Eiköhän tämä ole tässä.
Tämä paska jota elämäksikin kutsutaan alkaa tulemaan tiensä päähän, ei motivaatiota ei mitään syytä jatkaa. Elämä eron jälkeen on ollut yhtä helvettiä eikä positiivisia asioita juurikaan löydy, kaikkea mahdollista olen tähän ahdistukseen kokeillut, tuloksetta.
Olen viime aikoina esittänyt että olisin muka päässyt yli,lähimmäiset kun olivat niin huolissaan.. totuus on että en ole päässyt.
Järjestelen vielä käytännön asioita ettei muille tule niin paljoa ylimääräistä hommaa.
Itsekästä varmasti, mutta loppujen lopuksi oma on elämäni eikä tässä kunnossa minusta kenellekään iloa ole elävänäkään.
Miksikö avauduin tänne? Kertokaas te!
Kommentit (55)
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 22:57"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 22:45"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 22:39"]
Maailma on mukava paikka vain hyvin harvoille. Vastoinkäymisiä tulee, mutta tämä maailma ei ole tyhjästä tullut, eikä tämä maailmankaikkeus ole sellainen kuin media sitä maalaa.
Raamattu varoittaa näistä asioista, että tähän maailmaan ei pidä tarrautua vaikkakin odottavan ihmisen aika on pitkä. Jos sinulla on voimaa, niin mene johonkin vapaakirkko tai helluntaiseurakuntaan kysymään näistä asioista. Yritä rukoilla, vaikka se tuntuisi mielestäsi turhalta. Näitähän asioita ei kokeilematta ymmärrä, eikä tutkimatta tiedä.
[/quote]
Älä nyt tällaisia ehdottele ihmiselle, jolla muutenkin on mt-ongelmia. Jotain vapaakirkkoja ja hellarijuttuja, daadaa, senjälkeen sekoaa pää lopullisesti :(
[/quote]
Tiedätkö nainen, että monelle ihmisille se viimeinen oljenkorsi on ollut Jeesus Kristus ja Hän todellakin on meille kaikille se ainoa oljenkorsi tässä maailmassa!
[/quote]
Joo, ja on ihmisiä kuten minä, jotka rukoilivat lapsena jumalaa tuskissaan eikä mitään apua tullut..
Halveksittavaa ehdottaa satuolentoa apuun.
Ei ole jumalaa. Ei ole pelastusta. On vain tämä elämä ja ihminen itse.
Ei ole.
Elämässä on aina jotain uutta. Eikö vain harmittaisi, jos joku oikein mukava juttu jäisi kokematta?
[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 01:59"]
Maailma on mukava paikka vain hyvin harvoille. Vastoinkäymisiä tulee, mutta tämä maailma ei ole tyhjästä tullut, eikä tämä maailmankaikkeus ole sellainen kuin media sitä maalaa.
Raamattu varoittaa näistä asioista, että tähän maailmaan ei pidä tarrautua vaikkakin odottavan ihmisen aika on pitkä. Jos sinulla on voimaa, niin mene johonkin vapaakirkko tai helluntaiseurakuntaan kysymään näistä asioista. Yritä rukoilla, vaikka se tuntuisi mielestäsi turhalta. Näitähän asioita ei kokeilematta ymmärrä, eikä tutkimatta tiedä.
[/quote]
Älä nyt tällaisia ehdottele ihmiselle, jolla muutenkin on mt-ongelmia. Jotain vapaakirkkoja ja hellarijuttuja, daadaa, senjälkeen sekoaa pää lopullisesti :(
[/quote]
Tiedätkö nainen, että monelle ihmisille se viimeinen oljenkorsi on ollut Jeesus Kristus ja Hän todellakin on meille kaikille se ainoa oljenkorsi tässä maailmassa!
[/quote]
Joo, ja on ihmisiä kuten minä, jotka rukoilivat lapsena jumalaa tuskissaan eikä mitään apua tullut..
[/quote]
Niin minäkin tein vielä aikuisiälläkin.
Ja ei, en nauti elämästäni yhtään. Tässä typerässä systeemissä ei ole mitään nautittavaa.
Tappaisin itseni jos ei olisi lapsia, joiden takia edes yritän sietää koko paskaa. Jopa aviomieheni tietää, että kunhan nuo lapset ovat tarpeeksi vanhoja, minä lähden. Pitäkää itsekkäänä mutta olen jo kärsinyt tarpeeksi. Pienen hetken kun jaksaa vielä niin minä olen vapaa.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 02:06"]
[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 01:59"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Niin minäkin tein vielä aikuisiälläkin.
Ja ei, en nauti elämästäni yhtään. Tässä typerässä systeemissä ei ole mitään nautittavaa.
Tappaisin itseni jos ei olisi lapsia, joiden takia edes yritän sietää koko paskaa. Jopa aviomieheni tietää, että kunhan nuo lapset ovat tarpeeksi vanhoja, minä lähden. Pitäkää itsekkäänä mutta olen jo kärsinyt tarpeeksi. Pienen hetken kun jaksaa vielä niin minä olen vapaa.
[/quote]
Sinulla on täysi oikeus tehdä mitä haluat.
Sinulla on iilmeisesti sentään lähimmäisiä jotka välittävät. Läheskään kaikkien vanhemmat eivät välitä, jos oma elämä on viturallaan tai jotain lapsuuden traumoja, sota-ajan traumoja.
