Näen, että tuo ihminen kuolee lähiaikoina" - Heikki Lampela kertoo kyvystään
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 12:53"]
Tää kaveri on kyllä alkanut tuhoamaan uskottavuuttaan oikein urakalla. Kuka sitä kohta enää palkkaa?
[/quote]
Mannet - ja valtio maksaa sitten viulut, kun todetaan syyllisiksi.
Eikö tää ole ollut joku ykköspuolustus-asianajaja suomessa? Mitä sille on tapahtunut? Sehän on ihan mennyt sijoiltaan koko mies!
Jätkällähän on puolustettavanaan sen sortin ihmisperseitä, että ei tarvii olla kovin kummoinen "näkijä", jos arvaa näiden janttereiden tai heidän lähipiirinsä kuoleman ;)
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 12:57"]
Eikö tää ole ollut joku ykköspuolustus-asianajaja suomessa? Mitä sille on tapahtunut? Sehän on ihan mennyt sijoiltaan koko mies!
[/quote]
Tulee jotenkin Tapio Suominen-vibat.
Mä jotenkin tykkään termistä: "Ihmisperse"
Kiitos sille joka tämän toit meidän tietoisuuteen!
Kuka tahansa voi sairastua psyykkisesti.Oli sitten lääkäri, räätäli, juristi tai pelkkä turisti.Jopa sinä tai minä! Asema ei todellakaan suojaa sairaudelta, jos se on puhjetakseen... onhan se nähty ja kuultu aiemminkin.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 19:45"]
Kuka tahansa voi sairastua psyykkisesti.Oli sitten lääkäri, räätäli, juristi tai pelkkä turisti.Jopa sinä tai minä! Asema ei todellakaan suojaa sairaudelta, jos se on puhjetakseen... onhan se nähty ja kuultu aiemminkin.
[/quote]
Totta. Ja nämä jutut kuulostavat kyllä nyt oikeasti siltä, että jotain mahdollisesti hoitoa vaativaa saattaisi olla. En kyllä sinällään ihmettele tuollaisessa asemassa olevien sairastumista, sillä monissa mielen sairauksissa laukaisevana tekijänä on suuri stressi. Varmasti asianajajalla sitä stressiä on aika suuressa mittakaavassa.
Tää kaveri on kyllä alkanut tuhoamaan uskottavuuttaan oikein urakalla. Kuka sitä kohta enää palkkaa?