Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eronneet! Nyt neuvoja miten kohdata ex ilman tunnekuohuja :(

Vierailija
10.04.2014 |

Olen pyrkinyt välttelemään lapsen isää niin paljon kuin mahdollista. Olen estänyt hänet ja naisystävänsä facessa etten vain päätyisi stalkkaamaan, lapsen vaihdot käy päiväkodin kautta, en kommunikoi kuin sähköpostitse jne. Exän kohtaaminen saa aikaan niin suuren tunnemyrskyn, että tasapainon ja mielenrauhan saavuttaminen kestää muutaman päivän. Menetän uneni, en syö, tupakoin ketjussa ja itken. Ja kun exässä ei ole edes mitään mitä tavoitella. Alkoa kittaava rähjäisen näköinen bensalenkkari, jota ei katsele kuin toinen samanlainen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan samaa mietin minäkin, tosin fb kavereita ollaan ja nähdäänkin, lähinnä lasten takia usein. Kuitenkin pitäisi pitää etäisyyttä oman mielenterveyden vuoksi. Luultavasti aika on ainoa lääke tähän vaivaan.

Vierailija
2/4 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuitenkin aikoinaan rakastuit juuri tuommoiseen alkoa kittaavaan rähjäisen näköiseen bensalenkkariin?! Yritä sit vakika ajatella, että hyvä et pääsit tuollaisesta eroon ja yritä jatka elämääsi katkeroitumatta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hävettää sekin kun rakastuin siihen mieheen. Kun ei ole alunperinkään ollut tyyliseni. Itse olen korkeasti koulutettu ja liikun ihan eri porukoissa. Mikä muhun meni :( Häpeä on valtava. Koen sitä paitsi alemmuuskompleksia, että mies ei halunnut minua, ei viitsinyt olla se kunnon mies perheemme takia, vaan lähti toisen kaljankittaajan matkaan. Niin ristiriitaiset tunteet. Ap

Vierailija
4/4 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse jo vuosia sitten vieraannuttanut exäni jonkinlaiseksi etäiseksi hahmoksi, jonka kanssa vaihdetaan vain puolihuolimattomasti pakolliset lauseet eikä yhtään mitään muuta. Tapaamista ei jää enää mitään muistoja kummittelemaan.

Tää oli oikeastaan meille ainoa tapa päästä eteenpäin. Ehkä joku päivä voidaan jo neutraalisti puhua vaikka säästä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi