Mikä siinä on, ettei maskia vieläkään kaikki käytä?
On se nyt kumma, ettei oma tai muiden turvallisuus ole tärkeää.
Kommentit (80)
pelkäätkö näyttäväsi hölmältä jollei kaikilla tapaamillasi ihmisillä ole kuonokoppaa
Vierailija kirjoitti:
Koska niillä on enemmän tietoa ku sulla.
Ja osa on varmaan vaan välinpitämättömiä. On isompiakin ongelmia.
Isompiakin ongelmia? Kuten?
Miehelläni on keuhkooahtaumatauti, mutta hyvin voi pitää maskia.
kaikkimukan.naamiaisiin kirjoitti:
pelkäätkö näyttäväsi hölmältä jollei kaikilla tapaamillasi ihmisillä ole kuonokoppaa
Hei mielisairauksiin on saatavilla apua.
Vierailija kirjoitti:
Miehelläni on keuhkooahtaumatauti, mutta hyvin voi pitää maskia.
Ja mulla vaikeahoitoinen astma. Maskien kanssa ei ole mitään ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat itsekkäitä paskoj. Jos heille annettaisiin nappi jota painamalla saavat miljoonan, mutta yksi tuntematon henkilö menehtyisi: he tietysti painaisivat sitä.
Semmosia ne maskista kieltäytyjät ovat.... Vankilaan sais viedä tai ms (qanon hullut).Ihan vaan tiedoksi, en painaisi.
T. Maskiton
Valehtelija olet.
Puhu vaan omasta puolestasi. Jo viestistäsi paistaa läpi se, miten inhottava ja vihamielinen ihminen olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska osa ei sairauksien takia pysty pitämään maskeja
Mielisairaus ei oikeasti estä maskin käyttämistä.
Keuhkoahtauma on mielisairaus? Enpä tiennytkään!
En halua hengittää omaa uloshengitystäni ja haluan hengittää puhdasta ilmaa.
Sillä tavoin keuhkot pysyy terveinä.
Mulle tulee päänsärkyä ja väsymystä maskista.
Ihmettelen pariskuntia, jossa naisella maski ja miehellä ei, ja ovat yhdessä kaupassa. Ja lähinnä keski-ikäiset miehet on suurin maskiton ryhmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos meillä olisi oikeasti tappava virus liikkeellä, niin maskeja ei tarvitsisi pakottaa tai suositella.
Nyt on vain naurettava feikkipandemia ja höpövirus, jonka vuoksi en rättiä suun eteen laita.
Oletko vielä silloinkin samaa mieltä, kun makaat teholla ja odotat, milloin tauti tappaa?
Ei maski estä tuota. Siinä taas huomataan, kuinka maskihullut luottavat liikaa niihin rätteihinsä.
Mitä aloittaja on mieltä saamistaan kommenteista?
Vierailija kirjoitti:
kaikkimukan.naamiaisiin kirjoitti:
Hei mielisairauksiin on saatavilla apua.
Maski nyt kertakaikkiaan on väärä lääke mielisairauteeni. Se ei ole syntynyt sen takia että olen ollut pitämättä maskia jo 37 vuotta. Ei ole siis apua maskista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tutkittu, miten paljon itse maskista irtoaa pienhiukkasia, jotka kulkeutuu hengityksen mukana keuhkoihin?
Voi reppanaa.. Säälin vanhempiasi...
;(
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Ajattele kuinka paljon enemmän tulee päänsärkyä ja väsymystä kotimaata. Ja happimaski on paljon hankalampi, ja ahdistavampi.
Vierailija kirjoitti:
Jos meillä olisi oikeasti tappava virus liikkeellä, niin maskeja ei tarvitsisi pakottaa tai suositella.
Nyt on vain naurettava feikkipandemia ja höpövirus, jonka vuoksi en rättiä suun eteen laita.
Jos meillä olisi tappava virus niin sen toimintaa ei estäisi paperinpala tai kankaankappale joista viisaimmat oikein sanoo että virus on heikompi kun siihen törmää. Voin kuvitella jo millainen tämä maailma on parin sadan vuoden päästä näiden aivopestyjen jäljiltä. Elävät varmaan kypärät päässä kaiken aikaa kun joku keksi väittää happea myrkylliseksi. Tietysti se happikin maksaa ja tekevät hulluna töitä jotta saisivat ostaa happea. Nauravat kaikille jotka liikkuu ilman kypärää koska ne kuolee nuorempina. Niille on väitetty niin. Ne uskoo kaiken. Mainokset pyörii kypärien sisällä vuorokauden ympäri ja lisää keksitään keinotekoisia uhkia jotta pysyvät ruodussa. Ihana tulevaisuus.
Jos olen ollut vaan kotona ja yksin lenkkeilly tyhjällä maantiellä eimulla taatusti ole koronaa ja olen muutenkin terve. Ruokakaupassa käyn kerran viikossahiljaiseen aikaan, jos on muita, pidän turvaväliä, en ole kauaa ja käyrän käsidesiä mennen tullen. Miksi minun pitäisi käyttää.maskia?- olen nähnyt ihmisten kävelevän ulkona maski päässä, vaikka ovat yksin. Miksi ne pitää sitä ulkona??Parempi ois saada raitista ilmaa..??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattele kuinka paljon enemmän tulee päänsärkyä ja väsymystä kotimaata. Ja happimaski on paljon hankalampi, ja ahdistavampi.[/quot
Siis korona viruksesta, f**king autocorrect
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattele kuinka paljon enemmän tulee päänsärkyä ja väsymystä kotimaata. Ja happimaski on paljon hankalampi, ja ahdistavampi.[/quot
Siis korona viruksesta, f**king autocorrectMiten vaikea se on tajuta, että kaikki ei voi pitää maskia, vaikka haluaisivatkin? Itse pitäisin, mutta taju meinaa lähteä jo viiden minuutin jälkeen, ja en kerkeä käymään ruokakaupassa viidessä minuutissa.
Mielisairaus ei oikeasti estä maskin käyttämistä.