen kimppua? Miten tää homma nyt niin ku menee? :D

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai voiko morsiustyttö pitää sekä omaa kimppuaan että morsiamen kimppua?

-Ap

Vierailija
2/6 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä piti kaaso kimppuani toimituksen ajan (kaasolla oli myös oma pienempi kimppu, jonka heitin sitten jääjuhlassa niille naimattomille naisille..; ), 3-vuotias kummityttömme oli morsiusneitona ja hänellä taisi olla pikkuinen kukkakimppu ja seppele hiuksissaan. :) 12 vuotta aikaa tuosta, hui.. piti vähän kaivelle muistilokeroita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 12:10"]

Meillä piti kaaso kimppuani toimituksen ajan (kaasolla oli myös oma pienempi kimppu, jonka heitin sitten jääjuhlassa niille naimattomille naisille..; ), 3-vuotias kummityttömme oli morsiusneitona ja hänellä taisi olla pikkuinen kukkakimppu ja seppele hiuksissaan. :) 12 vuotta aikaa tuosta, hui.. piti vähän kaivelle muistilokeroita.

[/quote]

Niin ja meillä tuo 3-vee morsiuslapsi meni sitten vanhempiensa viereen istumaan vihkitoimituksen ajaksi, sitten kun malttoi.. ;) Pitihän sitä nätissä mekossa hieman keikistellä muulle hääväelle.

Vierailija
4/6 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän häissämme oma varhaisteini tyttäremme oli morsiusneito. Hän käveli kirkon käytävää pitkin ennen meitä vanhempia/vihkiparia. Tytöllä oli oma pieni kimppu, värimaailma oli sama kuin omassani. Hän otti minun kimppuni ja istui etupenkissä vihkitoimituksen ajan.

Vierailija
5/6 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset kaikille! :)

ap

Vierailija
6/6 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 14:29"]

Meidän häissämme oma varhaisteini tyttäremme oli morsiusneito. Hän käveli kirkon käytävää pitkin ennen meitä vanhempia/vihkiparia. Tytöllä oli oma pieni kimppu, värimaailma oli sama kuin omassani. Hän otti minun kimppuni ja istui etupenkissä vihkitoimituksen ajan.

[/quote] Varimaailma?? Siis samat (sopivat) varit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan