Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten se voi olla niin järkyttävää naisille ettei kaikilla miehillä ole partaa että pitää alkaa raivoamaan ja järjestämään kohtaus?

Vierailija
30.11.2020 |

Antakaa meidän miesten oikeasti itse päättää kasvatammeko parran vai ajammeko sen pois. Ei teidän naisten tarvitse tehdä siitä julkista numeroa isolla otsikolla. Kiitos.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan sama t. N

Vierailija
2/9 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parta pitää ajaa tai näyttää metsäläiseltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hetkauta mitenkään.

Vierailija
4/9 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle se on vain hiljainen pettymys, en ole draamakuningatar.

Vierailija
5/9 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko antanut jonkun ymmärtää, että sinulla olisi parta, vai mistä raivoaminen?

Vierailija
6/9 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko antanut jonkun ymmärtää, että sinulla olisi parta, vai mistä raivoaminen?

Ei vaan joku eukko sai bussissa kiksit ja raivarin siitä että olin bussin ainoa mies ilman partaa ja hänestä miehillä kuuluu olla parta koska se on miehekästä ja nyt muotia kaikilla.

Ap

Vierailija
7/9 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan ok jos mies kasvattaa partaa. Tällainen mies ei kuitenkaan ole minun puolisoni ja on turha harmistua jos saa partansa takia naiselta pakit.

Vierailija
8/9 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mun kaikki kestää.

Vierailija
9/9 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan joku eukko sai bussissa kiksit ja raivarin siitä että olin bussin ainoa mies ilman partaa ja hänestä miehillä kuuluu olla parta koska se on miehekästä ja nyt muotia kaikilla.

Ap

Eli joku naispuolinen sekopää alkoi raivota sulle sun parrattomuudesta bussissa ja katsoit asiaksesi yleistää, että kaikki naiset ovat raivoavia sekopäitä partojen suhteen? Hitto mitä sinusta voisikaan yleistää koskemaan kaikkia miehiä, jos ajattelutapani olisi yhtä pöljä kuin sulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan