Onko tomaattipasta sellainen ruoka mikä maistuu niin naisille kuin miehille?
Treffiruokana ajattelin valmistaa ja tarjota. Söisittekö?
Kommentit (48)
En syö pastaa ja olen allerginen tomaatille. Ennen ruokatreffejä kannataa käydä keskustelua toisen mieltymyksistä ruuan suhteen ja ne allergiat...
Tietäähän sen lapsikin ettei miehet tykkää tomaatista eikä naiset pastasta.
Eikun häh, miten se nyt meni?
Vierailija kirjoitti:
Otsikossa sanot tekeväsi tomaattipastaa, mutta teetkin ilmeisesti pasta bolognesea?
Näyttää nyt siltä, että muokkaan hieman alkuperäistä salaista reseptiä. Ap
Vierailija kirjoitti:
En syö pastaa ja olen allerginen tomaatille. Ennen ruokatreffejä kannataa käydä keskustelua toisen mieltymyksistä ruuan suhteen ja ne allergiat...
Ensin tosiaan treffit esim ravintolassa, jossa vähän näkee mitä toinen tilaa ja siitä onkin hyvä jatkaa keskustelua ruuasta.
Myöskään minä en syö pastaa. Lisäksi, tuhti ruoka ei johda makaamaan päällekkäin sänkyyn vaan vierekkäin sohvalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pasta on paras. Kaikki tykkää. Tee kylkeen kevyt salaatti ja vaikka joku valkosipulileipä.
"Kaikki" ei todellakaan tykkää pastasta. Mun mielestä pasta on todella tylsä ruoka-aine.
Mikä toinen vaihtoehto olisi parempi?
Vierailija kirjoitti:
Myöskään minä en syö pastaa. Lisäksi, tuhti ruoka ei johda makaamaan päällekkäin sänkyyn vaan vierekkäin sohvalle.
Älä sekoita seksiä tähän, nyt on kyse ruoasta.
Teetkö siis itse pastan ja keittelet kastikkeen tuoreista tomaateista hitaasti hauduttaen? Päälle kylän parasta mozzarellaa, tuoretta basilikaa ja loraus oliiviöljyä? Sitten kyllä kehtaisin tarjota treffeillä.
Olen ap niin nolo että kysyn etukäteen ihmisiltä mistä pitävät. Ei yleensä tule pettymyksiä tällä tavalla.
Pasta on ihan pashaa, perunaa sen olla pitää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pasta on paras. Kaikki tykkää. Tee kylkeen kevyt salaatti ja vaikka joku valkosipulileipä.
"Kaikki" ei todellakaan tykkää pastasta. Mun mielestä pasta on todella tylsä ruoka-aine.
No vaikka peruna. Tai uunikasvikset sen proteiinin lisäksi. Tai piiras.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä sekoita seksiä tähän, nyt on kyse ruoasta.
OK. Joskus on treffit päättyneet seksiinkin.
Mutta joo, ei turvottavaa tai raskasta ruokaa treffeille, pastavadillisen (ravintola-annos) jälkeen on säkenöivä keskustelukin turhan haastavaa.
Vierailija kirjoitti:
Teetkö siis itse pastan ja keittelet kastikkeen tuoreista tomaateista hitaasti hauduttaen? Päälle kylän parasta mozzarellaa, tuoretta basilikaa ja loraus oliiviöljyä? Sitten kyllä kehtaisin tarjota treffeillä.
Niin on tarkoitus. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No vaikka peruna. Tai uunikasvikset sen proteiinin lisäksi. Tai piiras.
Öö tota noin..voiko juntinpaa vaihtoehtoa olla.. Epäilen suuresti ettet kokkaile paljoa etkä ole käynyt Michelin tähden ravintoloissa.
Kyllä treffeillä söisin, muttei missään tapauksessa ole suosikkini. En ole vielä hyvää tomaattikastiketta maistanut eläissäni.
Vierailija kirjoitti:
No minäkin ajattelin, että saahan pastasta tomaattikastikkeella todella hyvän vaikka juuri näin:)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä treffeillä söisin, muttei missään tapauksessa ole suosikkini. En ole vielä hyvää tomaattikastiketta maistanut eläissäni.
Mitäs tomaattikastikkeita yleensä syöt? Dolmio?
Kyllä normaalille ihmiselle kelpaa tavallinen ruoka. Ei tarvitse tuputtaa noita ulkomaisia mausteisia sotkuja joka paikkaan!