Miten se voi olla niin järkyttävää naisille ettei kaikilla miehillä ole partaa että pitää alkaa raivoamaan ja järjestämään kohtaus?
Antakaa meidän miesten oikeasti itse päättää kasvatammeko parran vai ajammeko sen pois. Ei teidän naisten tarvitse tehdä siitä julkista numeroa isolla otsikolla. Kiitos.
Kommentit (9)
Parta pitää ajaa tai näyttää metsäläiseltä.
Mulle se on vain hiljainen pettymys, en ole draamakuningatar.
Oletko antanut jonkun ymmärtää, että sinulla olisi parta, vai mistä raivoaminen?
Vierailija kirjoitti:
Oletko antanut jonkun ymmärtää, että sinulla olisi parta, vai mistä raivoaminen?
Ei vaan joku eukko sai bussissa kiksit ja raivarin siitä että olin bussin ainoa mies ilman partaa ja hänestä miehillä kuuluu olla parta koska se on miehekästä ja nyt muotia kaikilla.
Ap
On ihan ok jos mies kasvattaa partaa. Tällainen mies ei kuitenkaan ole minun puolisoni ja on turha harmistua jos saa partansa takia naiselta pakit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan joku eukko sai bussissa kiksit ja raivarin siitä että olin bussin ainoa mies ilman partaa ja hänestä miehillä kuuluu olla parta koska se on miehekästä ja nyt muotia kaikilla.
Ap
Eli joku naispuolinen sekopää alkoi raivota sulle sun parrattomuudesta bussissa ja katsoit asiaksesi yleistää, että kaikki naiset ovat raivoavia sekopäitä partojen suhteen? Hitto mitä sinusta voisikaan yleistää koskemaan kaikkia miehiä, jos ajattelutapani olisi yhtä pöljä kuin sulla.
Mulle on ihan sama t. N