Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unilääke/nukahtamislääke joka ei aiheuta tokkuraa

Vierailija
11.04.2014 |

seuraavana päivänä? Olen saanut työterveyslääkäriltä Imovanea, mutta apteekissa sanottiin, että juuri tämä lääke aiheuttaa tokkuraisuutta seuraavana päivänä. Mitä itse käytätte?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku vielä lyhytvaikutteisempi, jonka puoliintumisaika on 4 h esim. Stella tai Stilnoct.

Nuo ovat hyviä niissä on molemmissa sama vaikuttava aine. Vaikutusaika on 5-6 tuntia että nukkumisen jälkeen eivät aiheuta tokkuraa. Omasta mielestä parhaita nukahtamislääkkeitä.

Vierailija
22/26 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

atarax joka on siis allergia lääke, mutta nukahduttaa minut kivasti iltaisin tai antaa sellaisen pienen lisän nukahtamiseen ja sitten käytän välillä melatoniinia eli circadiniä

Circadin on depot-lääke eli pitkävaikutteinen. Apteekista saa ilman reseptiä nopeavaikutteista melatoniinia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opamox

Vierailija
24/26 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melatoniini 

Vierailija
25/26 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnonmukainen ashwagandha auttaa nukkumaan.

Vierailija
26/26 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ovat yksilöllisesti kokeiltava. Itse en ole löytänyt yhtään josta ei olisi seuraavana päivänä jotain vaikutuksia. Pidemmän päälle tosi tarkka unirytmi auttanut parhaiten eli aamulla ylös vaikka unta olisi pari tuntia. Kesät talvet, pyhät ja arki. Ei ole kivaa,mutta parempi kuin parinkymmen vuoden taistelu. Tykkäsin valvoa ja nukkua pitkään. Tämä on kuitenkin parempi. 

Tarvittaessa pitkä vaikutteista melatoniinia 1.9 x 2-3(4) kpl. Ja riittävän ajoissa otettuna.