Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tomaattipasta sellainen ruoka mikä maistuu niin naisille kuin miehille?

Vierailija
30.11.2020 |

Treffiruokana ajattelin valmistaa ja tarjota. Söisittekö?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pasta on paras. Kaikki tykkää. Tee kylkeen kevyt salaatti ja vaikka joku valkosipulileipä.

"Kaikki" ei todellakaan tykkää pastasta. Mun mielestä pasta on todella tylsä ruoka-aine.

Vierailija
22/48 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö pastaa ja olen allerginen tomaatille. Ennen ruokatreffejä kannataa käydä keskustelua toisen mieltymyksistä ruuan suhteen ja ne allergiat...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäähän sen lapsikin ettei miehet tykkää tomaatista eikä naiset pastasta.

Eikun häh, miten se nyt meni?

Vierailija
24/48 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikossa sanot tekeväsi tomaattipastaa, mutta teetkin ilmeisesti pasta bolognesea?

Näyttää nyt siltä, että muokkaan hieman alkuperäistä salaista reseptiä. Ap

Vierailija
25/48 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En syö pastaa ja olen allerginen tomaatille. Ennen ruokatreffejä kannataa käydä keskustelua toisen mieltymyksistä ruuan suhteen ja ne allergiat...

Ensin tosiaan treffit esim ravintolassa, jossa vähän näkee mitä toinen tilaa ja siitä onkin hyvä jatkaa keskustelua ruuasta.

Vierailija
26/48 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöskään minä en syö pastaa. Lisäksi, tuhti ruoka ei johda makaamaan päällekkäin sänkyyn vaan vierekkäin sohvalle.

Vierailija
27/48 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pasta on paras. Kaikki tykkää. Tee kylkeen kevyt salaatti ja vaikka joku valkosipulileipä.

"Kaikki" ei todellakaan tykkää pastasta. Mun mielestä pasta on todella tylsä ruoka-aine.

Mikä toinen vaihtoehto olisi parempi?

Vierailija
28/48 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.Söisin

2.Kelpaa

Vierailija
29/48 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myöskään minä en syö pastaa. Lisäksi, tuhti ruoka ei johda makaamaan päällekkäin sänkyyn vaan vierekkäin sohvalle.

Älä sekoita seksiä tähän, nyt on kyse ruoasta.

Vierailija
30/48 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetkö siis itse pastan ja keittelet kastikkeen tuoreista tomaateista hitaasti hauduttaen? Päälle kylän parasta mozzarellaa, tuoretta basilikaa ja loraus oliiviöljyä? Sitten kyllä kehtaisin tarjota treffeillä. 

Vierailija
31/48 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ap niin nolo että kysyn etukäteen ihmisiltä mistä pitävät. Ei yleensä tule pettymyksiä tällä tavalla.

Vierailija
32/48 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pasta on ihan pashaa, perunaa sen olla pitää.

Vierailija
33/48 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vaikka peruna. Tai uunikasvikset sen proteiinin lisäksi. Tai piiras. 

Vierailija
34/48 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä sekoita seksiä tähän, nyt on kyse ruoasta.

OK. Joskus on treffit päättyneet seksiinkin. 

Mutta joo, ei turvottavaa tai raskasta ruokaa treffeille, pastavadillisen (ravintola-annos) jälkeen on säkenöivä keskustelukin turhan haastavaa.

Vierailija
35/48 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teetkö siis itse pastan ja keittelet kastikkeen tuoreista tomaateista hitaasti hauduttaen? Päälle kylän parasta mozzarellaa, tuoretta basilikaa ja loraus oliiviöljyä? Sitten kyllä kehtaisin tarjota treffeillä. 

Niin on tarkoitus. Ap

Vierailija
36/48 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vaikka peruna. Tai uunikasvikset sen proteiinin lisäksi. Tai piiras. 

Öö tota noin..voiko juntinpaa vaihtoehtoa olla.. Epäilen suuresti ettet kokkaile paljoa etkä ole käynyt Michelin tähden ravintoloissa.

Vierailija
37/48 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä treffeillä söisin, muttei missään tapauksessa ole suosikkini. En ole vielä hyvää tomaattikastiketta maistanut eläissäni.

Vierailija
38/48 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minäkin ajattelin, että saahan pastasta tomaattikastikkeella todella hyvän vaikka juuri näin:)

Vierailija
39/48 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä treffeillä söisin, muttei missään tapauksessa ole suosikkini. En ole vielä hyvää tomaattikastiketta maistanut eläissäni.

Mitäs tomaattikastikkeita yleensä syöt? Dolmio?

Vierailija
40/48 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä normaalille ihmiselle kelpaa tavallinen ruoka. Ei tarvitse tuputtaa noita ulkomaisia mausteisia sotkuja joka paikkaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi