Xenia on synnyttämässä, ihan takuulla!
Ei ole päivittänyt facebookkia, instaa eikä blogia sitten eilisen.
Kommentit (74)
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 16:19"]
Vuosia palstailleena totean etten muista yhtäkään ketjua jossa jonkun bloggaajan lapsen, saati vauvan, ulkonäköön olisi puututtu. Ehkä ne on menneet multa vaan ohi? Niin tai näin, Ksenttis tekee mitä tekee kuvien suhteen.
[/quote]
Ne meneekin haukkumaan suoraan sinne bloggaajan kommenttilootaan.
No mistäs tämä varma tieto on saatu?
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 16:18"]
Öö.. ja minkäs takia täällä pitäisi kenenkään todistella ja yrittää vakuuttaa sinua siitä että juuri tänään Xenia on synnyttämässä?
[/quote]
En ole varmasti ainoa, jota kiinnostaisi tietää onko asia näin. Sun ei tarvitse kertoa mitään, ei kannata muutenkaan olla keskustelupalstalla jos ei kiinnosta olla vuorovaikutuksessa ihmisten kanssa.
Täytyy vain todeta, että tämä yhdeksän kuukautta meni todella nopeasti (kun ei ole itse raskaana).
Niin meni! Muistan raskausilmon kuin eilisen päivän.
Täällä on ennenkin ollut "varma tieto" joka olikin sitten vähemmän varma.
Nonnih, nyt on instassa tieto eli syntynyt on,
Jeee, onnea Xenille!!! Tätä päivää oon oottanut, nyt ootan postausta :) mitenhän synnytys on mennyt
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 15:33"]
Ei nähdä, koska maailman kaunein pieni ihme, mikä heille on suotu, saa itse päättää julkaistaanko hänestä missään kuvia. Nämä siis xenian omia sanoja. Kuinkahan monta kertaa blogissa vielä mainitaan, kuinka tärkeää on, että pienellä ihmeellä on tukiverkosto ympärillään eli isovanhemmat yms. Tämähän varmasti helpottaa sellaisten vanhempien oloa, joilla se tukiverkosto on jonkun syyn takia olematon tai todella kaukana...
[/quote]
Jos kaikki aina miettisivät, mitä päästävät suustaan sillä perusteella että voi mahdollisesti loukata toista ihmistä, ei kukaan puhuisi enää mitään. Eri ihmisillä asiat ovat hyvin/huonosti. Aina jokin asia voi jotain muuta henkilöä loukata ja olla hyvin herkkä aihe, kun toiselle itsestäänselvyys ja arkipäivää.
Pienen ihmeen jalka. Mä liikutuin.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 16:58"]
Ei nähdä, koska maailman kaunein pieni ihme, mikä heille on suotu, saa itse päättää julkaistaanko hänestä missään kuvia. Nämä siis xenian omia sanoja. Kuinkahan monta kertaa blogissa vielä mainitaan, kuinka tärkeää on, että pienellä ihmeellä on tukiverkosto ympärillään eli isovanhemmat yms. Tämähän varmasti helpottaa sellaisten vanhempien oloa, joilla se tukiverkosto on jonkun syyn takia olematon tai todella kaukana...
[/quote]
Jos kaikki aina miettisivät, mitä päästävät suustaan sillä perusteella että voi mahdollisesti loukata toista ihmistä, ei kukaan puhuisi enää mitään. Eri ihmisillä asiat ovat hyvin/huonosti. Aina jokin asia voi jotain muuta henkilöä loukata ja olla hyvin herkkä aihe, kun toiselle itsestäänselvyys ja arkipäivää.
[/quote]
Ei tässä nyt niin pitkälle tarvitse mennä, mietin vaan, että kuinka monta kertaa tuo sama asia pitää blogissa kertoa. Se on nyt tullut viimeisen kuukauden aikana niin monesti, että oksettaa. Hienoahan se on, ei siinä mitään, mutta pakkoko niitä samoja asioita on jankuttaa kymmeniä kertoja?
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 17:08"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 16:58"]
[/quote]
[/quote]
Ei tässä nyt niin pitkälle tarvitse mennä, mietin vaan, että kuinka monta kertaa tuo sama asia pitää blogissa kertoa. Se on nyt tullut viimeisen kuukauden aikana niin monesti, että oksettaa. Hienoahan se on, ei siinä mitään, mutta pakkoko niitä samoja asioita on jankuttaa kymmeniä kertoja?
[/quote]
Ehkä osittain sen takia, kun on niin paljon kritisoitu muuttoa Helsingistä Porvooseen. :) .. Itsekin usein isojen elämänmuutosten (mistä en itse satavarma heti olisikaan) tullessa usein pyrin korostamaan niitä hyviä puolia. t. edellinen
no nyt näyttää instassa olevan kuva pienestä :)
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 15:16"]
Pienokaisesta ei kuulemma tulla näkemään kuvia. Eikä nimeäkään kerrota.
[/quote]
Xenialta todella fiksu päätös!
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 17:17"]
no nyt näyttää instassa olevan kuva pienestä :)
[/quote]
siis vauvan jalkapohjasta :) Onnea Xenialle ja koko perheelle!
Synnärillä on!! Varma tieto vieläpä :)