Ja lapsille olet korvaamaton.
Älä tee sitä! Jos teet sen olet itsekäs! Kaikki läheiset itkevät onko se sen arvoista? Mieti vielä huomiseen jooko? Ole kiltti.
Jumalapa rakastaa sua juuri sellaisena kuin olet. Uskalla kutsua häntä avuksi, niin voit saada avun niin kuin minäkin sain muutama vuosi sitten. *halaus*
Lähtiköhän ap jo toivottavasti ei, älä vielä luovuta elämässä on helppoja ja vaikeita aikoja niitä tulee kaikille. Miksi muutenkaan itsemurhan tekisit elämän voi muuttaa päivässä, ota loparit nosta tilit tyhjiksi lähde intiaan, kiinaan, jenkkeihin tai vaikka tallinnaan. Se että sinulke ei löytynyt onnea täältä ei tarkoita ettei se jossain olisi.
Samaa mietin minäkin tänään. Jos emme voi saada lasta, niin miksi jatkaisin täällä? Minun elämälläni ei ole enää tarkoitusta. Kun kuolen, geeniperimäni häviää, kukaan ei minua muista, omaisuuteni (jonka eteen olen niska limassa tehnyt töitä) joutaa kaatopaikalle. En saa opettaa elämänkatsomustani kenellekään. Tekisin itselleni ja luonnolle palveluksen jos löisin hanskat tiskiin. Mutta en uskalla.
No, avauduit siksi kun oikeasti et halua tappaa itseäsi vaan haluaisit kannustusta, että pääsisit pahan paikan yli.
Et ole ainoa jolla on ja on ollut tuollaisia ajatuksia. Mutta vaikka se onkin sun elämäsi niin tiedä se, että lähimmillesi aiheuttaisit ihan lähtemättömän surun jos tekisit itsarin. Sellaisen, joka ei lopu ikinä ja josta ei koskaan toivu.
Elämässä on huonoja vaiheita, on vieläkin huonompia, ihan niinkin pahoja ja toivottomia ettei pysty näkemään edes sitä mustaa, eikä voi kuvitella minkäänlaista huomista. Sitikin se huominen tulee, kun vaan jatkaa eteenpäin.
Ei sun tarvitse vaatiakaan itseltäsi muuta, kuin että jatkat eteenpäin. Ja teet, niinkuin on oikein.
Raahaudu yli tästä. Tulet olemaan vielä onnellinen. Välillä vähän kärsitään mutta iloitaankin vielä. Elämä on vaan välillä passaa. Pysy pinnalla, et kadu. Kävelemään ulos heti! Raitista ilmaa! Lopeta alkoholin käyttö!
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 22:08"]Miten aiot päättää päiväsi?
[/quote]
En kerro tarkemmin mutta siisti ja nopea tulee olemaan.
Sääliä? Mitä se auttaisi?
Jumalaa en ole vielä kokeillut mutta häntä nyt tuskin kiinnostaa mua pelastaa.
Olo on oikeastaan aika hyvä nyt kun on hyväksynyt tulevan, tottakai lähimmäisten suru harmittaa, mutta toivottavasti ymmärtävät etten yksinkertaisesti pysty kestämään tätä päivästä toiseen. Vaihtoehtona vuosia, tai ehkä loppuelämä osastohoidossa, sittenko kaikki olisivat onnellisia?
En lähde vielä tänään minnekään, pitää hoitaa vielä muutama juttu ensin...
Ei ole. Teet niin kuin minä sanon ja lopetat tuon "järjestelysi".
Osastohoidossa? Mitä sä sairastat? Oletko se sama, joka jo joskus aikaisemminkin jutteli samanmoisia juttuja ja jolle ehdotin aivojen sähkostimulaatiota?
Miksi et ole mennyt siihen hoitoon?
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 22:29"]
Samaa mietin minäkin tänään. Jos emme voi saada lasta, niin miksi jatkaisin täällä? Minun elämälläni ei ole enää tarkoitusta. Kun kuolen, geeniperimäni häviää, kukaan ei minua muista, omaisuuteni (jonka eteen olen niska limassa tehnyt töitä) joutaa kaatopaikalle. En saa opettaa elämänkatsomustani kenellekään. Tekisin itselleni ja luonnolle palveluksen jos löisin hanskat tiskiin. Mutta en uskalla.
[/quote]Tuollaista se on kun ei osaa ajatella muutenkuin ateistisesti. Elämänkatsomustasi vielä haluaisit opettaa.
Minulle ihmisen keho on vain vaate, joka heitetään pois kun täältä lähdetään toiselle värähtelytaajuudelle. Sitten joutuu kumminkin syntymään tänne uudestaan tasapainoittamaan karmansa. Kannattaa elää elämänsä kunnolla loppuun, niin ei ole niin paljon paskaa kannettavana seuraavalle kierrokselle.
Luin vain aloitusviestin ja tulin vain sanomaan, että älä tee sitä ainakaan vielä. Katso mitä tuleman pitää, mitä voit menettääkään? Odota ja vain katsele! Itselläkin samanlaisia ajatuksia, mutta en tahdo kuolla ellen ole 110% varma siitä, että tämä ei tästä paremmaksi muutu. Just wait.