Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies toi minulle yli 1000 € arvoisen yllätyslahjan.

Vierailija
10.04.2014 |

Eikä ollut mikään merkkipäivä.

Olen sanonut, että minua ei tarvitse muistaa jonain tiettynä päivänä. En esim loukkaantuisi, jos hän unohtaisi hääpäivämme tai syntymäpäiväni. Itseasiassa unohdinhan itsekin ikäni, kun tuttavani sitä kysyi! Olen unohtanut monta mieheltä saamaani lahjaakin. Onneksi siis mieheni muistuttaa, kun niille tulee käyttöä.

Useiden vuosien ajan, kun olin melko köyhä opiskelija, unohtelin seteleitä takkini, farkkujeni ja laukkujeni taskuihin. Kivoja ylläreitä, kun aloin pesemään vaatteita ja siksi tyhjensin taskuja! Samalla muistutus siitä, että en ollut ihan peeaa! Hetkellisesti kyllä hyvin köyhänä opiskelijana laskin kolikoitani, jotta voisin ostaa mahdollisimman paljon ruokaa ennen seuraavan opintotuen saamista. Mieheni sanookin, että harva nainen ottaa yhtä rauhallisesti kuin minä, kun saa 1000 € yllätyslahjan.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun miehellä on sit varmaan paljon kokemusta yllätyslahjoista naisille?

Vierailija
2/25 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Good for you. En tiedä miten kirjoitus opiskeluaikojen köyhyydestä liittyy tapaukseen, mutta kivahan se on että sulla oli kuitenkin rahaa vaikket siitä niin huolta pitänytkään.

Siksi on toisaalta jotenkin outoa, että saamasi lahjan arvo tuntuu olevan sinulle tärkeä asia. Ajatteletko aina kun saat lahjoja, että minkä arvoisia ne ovat rahassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoista. Olen kateellinen, kun miesti noin isolla lahjalla. Olen myös köyhä opiskelija. Jos haluat luopua lahjasta, niin voin ottaa sen vastaan ilomielin :)

Vierailija
4/25 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoista. Olen kateellinen, kun miehesi osti noin ison lahjan. Olen myös köyhä opiskelija. Jos haluat luopua lahjasta, niin voin ottaa sen vastaan ilomielin :)

Vierailija
5/25 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä se lahja oli? Arvollahan pelkästään ei ole merkitystä.

Vierailija
6/25 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliks siinä hintalappu vielä kiinni? aika tökerö äijä. onko 1000 € ap:n mielestä hirveen iso raha? vai onko lahja sitä mieluisampi, mitä kalliimpi se on?

ja mikähän tää näin hirveen kallis yllätyslahja on, mikä on maksanut tasan tonnin?

Vierailija
7/25 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mikä se yllätys oli? Oliko hommattu porvoosta?

Vierailija
8/25 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt kovin monelle naiselle kovin arvokkaita ainakaan, mutta kai ne ennen suhdettamme olleet naiset sitten innostuivat enemmän, kun saivat kukkia, korun tms. Tiedän, että ainakin äidilleen, tyttärelleen ja minulle ostamat lahjat ovat muuttuneet arvokkaammiksi viime vuosina. Todennäköisesti en saisi näitä lahjoja näin paljon jos olisin ahne.

ap

Vierailija
9/25 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 14:36"]

Sun miehellä on sit varmaan paljon kokemusta yllätyslahjoista naisille?

[/quote]

Niinpä. Miten naiset yleensä ottavat sen kun miehesi vie heille yli 1000 € arvoisen lahjan? Onko 500 € arvoisen lahjan herättämä reaktio tasan puolet heikompi?

Vierailija
10/25 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäiskö mun nyt olla kateellinen? miksi miehesi lahjoo sua, jos et kerran oikeastaan edes halua lahjoja? ootteks te tosi rikkaita?

Vierailija
11/25 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tietää, että lahjojen arvolla ei ole minulle suurtakaan merkitystä, paitsi silloin, kun olen saanut jotain, mitä en oikeasti edes tahtoisi. Avokauppa kannattaa aina.

Tällä kertaa sain elektroniikkaa. Taidan tykätä lahjastani. Kiitosta seuraa enemmän vasta sitten, kun olen tutustunut kylliksi lahjaani.

ap

Vierailija
12/25 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä olen onnellinen, kun ex-mies toi mulle aamuna eräänä vessaan lampun. Oli yöllä palanut lamppu, just edellisenä päivänä tehnyt kauppareissun, joten ei todellakaan napannut lähteä hakemaan yhtä lamppua jostain isosta kaupasta. Väsyneenä päivittelin sitä sitten faceen ja ex sieltä luki. Tuli hakemaan isompaa lasta harrastukseen ja seisoi ovella lamppu kädessä, kun menin avaamaan. Kyllä meinas itku tulla. Paljon onnellisempi olen arjen muistamisesta kuin koruista.

Vierailija
13/25 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Vierailija
14/25 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin tänä aamuna tosi happy, kun mies oli tankannut autoni ja penkillä oli lempisuklaatani.

Vierailija
15/25 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau...kenelle kaikille se mies jakelee niitä tonnin lahjoja...kun on perillä muiden naisten suhtautumisesta?!

Vierailija
16/25 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme hyvin toimeentulevia, mutta ei sen rikkaampia kuin moni muukaan. En keräile mitään. Olenkin kieltänyt antamasta koruja, kun niitä on tullut viimevuosina jo ihan tarpeeksi ja voisin osasta luopuakin.

Makuni poimii kyllä yleensä sen kalliimman tuoteiden joukosta, mutta määrällisesti tahdon vain vähän. Parhaat asiat voivat olla toisaalta ilmaisiakin. En oikeastaan tajua miksi saan näitä lahjoja. Olen välillä todella kiittämätön. Mies valittaa, kun lahjoittaisin niin mielelläni kaiken mitä en tarvitse pois, riippumatta siitä mitä ne ovat maksaneet. 

ap

Vierailija
17/25 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulet kyllä vielä tajuamaan...

Vierailija
18/25 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut :) Toivottavasti lahjallesi on käyttöä.

Minusta on myös ihanaa kun mies muistaa mukavalla tavalla eikä vain lahjo koska sellaisesta lahjomis-ostelusta tulisi väkisin mieleen että miehellä ei ehkä ihan puhtaat jauhot pussissa tai että katuu jotain ja siksi kantaa kotiin kaikkea kallista. Olin onnellinen kun sain häneltä kauniin teetetyn 2500e vihkisormuksen ja kerran yllätyksenä 1000e arvoisen merkkilaukun jota voin käyttää töissä :) Ihmettelen myös että miksi jotkut suorastaan vaatii että miehet ostavat heille merkkilaukkuja, merkkikoruja ja muuta arvokasta harva se viikko? Ovatko miehet vain sitä varten että vaimo saa uutta materiaa kuin liukuhihnalta, eikä yhdessäolo ole enää muuta kuin vaatimusta vaatimuksen perään jotta voi pysyä onnellisena? Eikö siinä mene koko ajatus pilalle kun yhdessäolo mitataan materian puitteissa ja tavarakasat vain kasvavat ympärillä?

Vierailija
19/25 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Mun mies osti toissakeväänä mulle kesämökin ihan yllätyksenä. Kyllähän lahjoja on kiva saada!

Vierailija
20/25 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies hemmottelee mua niin,että saan valita matkakohteen ja hotellin ja mies maksaa kaiken.Ollaan oltu kahdeksan vuotta yhdessä ja kolmetoista matkaa ulkomaille ollaan tehty.