Onko tomaattipasta sellainen ruoka mikä maistuu niin naisille kuin miehille?
Treffiruokana ajattelin valmistaa ja tarjota. Söisittekö?
Kommentit (48)
ei voi siltä tteffikumppanilta kysyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teetkö siis itse pastan ja keittelet kastikkeen tuoreista tomaateista hitaasti hauduttaen? Päälle kylän parasta mozzarellaa, tuoretta basilikaa ja loraus oliiviöljyä? Sitten kyllä kehtaisin tarjota treffeillä.
Niin on tarkoitus. Ap
Anna mennä vaan. Joka tapauksessa kokoat annoksen, kun deitti on paikalla, joten jos inhoa/on allerginen jollekin osalle, voit muokata. Siis esim pastan ilman tomaattikastiketta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teetkö siis itse pastan ja keittelet kastikkeen tuoreista tomaateista hitaasti hauduttaen? Päälle kylän parasta mozzarellaa, tuoretta basilikaa ja loraus oliiviöljyä? Sitten kyllä kehtaisin tarjota treffeillä.
Niin on tarkoitus. Ap
Anna mennä vaan. Joka tapauksessa kokoat annoksen, kun deitti on paikalla, joten jos inhoa/on allerginen jollekin osalle, voit muokata. Siis esim pastan ilman tomaattikastiketta.
Ahhahahaa :D "Joo sori mä oon muuten allerginen tomaatille." "No ota sit tätä pelkkää pastaa."
Vierailija kirjoitti:
Kyllä normaalille ihmiselle kelpaa tavallinen ruoka. Ei tarvitse tuputtaa noita ulkomaisia mausteisia sotkuja joka paikkaan!
Juu, naurishuttua vaan pöytään!
Hyvää ruokaa. Söisin kiitollisin mielin.
Vierailija kirjoitti:
Pasta on surkein treffiruoka juuri sen sottaisuuden takia.
Paista ennemmin vaikka vaaleaa kalaa beurre blanc-kastikkeella ja valinnaisilla kasviksilla.
Pastaruoka käy kyllä treffiruuaksi, sillä pastaa ravintoloissa ja kotonakin voi valmistaa monin eri tavoin ja monilla erilaisilla kastikkeilla.
Pastoista vain spagetti on sellainen, jota ei milloinkaan kannattaisi valita ruuaksi ensi treffeillä.
Hehe, olen kyllä syönyt niin Michelin-tähdillä palkituissa, että muissakin hienommissa fine-dining-ravintoloissa, enkä ole tainnut kertaakaan saada pastaa. Perunaa olen kyllä saanut useammassa eri muodossa. Perunahan on juuri kuuminta hottia ravintolamaailmassa just nyt. Tietyt suomalaiset potut on melkeinpä kalliimpia kuin tryffelit. Ja kyllä, minä olen juntti ja syön myös pastaa, mutta pidän silti sitä ihan helvetin tylsänä :)