Mistä ulkonäön piirteistä et pidä miehissä?
iso maha
kalju pää
pienikokoinen
kaksoisleuka
mies joka yrittää vaikuttaa teiniltä vaikka 60 v. lasissa--> märännäköiset hiukset
toppaliivi
mustat farkut
170 cm pitkä
kiero luonne
Kommentit (74)
- Sellaiset Pacifique-allasbileissa kävijät:värjätyt hiukset, rusketus, karvaton, treenattu, H&M vaatteet. Niissä on vaan jotain niin epäilyttävää.
- Viikset. En ole koskaan nähnyt, että kenellekään olisi viikset sopineet.
- Vaaleat kesähousut ja bikeepaita. En tiedä onko mulla joku trauma mutta mun mielestä kaikki näin pukeutuvat on sarjamurhaajia.
- Korut. Oli sitten leijonariipus tai joku hippikoru, niin yök. Vihkisormus on ainoa minkä sallin.
- Tatuoinnit. Varma wt:n merkki.
- Ohuet jalat muuhun kehoon verrattuna.
- Läski perse.
-pieni perse
-lihaksettomuus
-leuattomuus
-housut liian lyhyet
-housut vesetty liian ylös
-liian sliipattu
-epäsiisti
-anteeksi kun olen olemassa
- ohuet reidet
-pieni jalka
-haju
-haiseva hengitys
-pienet kädet
-rumat rillit
- ruutu flanellipaita
- maastokuosit
- rumat kengät
- arpinaama
- pälyilevyys
- kuolaava
- runkkari
- puutteessa oleva
- laiha
- epävarma
- värjätty tukka
- mielistelevä
- mammanpoika
- kiiltokuvapoika
- hormonipommi
- läski
- tihrusilmä
- siannenä
- lyhyt
- huonot hampaat
- mursunviikset
- iso parta
- antiikkikauppias
Sellaiset miehet, joista näkee jo päällepäin että ovat ylimielisiä ja helvetin täynnä itseään. Sillä ei ole mitään merkitystä, ovatko nämä miehet oikeasti komeita, ylimielisyys rumentaa mun mielestä kaikkia. Hyi helvetti.
Ja sitten päinvastoin, jos miehellä on tosi ihana luonne, niin se näyttää mun silmissä aina komealta, vaikka siinä olisikin joitakin piirteitä, joista en yleensä miehessä pidä.
Haha, täällä on lueteltu kaikki mun miehen ulkonäköpiirteet. Parempaa miestä ei löydy mistään! On hellä, uskollinen, huumorintajuinen, mun paras kaveri ja ihanin rakastaja ikinä. Jos olisin tuijottanut pelkkää ulkokuorta niin olisin menettänyt elämäni valon.
Pitkistä hiuksista, lyhyydestä ja laihuudesta.
Olematon leuka, kapeat hartiat, paksu niska.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 14:43"]
Lyhyt ja bodattu.
[/quote]
Tämä :D Lisäisin vielä että liian bodatut miehet, tulee mieleen t-luupihvi ja mäkun olen vegetaristikin..
Löysän näköinen vetelys. Ennemmin ylipainoinen..
Nassuttaa purkkaa
Käyttää buutseja, käärityt housunlahkeet
Kalju, lyhyt sänkitukka, pitkät hiukset
Parta, viikset, pulisonget
Liian karvainen mies
Lippis
REINOT JALASSA!!!
Syljeksiä
Luomu (käyttää metsänvihreitä vaatteita ja kuskaa lapsia pyörän perässä olevassa kärryssä)
Egopelle (liian itsevarma)
Crocsit ja verkkahousut
Mammanpojat
Elämäntapatyöttömät äitinsä kanssa asuvat
Nortille haisevat
Miehet ketkä käyttää marketista ostettuja miespikkareita
Huonot hampaat ja haiseva hengitys
Munien roplaajat
Nörtit
Pienet miehet
Vetyvaaleet hiukset ja överi rusketus
Liian bodattu
Siinäpä ne mitä tuli mieleen.
- ohut ja pitkä heviletti, ja siihen vielä yhdistettynä onneton parta... Pitkät jeesushiukset voi olla ihanat, muttei oikein sovi suomalaiseen hiuslaatuun tai naamaan
- lihavuus
- huonot hampaat
- kaksoisleuka
- leuattomuus
- leveä lantio
- pullohartiat
- miestissit
- värjätyt hiukset
- töpselinenä
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 13:40"]
iso maha
kalju pää
pienikokoinen
kaksoisleuka
mies joka yrittää vaikuttaa teiniltä vaikka 60 v. lasissa--> märännäköiset hiukset
toppaliivi
mustat farkut
170 cm pitkä
kiero luonne
[/quote]
Jesh, mulle osu vaan 1, eli iso maha. Tosin pituus on 175 eli kai sekin lasketaan osumaksi. No joo 2/9, vielä siis saumoja?
Mies ilman mahaa, on kun pankki ilman rahaa! Kyllä miehellä mahaa täytyy olla <3
Ei ole mitään yksittäistä ulkonäkö piirrettä, mikä ärsyttäisi. Kliseisesti sanottuna kokonaisuus ratkaisee ja se, kuinka mies itsensä kantaa. Töissä esim. joudun tekemisiin sinänsä ok näköisen miehen kanssa, joka ei koskaan tervehdi reilusti vaan vähän luimistellen ja on jotenkin uunon oloinen. Hänen ulkonäössään on alkanut ärsyttämään monikin seikka: mm. kumara ryhti ( vaikkei ole kovin kumara), lupsottavat silmät (jollain toisella voisivat olla aika hot) jne.
Pitkät hiukset, jos on kaljuuntumassa. Siis esim. Poninhäntä
Pitkä tukka ja lyhyys ja pallomaha.
Lihaksikkuus