Evoluutiovale pois kouluista
Evoluutioteorian mukaisessa opetuksessa yritetään kaataa kaikki kristinuskon peruspilarit. Jos evoluutio olisi totta, ei ole ollut olemassa synnitöntä alkutilaa eikä myöskään syyntiinlankeemusta. Sitä kautta koko Jeesuksen sovitustyö ristilläkin tehdään merkityksettömäksi. Juuri tämän evoluution opettaminen kouluissa aiheuttaa. Eli koko kristinuskon oppien hylkäämisen. Nuoret alkavat suhtautumaan kristilliseen uskoon pelkkänä satuna kun materialistinen maailmankuva täyttää heidän ajatusmaailmansa. Haluammeko oikeasti kasvattaa lapsemme materialistiseen maailmankuvaan? Eli pois kristillisestä maailmankuvasta ja samassa kristillisistä arvoista (lähimmäisen rakkaus jne.) ja korvata ne kehitysopin mukaisilla arvoilla (heikkojen tuhoaminen jne). Juuri tuon evoluution opettaminen kouluissa saa aikaan.
Saatana on Raamatun mukaan valheen isä ja juuri Saatana on tämänkin takana että lapset saadaan pois uskosta Jumalaan. Ja mitä Raamattu sanoo lasten viettelemisestä pois uskosta Jeesukseen tai synnin tekemisestä yleensä?
Matt.18:6-8 "Mutta joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat minuun, sen olisi parempi, että myllynkivi ripustettaisiin hänen kaulaansa ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen. Voi maailmaa viettelysten tähden! Viettelysten täytyy kyllä tulla; mutta voi sitä ihmistä, jonka kautta viettelys tulee! Mutta jos sinun kätesi tai jalkasi viettelee sinua, hakkaa se poikki ja heitä luotasi; parempi on sinulle, että käsipuolena tai jalkapuolena pääset elämään sisälle, kuin että sinut, molemmat kädet tai molemmat jalat tallella, heitetään iankaikkiseen tuleen."
Evoluution todistusvoima on olematon koska se perustuu fossiiliaineistoon jonka muodostumista kukaan ei ole ollut näkemässä. Kukaan ihminen ei oikeasti voi sanoa nähneensä fossiilien muodostumista. Saatana oli Jumalan kaunein enkeli joka alkoi kadehtimaan Jumalaa, ja on kaiken valheen takana. Kolmannes enkeleistä liittyi mukaan Saatanan kapinaan. Nuo enkelit ovat demoneita. Koska Saatana ja demonit ovat vaikuttaneet maapallolla jo tuhansia vuosia, eli maapallon luomisesta lähtien, heillä on ollut kyky yliluonnollisina olentoina tehdä näitä "fossiileja" maaperään. Se onkin juuri Saatanan valhe saada ihmiset uskomaan evoluutioon ja pois uskosta Jumalaan.
Kommentit (134)
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 17:53"]
Tieteessä on onneksi se hyvä puoli että se on totta vaikka siihen ei uskoisi ;)
[/quote]
Komppi tälle!Evoluutioteoria ei ole uskon asia. Ja vieläkin ihmettelen,miksi nämä fanaattiset uskovaiset jaksavat vaahdota. Jos he kerran ovat itse menossa Taivaaseen ja Helvettiin menijät eivät usko koko Helvettiin,mikä on ongelma?
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 12:44"]
Täällää on taas joku kiihkouskovainen liikkeella. Olen ite uskossa mutta ...sellainen kiihko on just Saatanasta..kun haukutaan muita uskontoja ja pidetään vain Kristiuskonto oikeoppisena. Islamissa,hindulaisuudessa on myös Paholaisen käsitys joten ap,älä Sinä lähetä ihmisia helvettiin,se kun ei oo sun tehtävä.
[/quote]
Raamatussa sanotaan että pakanat palvovat riivaajia eivätkä Jumalaa. Eli siis kristinusko on ainoa oikea uskonto. Epäjumalat ovat demoneita, langenneita enkeleitä.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 05:46"]
Ateistit ovat niitä jotka ovat helvettiin menossa, eivät uskovat.
[/quote]
Helvettiä ei ole olemassa. Sorry vaan.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 15:11"]
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 05:46"]
Ateistit ovat niitä jotka ovat helvettiin menossa, eivät uskovat.
[/quote]
Helvettiä ei ole olemassa. Sorry vaan.
[/quote]
Vuonna 1917 Neitsyt Maria ilmestyi kolmelle lapselle ja ilmiötä oli todistamassa kymmeniä tuhansia ihmisiä. Lapsille annettiin erilaisia näkyjä. Yksi näky oli ihmiset palamassa helvetissä. Myös monet ihmisten helvetti kokemukset kertovat sen että helvetti on todellinen.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 03:09"]Evoluutio kumoutuu jo ihan sillä että kokeilee heittää kalan kuivalle maalle. Se tukehtuu. Niinpä elämän tuleminen merestä maalle on mahdotonta. Jumala on luonut kaiken.
[/quote] Onhan niitä keuhkokalojaki olemassa. Sekä meressä eläviä keuhkollisia nisäkkäitä kuten valaat. Aika kaukaa haettu toi sun juttus :D
Stephen Hawking: Jumalaa ei tarvittu alkuräjähdykseen
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 16:11"]
Stephen Hawking: Jumalaa ei tarvittu alkuräjähdykseen
[/quote]
Maailman tunnetuimpiin fyysikoihin kuuluva Stephen Hawkinghylkää myös monien kosmologien hellimän ajatuksen, että Jumala tai jumaluus olisi luonut universumin.
Vielä 1988 ilmestyneessä kirjassaan Ajan lyhyt historia myös Hawking piti jumalallista alkua mahdollisena. Tuoreessa kirjassaan hän hylkää ajatuksen, The Times –lehti kertoo.
Hawkingin mukaan uusimmat fysiikan teoriat ovat tehneet Luojan roolin universumin synnyssä tarpeettomaksi. Alkuräjähdykseen ei hänen mukaansa tarvittu jumalallista sysäystä.
"Koska on olemassa painovoiman laki, universumi voi luoda itsensä tyhjästä", Hawking kirjoittaa.
Fyysikon mukaan on todennäköistä, että meidän universumimme lisäksi olisi muitakin "maailmankaikkeuksia". Tätä kutsutaan tieteessä multiversumi-teoriaksi.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 15:35"]
Myös monet ihmisten helvetti kokemukset kertovat sen että helvetti on todellinen.
[/quote]
Joo, kun maailmassa on sinunlaisiasi ihmisiä, niin todellakin, helvetti on olemassa - ihan täällä maan päällä.
Helvettikokemukset on muuten yhdyssana, jos et tiennyt. Nyt tiedät.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 14:55"]Se on järjetöntä että ihmiset kiistävät Jumalan vaikka ihmeitä tapahtuu jatkuvasti kristillisissä piireissä. Tässäkin on video yhdysvaltalaisen evankelistan suorittamasta eksorkismista, eli demonin ulosajamisesta.
[/quote] Jos tuonki äijän sisällä olis niinki suuri voima kun saatanan demoni ni tuskimpa riittäs kolme äijää sitä pitelemään. Ja pelkästään ihmisetkö ne ajaa sen ulos jeesuksen avulla? Missä se jeesus oli? Näytä semmonen video missä jumala tai jeesus on menny ihmisen sisään. Pelkkää huuhaata neki. Uskotko tosiaan tuohon etkä epäile yhtään että joku vois näytellä tuossa? Ja ku se demoni lähti tuon sisästä ni oli ihan ok. Jos minuun menis joku ni joutusin mielisairaalaan sen jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 02:34"]
[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 02:18"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 22:46"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 18:44"]
Miksiköhän muuten ap:ta harmittaa että me ventovieraat palstailijat olemme vaarassa joutua hänen Jumalansa Helvettiin?Minulla on uskovainen ystävä,joka suree sitä hänen kaikki ystävänsä joutuvat kuoltuaan Helvettiin(koska eivät usko hänen tavallaan),mutta ei tee asiasta numeroa.Itse olen agnostikko,ja meillä on välillä mielenkiintoisia keskusteluja uskonnoista. Sellainen uskovaisuus on ihan OK,tällainen fanaattinen palstalla paasaus vaikuttaa aika häiriintyneeltä. Ap,anna meidän mennä rauhassa Helvettiin ja lasten oppia koulussa asioita,joita siellä nykyään opetetaan.Voithan kotona opettaa omille lapsillesi,että opettajat ovat pahoja kerettiläisiä ja OIKEASTI maailma syntyi niin kuin Raamatussas kerrotaan :)
[/quote]
Uskovaiset yrittävät tarjota pelastus rengasta hukkuville ateisteille. Tuo pelastusrengas on Jeesus. Ilman Jeesusta ihminen hukkuu kadotukseen ikuisiksi ajoiksi.
Joh.3:16 "Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä."
[/quote]
Mutta jos ateistit eivät ole halukkaita pelastumaan,voisitteko ystävällisesti antaa heidän hukkua rauhassa? Siis oikein kaunis ajatus tuo harhaoppisten pelastaminen,valittevasti keinonne eivät ole kovin tehokkaita.
[/quote]
Haluatko todella joutua helvettiin? Et tajua miten kamala paikka se on. Se on ikuisen kärsimyksen ja kauhun paikka.
http://www.tv7.fi/vod/player/?program=2317
[/quote]
Jumala siis rankaisee ikuisella kärsimyksellä ja kauhulla ihmisiä heidän uskonnollisen ajatusmaailmansa takia. Jos ihminen uskoo Jumalan mielestä väärin, hän ansaisee siitä hyvästä ikuista kärsimystä ja kauhua.
Miten kukaan normaalit moraaliarvot omaava ihminen voi palvoa noin sadistista ja julmaa Jumalaa?
Ota mieluummin ne lapsesi pois koulusta, ja opeta se, mitä haluat. Onnea vaan sitten lapsille maailmassa selvitymiseen hihhuli-äiskän opeilla :D
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 03:23"]Ateistit ajattelevat että on kivaa elää kun saa tehdä mitä vaan kun ei noudata Jumalan tahtoa. Tuolla valinnalla on kuitenkin ikuiset seuraukset. Seuraus on ikuisuus helvetissä ikuisessa kärsimyksessä.
[/quote] No eikö se menekkään niin että saa tehä mitä huvittaa kunhan viimeistään kuolinvuoteellaan uskoo Jumalaan niin pääsee taivaaseen? Synnit annetaan anteeksi. Mutta se joka ei usko, vaikka pieni lapsi joka ei ole koskaan Jumalasta kuullutkaan niin joutuu ikuiseen kadotukseen.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 15:10"]
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 12:44"]
Täällää on taas joku kiihkouskovainen liikkeella. Olen ite uskossa mutta ...sellainen kiihko on just Saatanasta..kun haukutaan muita uskontoja ja pidetään vain Kristiuskonto oikeoppisena. Islamissa,hindulaisuudessa on myös Paholaisen käsitys joten ap,älä Sinä lähetä ihmisia helvettiin,se kun ei oo sun tehtävä.
[/quote]
Raamatussa sanotaan että pakanat palvovat riivaajia eivätkä Jumalaa. Eli siis kristinusko on ainoa oikea uskonto. Epäjumalat ovat demoneita, langenneita enkeleitä.
[/quote]
Raamatussa sanotaan muitakin juttuja, mikset ota niitä tosissasi? Kristinusko taitaa olla buffet-pöytä -uskonto, mennään "pick-and-choose" -menetelmällä. "Raamattu sanoo asiat 1, 2, 3, 4 ja 5, mut ku mä en tykkää ku kolmosesta ja vitosesta, ni mä otan ne ja huudan niitä totuutena. Jos joku kysyy noista muista ni vedän esille raamatun kirjoitusajankohdan kulttuurin." Mutta siltikin se sun Raamattus on vaan kirja, sanoja, kirjaimia, välimerkkejä painokoneella painettuna ohkaselle paperitehtaasta tulleelle paperille. Minä luotan sydämeeni ja järkeeni, kurjaa, että sää tarttet mielikuvitusystäviä :)
Miksiköhän muuten ap:ta harmittaa että me ventovieraat palstailijat olemme vaarassa joutua hänen Jumalansa Helvettiin?Minulla on uskovainen ystävä,joka suree sitä hänen kaikki ystävänsä joutuvat kuoltuaan Helvettiin(koska eivät usko hänen tavallaan),mutta ei tee asiasta numeroa.Itse olen agnostikko,ja meillä on välillä mielenkiintoisia keskusteluja uskonnoista. Sellainen uskovaisuus on ihan OK,tällainen fanaattinen palstalla paasaus vaikuttaa aika häiriintyneeltä. Ap,anna meidän mennä rauhassa Helvettiin ja lasten oppia koulussa asioita,joita siellä nykyään opetetaan.Voithan kotona opettaa omille lapsillesi,että opettajat ovat pahoja kerettiläisiä ja OIKEASTI maailma syntyi niin kuin Raamatussas kerrotaan :)
[/quote]
Uskonnoista pitäisi tehdä tautiluokitus.
[/quote]
Uskovaiset yrittävät tarjota pelastus rengasta hukkuville ateisteille. Tuo pelastusrengas on Jeesus. Ilman Jeesusta ihminen hukkuu kadotukseen ikuisiksi ajoiksi.
Joh.3:16 "Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä."
[/quote]
Mutta jos ateistit eivät ole halukkaita pelastumaan,voisitteko ystävällisesti antaa heidän hukkua rauhassa? Siis oikein kaunis ajatus tuo harhaoppisten pelastaminen,valittevasti keinonne eivät ole kovin tehokkaita.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 02:18"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Haluatko todella joutua helvettiin? Et tajua miten kamala paikka se on. Se on ikuisen kärsimyksen ja kauhun paikka.
Evoluutio kumoutuu jo ihan sillä että kokeilee heittää kalan kuivalle maalle. Se tukehtuu. Niinpä elämän tuleminen merestä maalle on mahdotonta. Jumala on luonut kaiken.
minä uskon evoluutioon, koska se perustuu puhtaaseen järkeen ja fyysisiin todisteisiin. Uskontosi perustuu yhteen vanhaan kirjaan, jonka todenmukaisuudesta ei ole mitään todisteita.