Ratsastusasento
Pienenä varotoimenpiteenä. Ratsastaminen oli meistä nautinnollista kunnes nainen alkoi saamaan orgasmia, hän nussi minua pillullaan kun viimeistä päivää. Sitten kävi se paha asia kullini luiskahti ulos nainen ei sitä huomannut vaan jatkoi mutta ei osunut reikään, minulla meni kulli mutkalle ja teki hemmetin kipeää silloin ja vielä jälkeenkin päin. Sen jälkeen ei olla ratsastusta harrastettu :(
Kommentit (8)
Lyhyt kulli on tosi huono ratsastusasennossa. Aina livahtaa ulos reiästä ja naisena se rassaa tosi paljon, kun juuri alkaa tehdä hyvää, niin eikö kulli pullahda pois. Kyllä lyheystä kullista nainen niin paljo kärsiä saa.
Toisilla tuo on ongelma. Mä sain just eilen nauttia naisen saamista orgasmeista kun ratsasti päälläni mutta ei tuollaista ongelmaa ole ollut koskaan.
Naiseni villiintyy aina loppua konti ratsastaessaan. Tissit poukkoilevat valtoimenaan ja pillu litisee hänen hyppiessään heppini päällä kuin viimeistä päivää. Silloin on ajatelta hampaan paikkaamista tai muut yhtä epämiellyttävää, että saisi latingin pysymään palleissa niin kauan, että naiseni saa orkun. Muutoin on vielä nuoltava pillukin.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 13:45"]
Olet tumpelo jos et saa sitä takaisin ujutettua!!!!
[/quote]
No ensinnäkin ratsastusvauhti oli tosi kovaa. Asettele siinä sitten, ehkä olen tuppimulkku pituutta ei ole kun 18cm, taitaa toisilla olla pienet vehkeet kun tuollaista haastelee.
Voi saatana millaisia pösilöitä... Aletaan heti solvaamaan alottajaa lyhytkulliseksi ja taitamattomaksi. En tiä miksi on aloitettu enkä osaa sanoa miten muuten saa molon pysymään sisällä kuin teroittamalla naiselle että tiedostaa sen pituuden. Pitkästynyt mäkin olen kun luen näitä ja yleensä en kommentoi mutta pakko sanoo että tommonen vihaaminen ja itsen kehuminen "kyllä mä saan sen pysyyn sisällä"-malliin on ihan perseestä. jäykkä siitin voi murtua tommosessa leikissä ja jos kulliin tulee pokkaus niin äkkiä lääkäriin koska sitä ei enää saa suoristettua jos vitkuttelee sen kans, serious business. Alottajale terveisiä ja kyllä se siitä varmaan harjottelemalla menee hienosti.
-M29
P.S.
nykyisen suhteen alussa aina välillä sattui khulliin aika pahasti, mutta sitten alkoi sujua. tosin akka on laiska ratsastamaan joten yleensä olen itse päällä tai laitan takaapäin.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 14:06"]
Voi saatana millaisia pösilöitä... Aletaan heti solvaamaan alottajaa lyhytkulliseksi ja taitamattomaksi. En tiä miksi on aloitettu enkä osaa sanoa miten muuten saa molon pysymään sisällä kuin teroittamalla naiselle että tiedostaa sen pituuden. Pitkästynyt mäkin olen kun luen näitä ja yleensä en kommentoi mutta pakko sanoo että tommonen vihaaminen ja itsen kehuminen "kyllä mä saan sen pysyyn sisällä"-malliin on ihan perseestä. jäykkä siitin voi murtua tommosessa leikissä ja jos kulliin tulee pokkaus niin äkkiä lääkäriin koska sitä ei enää saa suoristettua jos vitkuttelee sen kans, serious business. Alottajale terveisiä ja kyllä se siitä varmaan harjottelemalla menee hienosti.
-M29
P.S.
nykyisen suhteen alussa aina välillä sattui khulliin aika pahasti, mutta sitten alkoi sujua. tosin akka on laiska ratsastamaan joten yleensä olen itse päällä tai laitan takaapäin.
[/quote]Kiitos että joku ymmärtää. Takaapäin asento on erittäin hyvä AP.
Pari kertaa on mennyt ihan väärään reikäänkin ratsastaessa. Se kirpaisee aika lailla, kun kylmiltään sujahtaa peräreikään. Muutenkin se keskeyttää pahasti, kun olen laittanut miehen heti kullipesulle, jos näin on käynyt. En halua mitään tulehduksia pimppaani.
Olet tumpelo jos et saa sitä takaisin ujutettua!!!!